Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m² op Kieskeurig.be.

• Slecht

Bert K 12-01-2021

Goede bevochtiger alleen filters niet verkrijbaar

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Het apparaat is goed alleen de service rondom is bar slecht. Bij de webshop van Philips 9,99 niet meer verkrijgbaar nu moet je naar de retail en daar kost die 18,99 + 4,99 verzendkosten je hebt er 6 nodig per jaar. Die 9,99 was op te brengen maar bijna 24 euro voor een stuks te gek voor woorden en de en helft van de klantenservice beloven veel. En de andere helft zegt gewoon koop maar bij de retail 6 x 23,98 =143,88 ik wil hem graag terug geven en me geld terug want dit is niet normaal

Pluspunten

• goede werking

Minpunten

• Filters te duur en bijna niet te koop

whynot 30-07-2019

efficace et silencieux

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

acheté en vue de compenser la climatisation lors de longue période d'utilisation (canicule)
ou en hiver lors de t° très froide (air descend < 30%)
3 niveaux d'humidité 40-50-60
cette fonctionnalité est TRES pratique et facile

tellement content que j'ne ai acheté un second

Dave 1000 03-04-2021

Mooi product

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Als ervaren Philips klant, heb ik deze aangeschaft voor m’n woonkamer en slaapkamer.Het werkt voor mij nog niet.Moet het nog een paar dagen uitproberen maar merk wel dat de lucht al niet meer zo droog is.Verder helpt het ook tegen m’n hooikoorts.

ALJNTA 27-03-2021

Philips Luchtbevochtiger HU4803/01

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Duur filters en producten voor antibacteriële systeem bestaat niet meer en wanneer de propeller is vies met stof kan niet schoonmaken.

oud medewerker 10-03-2021

Voldoet aan de verwachtingen.

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Volgens specificaties geschikt voor ruimte van 40 m2; wordt gebruikt in ruimte van ca. 70m2. Een groter apparaat wilden we echter niet in de kamer.

PolP 12-02-2021

Dure miskoop

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Apparaat oogt goed, gemakkelijk in gebruik maar kleine watercapaciteit. Ik moet hem zeker driemaal per 24 u. aanvullen en vooral: voldoet niet: in living van minder dan 40 m² kom ik niet boven de luchtvochtigheid van 36 bij max. sterkte gedurende 24u.

Zeestrand 05-02-2021

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Hij staat in de slaapkamer, geen probleem met in gebruik nemen, makkelijke handleiding. Hij heeft nu 1 nacht aangestaan, en ik werd wakker zonder droge neus. Lekker geslapen. Ik hoor hem amper, en nu stond hij nog niet eens op de nachtstand.

Anoniem 27-01-2021

Offert à mes Parents, utilisé tous les jours.

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Suite à un avis médical entendu à la radio sur le taux d'humidité trop faible dans les maisons, je l'ai offert à mes Parents pour les fêtes sans trop savoir si ils allaient l'utiliser. Ils en sont ravis et l'utilisent tous les jours et me disent voir vraiment la différence.

S@ki 26-01-2021

Geweldige luchtbevochtiger

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Heb deze Philips luchtbevochtiger gekocht voor mijn muziek instrumenten.
Ik heb hem op een kastje geplaatst , omdat hij dan het beste resultaat geeft.
Staat in deze periode constant aan.
Luchtvochtigheid blijft mooi rond de 45 a 50 % wat ik voldoende vind.
Enig nadeel is dat hij vaak gevuld moet worden , omdat er maar 2 Liter water in het reservoir gaat.
Groot pluspunt is dat het apparaat super stil is.

Bebbie 11-01-2021

uitstekend en fluisterstil toestel

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

meet de luchtvochtigheid en. past deze aan, zowel automatisch als manueel. Ontzettend stil, past de snelheid van de ventilator aan volgens de luchtvochtigheid.
Gewoon, vullen en aanleggen, tot de volgend vulbeurt.

ldm. 11-01-2021

hygromètre

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

complément de mon avis précédent, suite à un chauffage au bois, il tourne en continu, après une semaine d'utilisation, sur 40% la nuit et 50% le jour, l'hygromètre semble être précis par rapport à 2 autres, le seul soucis est en automatique, la coupure de la ventilation avant d'avoir atteint la valeur demandée .

Ninofieter 16-11-2020

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Je kan het op stille modus zetten 's nachts en dat is een pluspunt. Voor de rest doet het artikel wat het moet doen.

Anoniem 09-11-2020

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Het apparaat heeft nog nooit de luchtvochtigheid gehaald die ik heb ingsteld. Ik heb hem staan in de slaapkamer dus de ruimte is er ook niet te groot voor.

Sander1234 23-09-2020

Perfect apparaat voor kleinere ruimtes

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Het is een mooi uitziend apparaat die in kleinere ruimtes, zoals in mijn geval de slaapkamer, goed zijn werk doet. ‘Slaap’luchtjes zijn verdwenen en het is een betere luchtvochtigheid. Geen verkoudheid meer tot nu toe, lijkt erop dat de bacterien inderdaad worden gezuiverd. Wel wissel ik het filter na 1 maand en bijna elke dag bijvullen met water. Doet ie zijn in ieder geval zijn werk!

Luc (met drie letters) 07-09-2020

Reparatie geeft bedenkingen!

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Na aanschaf (DEC 2018) absoluut tevreden over m'n HU4801 Luchtbevochtiger.
Recentelijk (JUL 2020) ter reparatie aangeboden (FLEXTRONICS LOGISTICS POLAND / PHILIPS) omdat de elektronica niet meer werkte.
Na retour leek/lijkt die elektronica zó ingesteld te zijn dat ie in ieder geval m'n gewenste instelling haalde, maar dat deed ie dan ook voor elke instelling.....
Realiseer me dat 't apparaat moest presteren onder 'zware omstandigheden' (hittegolf juli 2020), maar m'n (technische) 'gut feeling' laat me meestal niet in de steek. Wil 't apparaat einde herfst/begin winter nog 'n tweede kans geven, maar heb m'n bedenkingen daar dus over.
Proces ter reparatie aanbrengen (reparatiedienst Philips dus) luchtbevochtiger was goed.

Rojalt 07-07-2020

Geweldig

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Fijn apparaat. Nu de 2e in huis en brengt kamer snel op de gewenste luchtvochtigheid. Minder klachten als keelpijn en hooikoorts

Jacop 10-06-2020

Product voldoet niet

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Product voor woonkamer gekocht zou geschikt zijn voor 25m2 de woonkamer is 24m2 maar haalt net 40% luchtvochtigheid in slaapkamer van 15m2. Voldoet deze wel in nachtstand zeer geruisloos maar eigenlijk hier voor. Niet gekocht dus conclusie. Tegenvaller

Kokosmakroon 10-06-2020

Makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Fijn product, eenvoudig en belangrijk voor mij , makkelijk schoon te maken.
Schoonmaakacties was onduidelijk. Na contact met Philips nu wel duidelijk.
Filter schoonmaken met half water, half natuurazijn. Een uurtje of langer onder dompelen in bakje met deze oplossing.

Rterhaar 02-06-2020

Indicatie van luchtvochtigheid wijkt enorm af

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Erg ontevreden over dit product. Ook ter reparatie aangeboden maar Philips zegt geen problemen te kunnen vinden bij dit apparaat.

Jolzon 01-06-2020

De oplossing!

Geschreven voor: Philips 2000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 44 m²

Ideaal voor mensen met hooikoortsklachten en/of kriebelhoest. Gebruik hem op mijn slaapkamer. Wordt uitgerust wakker.