Philips AC2887

Type filter
hepa
Geschikte ruimte
263 m³

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC2887 op Kieskeurig.be.

Jacobs 28-05-2017

Goede luchtzuiveraar. Ideaal voor mensen met allergieën!

Geschreven voor: Philips AC2887

Top apparaat! Ik heb dit product nu bijna 3 weken in mijn bezit en ik kan niet meer zonder! De lucht voelt frisser aan, ik kan weer vrijuit ademen (bronchitis, hooikoorts en stofallergie) ik hoest ook veel en veel minder. Mijn ogen tranen niet meer en niezen ben ik ook van af. Ook heb ik een kat waarvan de kattenbak in de woonkamer zit die nare luchtjes achter laat, ik doe de luchtzuiveraar op de "huisdier" stand en hup, na een kwartiertje ruikt het weer fris.
Ik gebruik de lichtzuiveraar ook s'nachts. Ik zet dan de luchtzuiveraar op de "silent" mode, ook kan je het lampje uitzetten waardoor je ongestoord kunt slapen en de luchtzuiveraar nauwelijks hoort! Ook zet ik de luchtzuiveraar aan na het eten, hij test de lucht binnen 30 seconden en springt gelijk al op rood (zeer ongezonde lucht) na het koken. Luchtzuiveraar op de T (denk Turbo-stand) en een halfuur later is het weer fris en ruik ik niks meer van de kooklucht (als de lucht weer schoon is dan geeft het apparaat blauw licht) Ik raad het apparaat zeer zeker aan! Apparaat is wel luid op de T stand maar dat maakt niet uit want hij doet zijn werk goed!

Pluspunten

• Licht, makkelijk op te tillen
  • Werkt ook echt!
  • Eindelijk af van niezen, hoesten en tranende ogen!
  • Heeft zowel een stille stand als een turbo stand

Minpunten

• Kan er geen bedenken

Anoniem 05-11-2019

Hardwerkend juweeltje

Geschreven voor: Philips AC2887

Als vervanger van de vorige luchtreiniger heb ik zorgvuldig gezocht en vergeleken. Mijn keuze is hierbij op de Philips Luchtzuiveraar AC2887/10 gevallen. Deze voldoet aan al mijn wensen, overtreft zelfs mijn verwachtingen.

Raul 20-07-2019

Erg tevreden.

Geschreven voor: Philips AC2887

Doet wat het beweert te doen: het frisser maken van de lucht in je huis. Apparaat laat zich makkelijk bedienen (geen oneindig veel knoppen etc.) en geeft zelf ook aan hoe het met de luchtkwaliteit is gesteld. Sommige standen zijn wat luidruchtig, maar verder een stijlvolle en stille machine. Een afstandbediening zou nog wel van toegevoegde waarde zijn. Kortom: erg tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Devie 19-07-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips AC2887

Heel fijn apparaat. Heb het apparaat nu een poosje en ik merk dat ik veel minder last heb van (hooikoorts) allergieën. Het apparaat slaat snel aan wanneer de luchtkwaliteit minder wordt en reinigt de lucht goed. Wat ook Heel handig is, dat het apparaat ook via de app te bedienen is. Ben er heel erg blij mee!

roberto133 16-07-2019

gaat geruisloos zijn gang!

Geschreven voor: Philips AC2887

produceert weinig lawaai (ik ben gelukkig hardhorend maar dan nog)
wel heb ik af en toe moeite om hem aan de praat te krijgen
ik gebruik hem met name in de slaapkamer en ik slaap er fantastisch bij. ben er nog niet achter welke programma's mij het beste helpen

Eileen 13-07-2019

Bewustwording van de luchtkwaliteit

Geschreven voor: Philips AC2887

Het is best raar dat ik, ondanks een astmatische man en zoon, nooit heel erg stil heb gestaan bij de kwaliteit van de lucht in huis. Stofzuigen en luchten wel natuurlijk maar met de luchtreiniger word je op een prettige manier bewust gemaakt van de kwaliteit van de lucht om je heen. Het is een fijn idee te weten dat de lucht schoon is. Het is duidelijk te zien aan de indicator, die bij veel verontreiniging rood uitslaat. Het mooie is dat de reiniger veranderingen vrijwel direct detecteert zoals bijvoorbeeld bij het koken (zonder afzuigkap aan...) of het opschudden van kussen. De indicator gaat dan op rood en de machine slaat aan.

Ik ben er heel blij mee. Man en zoon hebben minder last van kortademigheid en merken zelfs verlichting van hooikoortsklachten als ze binnen blijven.

Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Berend 08-07-2019

Meer zuurstof in je woonkamer

Geschreven voor: Philips AC2887

Ik heb gekozen voor de luchtreiniger omdat ik zelf astmatisch ben. Na het product twee weken in huis te hebben gehad ben ik meer dan tevreden. Je merkt een groot verschil als je het hebt over de aanwezige hoeveelheid zuurstof in de lucht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

van der Vinne 08-07-2019
  • Product gekregen

Mooie luchtreiniger, erg nuttig

Geschreven voor: Philips AC2887

Prima en nuttig apparaat. Vooral in de keuken gebruikt en incidenteel in de huis- en slaapkamer. De timer is erg fijn en het is ook handig dat de reiniger aangeeft wat de huidige kwaliteit is. Als er veranderingen in de lucht zijn, dan reageert de reiniger hier feilloos en snel op

Pluspunten

• Reageert snel op verandering in de lucht
  • Timer functie
  • Luchtkwaliteit indicatie

Minpunten

• Toetsen die geluid maken

Nancys 07-07-2019

Makkelijk in gebruik, filtert pollen uit de lucht

Geschreven voor: Philips AC2887

Voor mensen met een allergie is het een heel fijn product was constant de lucht in je huis zuivert. Erg makkelijk in gebruik en handige display die in cijfers aangeeft hoe de luchtkwaliteit is. Ook via een app te bedienen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

van der Vinne 05-07-2019

Nuttig apparaat

Geschreven voor: Philips AC2887

De luchtreiniger kan erg nuttig zijn, op de juiste plek. Zelf vooral gebruikt in de keuken en incidenteel in de slaapkamer. Reageert snel op verandering in de lucht en ook de licht sensor is fijn om te weten wat de huidige luchtkwaliteit is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Daan85 01-07-2019

Super luchtzuiveraar!!

Geschreven voor: Philips AC2887

Omdat ik nogal last van hooikoorts heb ben ik overgaan tot een Philips luchtzuiveraar. Het is super fijn apparaat en Mn hooikoorts klachten zijn een heel stuk minder echt een verademing. Daarbij detecteer de Philips luchtzuiveraar zelf hoe de luchtkwaliteit in huis is en waar nodig zal die hier op inspelen en heeft de luchtzuiveraar de lucht ook weer snel schoon. Daarbij is de luchtzuiveraar zeer stil en met een handige app te bedienen. Deze app geeft ook exact aan hoe de luchtkwaliteit buiten is en wanneer de filters vervangen os gereinigd moeten worden. Kortom een top luchtzuiveraar! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henk 30-06-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips AC2887

Fijn product, test hem nu te kort om echt verschil te merken, mijn rode droge ogen zijn echt een heel stuk minder, hij is makkelijk in gebruik, en bijna geluidsloos

Pluspunten

• Makkelijk
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Zat geen uitleg bij over de knoppen

RZan 29-06-2019

Fris leefklimaat

Makkelijk in gebruik
Verschillende standen die goed te programmeren zijn

Fijn dat je door de kleur kunt zien of de lucht zuiver is.
Hij is redelijk stil, snachgs helemaal (slaapstand)

Erg tevreden, mede omdat wij ook een hond hebben.
De lucht voelt fris, zuiverder aan. Minder niezen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anshari 28-06-2019

Heerlijk wakker worden!

Geschreven voor: Philips AC2887

We hebben deze luchtreiniger geplaatst in de slaapkamer. Aangezien ik soms wat last heb van astmatische bronchitis. Hierdoor word ik soms wat benauwd van. Door de luchtreiniger heb ik hier veel minder last van. Ik voel de schone lucht bij elke ademhaling.
De Philips luchtreiner is erg stil en je kunt de lamp 's nachts dimmen.
Prima kwaliteit.
Dit product raad ik zeker aan!

Pluspunten

• Stille ventilator
  • Dimbare led
  • Erg schone lucht
  • Goed voor mensen met huisdieren en/of allergie

Cris169 27-06-2019

Handige zuiveraar voor in huis

Geschreven voor: Philips AC2887

Wij wonen aan een drukke weg, waardoor we ons raam aan de voorkant niet snel openzetten. Deze zuiveraar zorgt er met name tijdens het koken voor dat de ruimte redelijk schoon blijft, wat wel fijn is met een open keuken. Werkt echt naar behoren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Denada 26-06-2019

Luchtreiniger met fijne stille modus

Geschreven voor: Philips AC2887

De luchtreiniger hebben we nu een aantal weken in huis. Initieel hebben we deze besteld omdat mijn vriend last heeft van pollen en allergenen. De luchtreiniger is gemakkelijk aan te sluiten en maakte de lucht binnen een mum van tijd schoon. In de automatische modus regelt de luchtreiniger zelf de hoeveelheid lucht welke hij zuivert. Bij veel pollen of fijnstof zal deze dan harder gaan draaien. Gelukkig is er ook een stille modus voor als je de reiniger in de slaapkamer gebruikt. Mijn vriend was erg te spreken over dit model en zijn niesaanvallen en rode ogen zijn behoorlijk verminderd. Nadeel van deze uitvoering is dat er geen feedback is over de hoeveelheid van gemeten deeltjes. De luchtzuiveraar is makkelijk te verplaatsen en niet erg zwaar. Het schoonmaken van de filters kost niet erg veel tijd. Al met al een goede keuze voor gezondere lucht! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

I. Dijk 26-06-2019

Werkt snel en goed

Geschreven voor: Philips AC2887

Heel fijn apparaat dat precies doet waarvoor hij is bedoeld. Heb het apparaat nu een aantal weken in gebruik en merk absoluut dat ik minder last heb van mij allergieën. Het apparaat slaat snel aan wanneer de luchtkwaliteit minder wordt (bijvoorbeeld met koken) en reinigt de lucht vervolgens goed. De app is fijn in gebruik en handig omdat het apparaat ook via de app te bedienen is. apparaat is groter dan ik verwacht had maar heeft een prima plekje gekregen. Erg blij mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

dendijk4 26-06-2019

Mooi en perfect apparaat

Geschreven voor: Philips AC2887

Wat een verandering.Eerlijk gezegd was ik niet overtuigend van de noodzaak van een luchtreiniger tot dat ik hem had.Onze lucht was ook veel meer verontreinigd dan ik dacht.De app werkt snel en simpel maar zonder app is het zeer duidelijk.Hij heeft onze ruime woonkamer snel schoon en is zeer stil.Inmiddels kan ik niet meer zonder en kan ik hem aan iedereen aanraden.Zeker als je een open keuken hebt is het zelfs bijna een noodzaak. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Boom86 26-06-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips AC2887

Het product werkt goed, veel minder last van mijn brandende ogen en hij is makkelijk in gebruik, voor mijn allergie moet ik hem wat langer gebruiken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

P.Twigt 26-06-2019

Ik wil nooit meer zonder.....

Geschreven voor: Philips AC2887

Een geweldig apparaat. Ik heb 2 kids, een vogel, een kat en een hond. Vanwege allergische reactie heeft mijn dochter altijd keelpijn en wordt er veel geniest in huis. Dit apparaat heeft wonderen verricht. Een gezonde schone lucht in huis én geen genies. Ook merk ik met het huishoudelijk werk dat er veel minder stof ligt. Hij maakt zeer weinig geluid en blaast heerlijk frisse lucht.

Pluspunten

• Erg stil
  • Zeer effectief