De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Pure Cool Me op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Nani79 16-05-2019

Aangenaam verfrissing

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Heel mooi design. Perfect voor slaapkamer .alle slechte geuren in mum van tijd verdwenen. Gemakkelijk filter reiniging. Bediening met afstanbediening perfect.in hoogte verstelbaar. Niet luid .

Pluspunten

• Niet luid
  • Afstandsbediening
  • Mooi design
  • Gemakkelijk te reinigen
  • Ideaal voor slaapkamer

Minpunten

• Filters zijn prijzig

Hilde1884 11-05-2019

Aanrader

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Het toestel is gemakkelijk te bedienen, de afstandsbediening kan op het toestel zelf geplaatst worden. Richting van de luchtstroom is ook gemakkelijk aan te passen. De sleeptimer gebruik ik elke avond. Ik zet het toestel op als ik ga slapen en merk daardoor een groot veschil ivm met mijn hooikoorts.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Sleeptimer

Minpunten

• Luchtkwaliteit komt niet op het display

Joke 06-05-2019

compacte luchtreiniger

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Deze Dyson is een trendy luchtreiniger neemt niet teveel plaats en oogt mooi. Je hebt verschillende standen om de sterkte van de blazer in te stellen en de witte 'kop' kun je op verschuiven om de blazer meer naar boven of naar onder te laten blazen. Een timer is ook voorzien.Er is een kleine led verlichting waar alles duidelijk wordt weergeven bij het instellen van je Dyson. De afstandsbediening is niet gigantisch groot.

Pluspunten

• Compact
  • makkelijk te gebruiken
  • timer

Minpunten

• hoogste stand heb je een geruis geluid

Caroline 29-04-2019

Doet wat het belooft!

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

De Dyson pure Cool me is echt bedoeld voor persoonlijk gebruik. Ideaal voor op je bureau thuis, in de slaapkamer of op het werk. Hij verkoelt goed en de richting en sterkte van de luchtstroom is gemakkelijk te regelen. De handige bijgeleverde afstandsbediening kan je magnetisch opbergen vooraan het toestel, zo verlies je hem niet snel! Ik heb veel last van pollen en allergieën en dit toestel is ideaal om de pollen uit bijvoorbeeld je slaapkamer of bureau te halen. Ik heb effectief minder last gehad van niezen, rode en lopende ogen en dergelijke. Het is wel een vrij groot toestel maar dat stoort mij persoonlijk niet echt! De timerfunctie is handig om het toestel ‘s nachts op gezette tijdstippen te laten werken. Het enige nadeel voor mij is dat je de koeling en de luchtzuivering niet afzonderlijk kan laten werken. Voor de rest ben ik vrij tevreden van de Dyson Pure Cool Me!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Koeling/ zuivering niet afzonderlijk te gebruiken
  • Vrij groot toestel

MizzKip 28-04-2019

Goede luchtzuiveraar - verfrist goed kleine ruimtes

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Het toestel was groter dan verwacht maar zeer gemakkelijk uit te pakken, te verplaatsen en in gebruik te nemen: gewoon inpluggen en bedienen met de afstandsbediening. Perfect voor kleinere ruimtes, zoals een slaapkamer of bureau. De richting van de luchtstroom is heel gemakkelijk handmatig te regelen. Alle andere functies regel je met de afstandsbediening, die magnetisch is en aan het toestel kan worden bevestigd. Ik heb het toestel op mijn nachtkastje gezet, momenteel op de laagste stand omdat het niet erg warm is. Je hoort hem amper. Hij maakt een zacht zoemend geluid, maar dat is zeker niet storend tijdens de slaap. Ik heb de stand wel verhoogd bij wijze van test en hij koelt wel erg goed af. Ik kijk dus zeker uit naar de zomer, al zal hij dan wel harder klinken, benieuwd... Het enige wat eigenlijk ontbreekt is een manier om na te gaan welke en hoe veel stoffen er uit de lucht worden gezuiverd. De lucht voelt wel frisser aan, maar dat is wellicht al dankzij het lichte briesje. Jammer dat er niet wordt aangegeven wat en hoe veel er wordt gefilterd. Een kleine ruimte koelt goed en snel af, maar voor een grote ruimte is dit toestel te klein.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • afstandsbediening
  • koelt goed af
  • mooi design

Minpunten

• prijs
  • geluid bij hoge stand

jessie g 27-04-2019

We houden hem!!!

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Afstandbediening is heel handig! Design is mooi, maar ook niet wauw, wel beter dan een ventilator! Hij koelt heerlijk, draait handig rond! Er zit een timer op die we zeker waarderen! Hij maakt op hogere standen wel wat lawaai, maar dat doen ventilators ook! Ik nies of hoest echt wel minder! We gaan hem houden!

Pluspunten

• afstandbediening
  • krachtig
  • minder niezen en hoesten
  • timer
  • handig in gebruik

Minpunten

• beetje gehorig op groter stand

J0poliepein 23-04-2019

Kindvriendelijke ventilator

Een logge, zware doos.
Bij het uitpakken was mijn eerste reactie dan ook niet super. Een vrij groot toestel dat best wat plaats inneemt op je bureau. Toch heb ik hem hem snel in m'n hart gesloten.

Eerst getest in de slaapkamer na een lange, warme dag: met succes geslaagd. Een frisse wind, makkelijk mee in slaap gevallen en een zeer gebruiksvriendelijk toestel.
Beneden blijkt ook al snel dat het toestel het nodige doet en niet aantrekkelijk is voor onze kinderen, maar mochten ze er toch naartoe willen gaan, kunnen ze er hun in geen enkele situatie pijn mee doen. Heel erg veilig toestel dus.

In grote ruimtes is het aangenaam om het toestel te laten roteren en de intensiteit van het ventileren te kunnen differentiëren van 1 tot 10. Heel handig en perfect op jouw maat en verlangen in te stellen.

Pluspunten

• 10 standen om te ventileren
  • Roteert
  • stil toestel
  • magnetische houder afstandsbediening

Minpunten

• groter dan verwacht

BirgitB 23-04-2019

Fantastisch product, zeker in het pollenseizoen!

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Het toestel oogt zeer strak en clean. Het past daarmee perfect in ons interieur. Als trouwe Dyson fan, is dit onze derde luchtreiniger. We hebben al een tower- en tafelmodel uit de 2016 range. Ik vind deze mooier qua design en gemakkelijker in gebruik: installeren, opzetten & gebruiken. De afstandsbediening werkt zeer intuïtief.
Wij hebben deze luchtreiniger in de slaapkamer van onze dochter (12 maanden) geplaatst omdat zij allergisch is aan pollen, stof en huisdieren. Al na de eerste nacht merkten wij een groot verschil, ze ademde veel rustiger en zonder gepiep.
Qua prijs-kwaliteit is dit een fantastisch instapmodel. Omdat wij ook al 2 andere (duurdere) modellen hebben, miste ik wel de app om de luchtreiniger vanop afstand aan te zetten en de resultaten te kunnen bekijken. De verkoelende functie zorgt voor een heerlijk frisse kamer.

Pluspunten

• luchtreiniger
  • prijs-kwaliteit

Ymke 22-04-2019

Fijn, handig toestel!

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Bij het uitpakken van de Dyson Pure Cool Me werd meteen duidelijk hoe gemakkelijk dit toestel is in gebruik. Hij zat al helemaal in elkaar, enkel nog de stekker in het stopcontact steken en klaar! De afstandsbediening in combinatie met het duidelijke schermpje wijzen helemaal zichzelf uit. Even op de knopjes duwen en je ziet direct hoe hij werkt. Handig ook dat de afstandsbediening met een magneetje op het toestel zelf kan bewaard worden, dan raak je hem nooit kwijt!
Het toestel op zich is heel mooi en modern van design, hij misstaat helemaal niet in je interieur en in de lagere standen hoor je hem amper, het geluid stoort nooit. Ideaal ook dat je kan instellen in welke hoek je de luchtstroom wil. Verder kan je hem laten ronddraaien of laten stilstaan zodat de luchtstroom heel gericht naar jou staat.
We hebben hem ook in de slaapkamer van onze dochter gezet nu het zulke mooie lentedagen zijn, zij slaapt onder het dak en daar kan het erg opwarmen. Daarbij is de timer ideaal. Je hebt voldoende keuzemogelijkheden qua tijdsinstelling.
Tenslotte wil ik ook wel vermelden dat ikzelf momenteel erg veel last heb van mijn hooikoorts, dus daarvoor vind ik deze Dyson Pure Cool Me ook echt wel essentieel, de lucht wordt gefilterd en gekoeld rondgestuurd wat mij binnenshuis gezondere en zuivere lucht oplevert.
Het is een redelijk prijzig toestel, maar de voordelen wegen wel duidelijk op tegenover het prijskaartje.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Modern design
  • Timerfunctie
  • Heerlijk verfrissend

Minpunten

• Redelijk prijzig

Elke 21-04-2019

Gereinigde lucht en verkoeling in één

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Ik heb dit product mogen testen. Omwille van allergieën was ik al even op zoek naar een luchtreiniger voor in de lente/zomer. Ik slaap onder het dak dus een luchtreiniger en verkoeling in één is voor mij uitermate geschikt. De Dyson geeft wel effectief 'schone' lucht en heeft een plek veroverd op mijn nachtkast. Hij is heel makkelijk in gebruik. De afstandsbediening wijst zichzelf uit en kan op de Dyson geplaatst worden. De display geeft alles mooi weer en valt uit van zodra het donker is - dus geen irritant licht 's nachts. Er kan ook een timer ingesteld worden. De Dyson kan draaien en heeft 2 verschillende standen zodat je kan kiezen naar waar de lucht gaat.
Voor mij is dit een topproduct aangezien ik het voornamelijk in de lente/zomer zou gebruiken. Voor degene die echt een luchtreiniger zoeken voor een geheel jaar, is het misschien geen aanrader aangezien de de luchtreiniger en de koude lucht niet los van elkaar te gebruiken zijn. Daarnaast perfect te gebruiken in de slaapkamer. Vanaf stand 2 maakt hij natuurlijk wel iets meer lawaai, maar dit is natuurlijk wel te verwachten. Stand 10 ( de hoogste) geeft wel veel lawaai. Stand 1 vind ik persoonlijke bijna geluidloos.

Pluspunten

• Display valt in het donker uit
  • Timer
  • Gereinigde lucht

Minpunten

• Grootte van de Dyson
  • Luchtreiniger kan niet apart worden gebruikt

Waas.land 19-04-2019

Een frisse wind in huis

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Bij het openen van de doos viel me op hoe groot het toestel is. Het is opvallend aanwezig in de kamer. Het aansluiten van het toestel is erg makkelijk! Er is ook een handige gebruiksaanwijzing aanwezig bij het toestel. Het gebruik wijst zichzelf echter vanzelf uit. Bij het aanzetten van het toestel klinkt een zoemend geluid. Het geluidsniveau is aanvaarbaar. Het toestel heeft een handig lcd display. Mij stoorde het licht van dit display niet, in een donkere slaapkamer. Je kan het toestel door middel van de bijgeleverde afstandsbediening harder of zachter laten zuigen. Of het toestel ook daadwerkelijk de lucht zuivert heb niet kunnen achterhalen. Ik heb na enige dagen testen, wel minder last van mijn verkoudheid. Het toestel koelt een kleine ruimte wel goed af. Enig minpunt is de prijs. Prijs/kwaliteit vind ik het toestel redelijk duur om een beperkte ruimte af te koelen (te zuiveren). Een niet onbelangrijk pluspunt is dan weer de goede garantie van Dyson.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Prijs

Daphny 18-04-2019

Goed voor op kantoor of s nachts

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Zeer handig wanneer je plaatselijk zuivere koele lucht wilt. Je kan hem ook laten draaien om zo meer bereik te hebben. De intensiteit kan ook aangepast worden. Op de laagste stand hoor je hem amper. Het display lichtje schakels uit wanneer de kamer donker word. Je merkt duidelijk dat de lucht zuiverder is.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Handige afstandsbediening
  • In laagste stand hoor je hem niet

Minpunten

• Je ziet niet hoe zuiver de lucht is
  • Enkel koele stand

Catlady82 18-04-2019

Ideale ventilator en luchtreiniger in 1

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Dyson Pure Cool Me is een ideale oplossing voor de zomer voor mensen met allergie daar hij tegelijktijd koelt en luchtreiniging voorziet tegelijkertijd. Het design is compact waardoor hij slechts kleinere ruimtes kan zuiveren. Hij is gemakkelijk te bedienen dankzij de afstandsbediening. Soepel ook in rotatie . Over het algemeen zeer tevreden!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Reinigt lucht en koelt tegelijkertijd
  • Mooi design
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Reinigt lucht in kleinere ruimtes
  • geluidsniveau