Philips AC2887

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC2887 op Kieskeurig.be.

Jacobs 28-05-2017

Goede luchtzuiveraar. Ideaal voor mensen met allergieën!

Geschreven voor: Philips AC2887

Top apparaat! Ik heb dit product nu bijna 3 weken in mijn bezit en ik kan niet meer zonder! De lucht voelt frisser aan, ik kan weer vrijuit ademen (bronchitis, hooikoorts en stofallergie) ik hoest ook veel en veel minder. Mijn ogen tranen niet meer en niezen ben ik ook van af. Ook heb ik een kat waarvan de kattenbak in de woonkamer zit die nare luchtjes achter laat, ik doe de luchtzuiveraar op de "huisdier" stand en hup, na een kwartiertje ruikt het weer fris.
Ik gebruik de lichtzuiveraar ook s'nachts. Ik zet dan de luchtzuiveraar op de "silent" mode, ook kan je het lampje uitzetten waardoor je ongestoord kunt slapen en de luchtzuiveraar nauwelijks hoort! Ook zet ik de luchtzuiveraar aan na het eten, hij test de lucht binnen 30 seconden en springt gelijk al op rood (zeer ongezonde lucht) na het koken. Luchtzuiveraar op de T (denk Turbo-stand) en een halfuur later is het weer fris en ruik ik niks meer van de kooklucht (als de lucht weer schoon is dan geeft het apparaat blauw licht) Ik raad het apparaat zeer zeker aan! Apparaat is wel luid op de T stand maar dat maakt niet uit want hij doet zijn werk goed!

Pluspunten

• Licht, makkelijk op te tillen
  • Werkt ook echt!
  • Eindelijk af van niezen, hoesten en tranende ogen!
  • Heeft zowel een stille stand als een turbo stand

Minpunten

• Kan er geen bedenken

roberto133 16-07-2019

gaat geruisloos zijn gang!

Geschreven voor: Philips AC2887

produceert weinig lawaai (ik ben gelukkig hardhorend maar dan nog)
wel heb ik af en toe moeite om hem aan de praat te krijgen
ik gebruik hem met name in de slaapkamer en ik slaap er fantastisch bij. ben er nog niet achter welke programma's mij het beste helpen

Billie 2 Oktober 14-04-2021

Luchtreiniger

Zijn zeer tevreden!
Al 2 x moeten reinigen, in de korte tijd dat we de luchtreiniger hebben.
Kan je nagaan wat erin de lucht dwarrelt, zat ook vol met haartjes van onze hond!

René WD 09-04-2021

Mooie Luchtzuiveraar en functioneert fantastisch

Geschreven voor: Philips AC2887

Philips luchtzuiveraar AC2889/10 werkt zoals verwacht. Lucht in huiskamer voelt prettig aan en in huis minder last van de hooikoorts.

Kletskous 13-03-2021

Eerste gebruik.

Geschreven voor: Philips AC2887

De zuiveraar werkt perfect.
Advies: Bij eerste gebruik de sensor reinigen.
Ik heb 2 weken gedacht in een zeer ongezonde lucht te leven, maar na het reinigen van de sensor bleek dat hiervan geen sprake was.

Marvelfan70 13-03-2021

Apparaat haalt veel stof uit de lucht

Geschreven voor: Philips AC2887

Bij het reinigen van de filters wordt duidelijk hoeveel stof uit de lucht gefilterd wordt. Dit werkt dus prima hoewel er nog steeds veel stof in huis achter blijft dus het is zeker geen vervanger van dagelijks afstoffen. Maar hij werkt prima.

Tjip 05-03-2021

2 dagen in gebruik

Geschreven voor: Philips AC2887

Om aan te geven of we beter slapen en minder last hebben van alergieen is nog te vroeg. We hebben het apparaat slechts 2 dagen. Ik gebruik het in de slaapkamer en in de nachtmodus is het apparaat stil genoeg, we kunnen normaal slapen. Ik heb wel 2 minpuntjes. In de nachtmodus blijven de geluidjes van de bediening actief, ik denk nu niet dat ik vaak 's nachts iets ga veranderen, maar ook het toestel uitzetten kan niet zonder piepgeluiden. In de nacht modus mogen alle geluiden onderdrukt worden. En als 2de in de nacht modus blijft 1 ledlamp actief om aan te duiden dat het in werking is, maar voor mij mocht die led heel wat minder hard schijnen.

Air1 20-02-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips AC2887

De lucht zuiveraar doet het prima. Het klimaat in huis is sterk verbeterd zodanig zelfs dat ik het zelfs merk. Het apparaat zorgt tevens voor een stukje bewustwording over de luchtkwaliteit in huis. Zeer tevreden

Sabbyz 05-02-2021

Super tevreden.

Geschreven voor: Philips AC2887

De luchtreiniger gebruiken wij al een tijdje in huis en wij zijn echt heel blij mee. Ik zal het zeker aanraden aan ánderen want wij merken wel dat het de lucht ( en snel ook) verzuivert .

Castor45 04-02-2021

Nous respirons mieux

Geschreven voor: Philips AC2887

Le remplacement des filtres, grille trop fragile, en démontant ai cassé les 2 angles de fixation inférieure, manque d'info

Van Duijn 03-02-2021

Frisse kamer

Geschreven voor: Philips AC2887

Ben heel blij met deze aankoop.
Maakt geen lawaai. Heb hem dag en nacht aan. Haalt geurtjes weg en stof.
Had ik 10 jaar eerder moeten hebben.
Dankzij dit apparaat voel ik me stuk prettiger minder benauwd in huis. P.van Duijn

Jo0104 01-02-2021

Eindelijk zuivere lucht....

Geschreven voor: Philips AC2887

In alle stilte zuivert het de lucht waar wij van moeten leven. Zoveel minder pollen en pollutie voel je duidelijk als het toestel aan staat. Vooral de uiterst stille en automatische functie maken het een top produkt voor iedereen die gevoelige luchtwegen en slijmvliezen heeft. Een stevige aanrader.

Anoniem 11-01-2021

Works quite good

Geschreven voor: Philips AC2887

Due to dust mite allergies, bought this couple of months ago. I improvement in my allergies. quite like this product and recommended.

NilisGilles 10-01-2021

Top

Geschreven voor: Philips AC2887

Maakt alle ruimte snel rookvrij mocht er gerookt worden.
Krachtige motor koele lucht
Makkelijk schoon te maken

de Bie60 06-01-2021

Goede luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC2887

Heb nu ruim een maand de luchtreiniger. Is eenvoudig in te stellen. Met de app ook een instelling mogelijk dat hij in de nacht uit staat. Dit aangezien er geen verandering in het huis is en de melding van reinigen en vervangen van de aanwezige filters oobasis van bedrijfsuren gebeurd. De luchtriniger reageert snel en goed op de luchtverontreigingen. Ook na gourmetten kun je de volgende dag vrijwel niet ruiken dat er je hebt gegourmet.

Hilly56 03-01-2021

Werkt prima

Geschreven voor: Philips AC2887

Het toestel is prima en eenvoudig in gebruik !
Om de luchtzuivering voor pollen te beoordelen , is het nog even wachten want nu is het niet het juiste seizoen.

Uitkomst 19-12-2020

Luchtzuiveraar die werkt

Geschreven voor: Philips AC2887

Bevalt prima en doet wat de beschrijving beloofd.
Jammer dat de filters nogal prijzig zijn. Dat is iets wat steeds weer terugkomt.

Kuijkie 27-11-2020

Geschreven voor: Philips AC2887

Het produkt reageert meteen op veranderingen bij bvb koken, of stofverplaatsing. Slaat meteen op paars/ rood en maakt wel vrij veel lawaai dan, maar je merkt dan wel dat het werkt, terwijl je dit ook handmatig bij kan stellen. meten of de lucht schoner is kan niet, je moet uitgaan van de getoonde kleuren.

Kieftveen 17-11-2020

Goed werkend apparaat voldoet aan mijn verwachting

Geschreven voor: Philips AC2887

Ik vind het apparaat zeker zijn geld waard
Het apparaat doet wat het zou moeten doen en merk op dat ik meteen minder stof heb in huis.

Paul van T 14-11-2020

Compact en goed werkend product

Geschreven voor: Philips AC2887

Het apparaat is licht van gewicht, compact en werkt zoals omschreven. Zuivert de lucht snel en goed en veel minder stof in huis. Verbinding en bediening via app werkt snel en is perfect. Enige opmerking, nadeel vindt ik namelijk dat het apparaat niet over mogelijkheden beschikt voor het invoeren van tijdschema's voor week en dag.
Mogelijk een aandachtspunt bij ontwikkeling van nieuwe apparaten.