De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC2887 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mexxy 26-05-2022

Fijn alleen niet geluidloos

Geschreven voor: Philips AC2887

Een verjaardagscadeau, een prachtig verjaardagscadeau wanneer je bedenkt dat deze mooi Philips in de woonkamer staat van een longpatient . Hij werkt goed alleen het ratelen wordt op den duur vervelend en dan zet ik hem uit

Andrea de labrador 01-03-2022

Opgelucht

Geschreven voor: Philips AC2887

Na lang zoeken de oplossing gevonden voor mijn zwaar allergische aan huisstofmijt Labrador , dagelijks poetsen en stoffen vermijden in huis was niet voldoende . Nu is de medicatie volledig afgebouwd . Echt fantastisch.

Pd0ruj 10-02-2022

Anti virus filter

Geschreven voor: Philips AC2887

Deze air cleaner filtert het meeste fijn stof, aerosoln, en boom en planten pollen uit de admosfeer.

Peter Victor 24-01-2022

Prima product

Geschreven voor: Philips AC2887

Doet waar we hem voor aangeschaft hebben… soms wat uitbundig ( luidruchtig) maar een merkbare verbetering van de luchtkwaliteit. We hebben er daarom dan ook een voor de werkkamer en een variant met bevochtiger voor de slaapkamer…

BasketbalFans 15-01-2022

Eenvoudige bediening

Geschreven voor: Philips AC2887

Fijne luchtreiniger, geluid in de stilste stand vrijwel niet hoorbaar. We plaatsen hem de ene keer in de woonkamer een andere keer weer in de slaapkamer.

Nutbey 04-01-2022

Staat de hele dag te loeien ,geen idee wat er mis

Motor Maakt herry en hij komt niet onder de 10 blijf rood branden
Filter al een paar keer schoon gemaakt en ook de censor een paar keer.

knik 28-12-2021

perfecte luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC2887

nog kort ingebruik maar kan nu al merken dat het beter vertoeven is in de woonkamer.bij aanzeteen lang in het rood zo vervuilt was de lucht maar na een half uur mooi in het blauw

Commandeur 27-12-2021

Werkt heel goed

Geschreven voor: Philips AC2887

Hebben het apparaat al een paar maanden, hij werkt heel goed en is duidelijk resultaat, geen allergie meer .Filter gemakkelijk schoon te maken, en ook gemakkelijk in gebruik.

Keuschen 16-11-2021

Schone lucht in huis!

Geschreven voor: Philips AC2887

Ik heb last van stofmijt. Door Philips Luchtzuiveraar 2000 serie heb ik geen last meer. Er wordt gerookt in huis. Het apparaat reageert snel. In korte tijd is de vervuilde lucht weg. Ik heb het apparaat in het midden van de benedenverdieping gezet waardoor alle ruimten gezuiverd kan worden. Bij signaal ROOD maakt het apparaat wel wat lawaai, maar voor korte duur.

UserExperience 04-10-2021

Uitstekend maar...

Geschreven voor: Philips AC2887

Doet het fantastisch goed, maar zou graag een firmware update ontvangen voor een toestencombinatie waarmee ik een kinderslot kan (de)activeren. Ook het herregistreren op het WiFi netwerk zou heel wat beter mogen

Matthijs1992 07-09-2021

Schone lucht!

Geschreven voor: Philips AC2887

Heerlijke luchtreiniger! Geen vervelende of nare luchtjes meer in huis. Via app te bedienen en heeft een nachtmodus voor stilte. Ideaal om te gebruiken bij huisdieren!

Pattimukay 27-08-2021

Kan mij geen betere luchtzuiveraar wensen.

Geschreven voor: Philips AC2887

Dit product beantwoordt aan mijn verwachtingen en zou dit zondermeer bij familie en kennissen aanbevelen. Ben niet in een positie foto''s en/of videos toe te voegen. Dit is mij review als ex-werknemer/gepensioeneerde.

Leys 01-07-2021

Doet wat die moet doen!

Geschreven voor: Philips AC2887

Toestel is perfect gekoppeld aan de app op mijn smartphone. Alles kan op afstand ingesteld worden. Bij de minste wijziging in de lucht start de zuivering op voor zo ver nodig.
De nodige filters gaan lang mee en zijn vlot te vinden.

Slodsam 16-06-2021

Hij doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips AC2887

Hij doet wat hij moet doen: lucht zuiveren. Makkelijk in gebruik. Sinds ik het gebruik heb ik veel minder last van mijn allergie. Bijna dagelijks zet ik het apparaat even aan. Na enkele minuten geeft het al aan dat de lucht zuiver is.

Ornjira 05-06-2021

Works good but too noisy when It works full capaci

Geschreven voor: Philips AC2887

The product is good! I feel the air in my huis is cleaner. You can feel that in the first few days but after that you get used to it.

It works perfectly fine. But for allergies mode, when it cleans automatically, the machine make really hard noise.

There 3 filters, the first one you have to wash/clean it more often.

It’s light and you can bring it to any room you are going.

djansen1987 26-05-2021

Nooit meer zonder

Geschreven voor: Philips AC2887

Ik zat lang te twijfelen of ik er een wou kopen en zo ja welke dan. Dit had ook met de prijs te maken, het is namelijk nog al een uitgaven. Ik kocht het apparaat omdat op de hobby/kantoorkamer waar ik tegenwoordig toch zo'n 12 uur plus per dag zit ik last kreeg van droge ogen/huid en ivm mijn hooikoorts en last van stof het mij goed lijkt in deze ruimte de luchtkwaliteit op orde te hebben. Na een week was ik zo blij met het apparaat dat ik een 2e gekocht heb voor de slaapkamer. Je merkt aan alles het verschil. In de kantoorruimte ging ik van een luchtvochtigheid van 37% naar 50% (waar 50% ideaal is). Super blij met het product.

Gebrok 23-05-2021

Gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Philips AC2887

De luchtkwaliteit wordt goed uitgelegd en de kleur op het apparaat geeft ook aan wanneer het apparaat uit kan worden gezet, maar de allergeenmodus en de bacterie-en virusmodus wordt onvoldoende uitgelegd waardoor je ook niet weet wanneer bij gebruik hiervan het apparaat uit kan worden gezet.

Rierink 09-05-2021

EEN SUPER FIJNE LUCHTZUIVERAAR

Geschreven voor: Philips AC2887

Het apparaat werkt goed en is gemakkelijk te bedienden, laat ook zien hoe vervuild de lucht is, onder het zuiveren van die lucht zie het percentage dalen en hij is heerlijk stil, er zit zelfs een sleepmode op dan is hij nog stiller.
Dit apparaat voorziet mijn 3 slaapkamers van schone gezuiverde lucht, een topper!!

laupe 04-05-2021

geweldig appparaat

Geschreven voor: Philips AC2887

heel erg goed apparaat voor mensen met hooikoortsklachten.
klachten zijn zeker 60 a 70% afgenomen waardoor ik een veel betere nachtrust heb
gekregen.
meestal worden de prestaties van apparaten schromelijk overdreven, bij dit apparaat
heb ik dat gevoel in het geheel niet

Billie 2 Oktober 14-04-2021

Luchtreiniger

Zijn zeer tevreden!
Al 2 x moeten reinigen, in de korte tijd dat we de luchtreiniger hebben.
Kan je nagaan wat erin de lucht dwarrelt, zat ook vol met haartjes van onze hond!