Philips AC2887

Type filter
hepa
Geschikte ruimte
263 m³

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC2887 op Kieskeurig.be.

Jacobs 28-05-2017

Goede luchtzuiveraar. Ideaal voor mensen met allergieën!

Geschreven voor: Philips AC2887

Top apparaat! Ik heb dit product nu bijna 3 weken in mijn bezit en ik kan niet meer zonder! De lucht voelt frisser aan, ik kan weer vrijuit ademen (bronchitis, hooikoorts en stofallergie) ik hoest ook veel en veel minder. Mijn ogen tranen niet meer en niezen ben ik ook van af. Ook heb ik een kat waarvan de kattenbak in de woonkamer zit die nare luchtjes achter laat, ik doe de luchtzuiveraar op de "huisdier" stand en hup, na een kwartiertje ruikt het weer fris.
Ik gebruik de lichtzuiveraar ook s'nachts. Ik zet dan de luchtzuiveraar op de "silent" mode, ook kan je het lampje uitzetten waardoor je ongestoord kunt slapen en de luchtzuiveraar nauwelijks hoort! Ook zet ik de luchtzuiveraar aan na het eten, hij test de lucht binnen 30 seconden en springt gelijk al op rood (zeer ongezonde lucht) na het koken. Luchtzuiveraar op de T (denk Turbo-stand) en een halfuur later is het weer fris en ruik ik niks meer van de kooklucht (als de lucht weer schoon is dan geeft het apparaat blauw licht) Ik raad het apparaat zeer zeker aan! Apparaat is wel luid op de T stand maar dat maakt niet uit want hij doet zijn werk goed!

Pluspunten

• Licht, makkelijk op te tillen
  • Werkt ook echt!
  • Eindelijk af van niezen, hoesten en tranende ogen!
  • Heeft zowel een stille stand als een turbo stand

Minpunten

• Kan er geen bedenken

Hooikoorts1 07-09-2020

Geen gekuch meer op bed

Geschreven voor: Philips AC2887

Luchtzuiveraar bevalt heel goed. Gekocht wegens pollen en stofallergie. Hij staat op mijn slaapkamer en ik hoest nauwelijks nog. Fijn dat je kan zien hoe t met de luchtkwaliteit gesteld is. 's nachts gaat ie op de silent modus want dan gaat het lampje uit en blaast ie minder hard. Af en toe til ik hem naar beneden om daar een poos te draaien. Fijn dat hij zelf aangeeft wanneer hij gereinigd moet worden.

Rsnna 05-09-2020

Helpt bij kattenallergie

Geschreven voor: Philips AC2887

Toen wij een kitten kregen bleek de allergie van mijn vriend erger te zijn dan vooraf verwacht. We hebben het zelfs gehad over waar we haar zouden plaatsen als het echt niet meer zou gaan. Hij hapte s avonds naar lucht als hij een dag bij de kat was geweest. Sinds aanschaf van dit apparaat heeft hij dat niet meer gehad en werd al snel duidelijk dat de kat kan blijven. Nu enkele weken verder, heeft hij geen allergie medicijnen meer nodig en gebruikt hij nog wel elke dag dit apparaat als hij thuis komt. Het kost wat, maar wat ben ik blij met deze aankoop!

Druifie 18-08-2020

Beste aankoop van het afgelopen jaar!

Geschreven voor: Philips AC2887

Wat een goede aankoop is dit geweest! We merken duidelijk een verbetering qua lucht in huis. Minder benauwdheidsklachten (zeker met de hittegolf) en minder hooikoorts. Minder medicatie nodig. Had ik maar eerder van dit apparaat gehoord. Het is een uitgave maar het is elke euro waard. Het apparaat is ook zeer energiezuinig. de slaapstand is ook echt heel stil. Geluid is wat aanwezig als de luchtkwaliteit niet optimaal is, maar dit is vaak van korte duur en overigens niet hinderlijk. De app erbij is ook heel handig. Wel veel push berichten, maar dit is eenvoudig uit te zetten
Aanrader (zeker voor mensen met luchtwegaandoeningen) !!

S. Loo 14-08-2020

De filter geeft mij inzicht in mn luchtkwaliteit

Geschreven voor: Philips AC2887

Ik denk dat deze filter een waardevolle toevoeging is. Ik zie alleen nog wel veel stofdeeltjes in mn huis rond dwarrelen die de filter blijkbaar niet bij kan

Eria 03-08-2020

Covid 19

Geschreven voor: Philips AC2887

Attention, cet appareil ne filtre pas le virus covid 19. Les particules sont éliminées à partir de 0,3 micron comme spécifié dans les caractéristiques techniques. le Covid 19 mesure 0,06 micron. Très bon appareil et qui correspond à mes besoins.

Edmond O 24-07-2020

Philips Luchtzuiveraar AC2887/10

Geschreven voor: Philips AC2887

Ik vind het een aanrader als u het op automatisch zet heeft hij u kamer zo clean wel alle deuren en ramen gesloten houden om de buitenlucht te reinigen is hij wat te klein .

Kimmels 21-07-2020

Tevreden!

Geschreven voor: Philips AC2887

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden. Overdag in de woonkamer maar vooral 's nachts in de slaapkamer. Wij slapen beter met deze schone lucht.

GeTh 07-07-2020

werkt voorbeeldig

Geschreven voor: Philips AC2887

Er zijn wel wat vreemde verschijnselen bv apparaat geeft blauwe ring en 2 aan.
Zonder dat een deur open geweest is of iemand rondloopt begint hij ineen heel hard te blazen en geeft ineens 10 aan ?
De filters vind ik nogal prijzig

Lotus0001 15-06-2020

Wat een geweldig apparaat!

Geschreven voor: Philips AC2887

Normaal schrijf ik geen reviews, maar over dit ding ben ik zo enthousiast, dat ik graag een uitzondering maak. Ik heb hiervoor een luchtreiniger gehad, maar daar kwam toch steeds een naar luchtje vanaf als hij aanging. Bovendien vond ik de werking niet optimaal. Ik was nog steeds aan het snotteren en niezen. Deze Philips uitgeprobeerd. Super ding, geen luchtje (alleen heel even in het begin). In laagste stand fluisterstil. Middenstand geluid ook goed te verdragen. Ik slaap met de middenstand, terwijl ik gevoelig ben voor geluiden. Zuivert de lucht goed en snel. Heb hem wel continu nodig dus verhuis hem mee van slaapkamer naar zitkamer en terug. Soms gebruik ik even de hoogste stand om de lucht snel schoon te krijgen. Voorfilter al 2x gewassen, droogt snel, na enkele uren alweer te gebruiken. Hoe lang hij meegaat weet ik niet. Duurzaamheid moet nog blijken. Als ik het had kunnen betalen, had ik er 2 aangeschaft. Dan hoef ik het niet heen en weer te sjouwen.

Rick29016 15-06-2020

Frisse lucht

Geschreven voor: Philips AC2887

Perfect om het huis te filteren van slechte lucht nadeel filter zit binnen twee maanden vol en kost best wel veel. Voor de rest een echte aanrader.

Wvdvo 15-06-2020

Filters vaak niet op voorraad

Geschreven voor: Philips AC2887

Heb meerdere aangeschaft voor diverse plaatsen in huis, wilde een reserve set filters bestellen deze zijn echter vaak niet op voorraad.

Bolder 13-06-2020

Het apparaat verminderd allergie snel

Geschreven voor: Philips AC2887

Het apparaat lijkt (alleen binnenshuis natuurlijk) beter te helpen tegen allergie dan mijn medicijnen.
Wel lijkt het aan te bevelen het apparaat tijdens het koken uit te zetten, om dat de deeltjesdichtheid dan enorm oploopt, terwijl die deeltjes geen allergie veroorzaken en het waarschijnlijk ten koste gaat van de levensduur van het filter.

Allergique 08-06-2020

Me protège bien du pollen

Geschreven voor: Philips AC2887

Je suis très sensible au pollen de bouleau et en cette année de Covid-19, je voulais éviter d'avoir les poumons détruits par le pollen. Ce purificateur m'a permis de traverser 5 semaines avec des concentrations de pollen très élevées sans symptômes

Anoniem 05-11-2019

Hardwerkend juweeltje

Geschreven voor: Philips AC2887

Als vervanger van de vorige luchtreiniger heb ik zorgvuldig gezocht en vergeleken. Mijn keuze is hierbij op de Philips Luchtzuiveraar AC2887/10 gevallen. Deze voldoet aan al mijn wensen, overtreft zelfs mijn verwachtingen.

Raul 20-07-2019

Erg tevreden.

Geschreven voor: Philips AC2887

Doet wat het beweert te doen: het frisser maken van de lucht in je huis. Apparaat laat zich makkelijk bedienen (geen oneindig veel knoppen etc.) en geeft zelf ook aan hoe het met de luchtkwaliteit is gesteld. Sommige standen zijn wat luidruchtig, maar verder een stijlvolle en stille machine. Een afstandbediening zou nog wel van toegevoegde waarde zijn. Kortom: erg tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Devie 19-07-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips AC2887

Heel fijn apparaat. Heb het apparaat nu een poosje en ik merk dat ik veel minder last heb van (hooikoorts) allergieën. Het apparaat slaat snel aan wanneer de luchtkwaliteit minder wordt en reinigt de lucht goed. Wat ook Heel handig is, dat het apparaat ook via de app te bedienen is. Ben er heel erg blij mee!

roberto133 16-07-2019

gaat geruisloos zijn gang!

Geschreven voor: Philips AC2887

produceert weinig lawaai (ik ben gelukkig hardhorend maar dan nog)
wel heb ik af en toe moeite om hem aan de praat te krijgen
ik gebruik hem met name in de slaapkamer en ik slaap er fantastisch bij. ben er nog niet achter welke programma's mij het beste helpen

Eileen 13-07-2019

Bewustwording van de luchtkwaliteit

Geschreven voor: Philips AC2887

Het is best raar dat ik, ondanks een astmatische man en zoon, nooit heel erg stil heb gestaan bij de kwaliteit van de lucht in huis. Stofzuigen en luchten wel natuurlijk maar met de luchtreiniger word je op een prettige manier bewust gemaakt van de kwaliteit van de lucht om je heen. Het is een fijn idee te weten dat de lucht schoon is. Het is duidelijk te zien aan de indicator, die bij veel verontreiniging rood uitslaat. Het mooie is dat de reiniger veranderingen vrijwel direct detecteert zoals bijvoorbeeld bij het koken (zonder afzuigkap aan...) of het opschudden van kussen. De indicator gaat dan op rood en de machine slaat aan.

Ik ben er heel blij mee. Man en zoon hebben minder last van kortademigheid en merken zelfs verlichting van hooikoortsklachten als ze binnen blijven.

Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Berend 08-07-2019

Meer zuurstof in je woonkamer

Geschreven voor: Philips AC2887

Ik heb gekozen voor de luchtreiniger omdat ik zelf astmatisch ben. Na het product twee weken in huis te hebben gehad ben ik meer dan tevreden. Je merkt een groot verschil als je het hebt over de aanwezige hoeveelheid zuurstof in de lucht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]