De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Elite TR-900i op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Veret 11-06-2022

Geweldige loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Geweldige stabiele loopband met veel mogelijkheden.
Ondertussen al veel plezier van gehad en vele kilometers op afgelegd .
Zowel met als zonder app te gebruiken
Ik beveel deze loopband zeker aan maar indien je de loopband op een andere verdieping wil plaatsen moet u rekening jouden met minimaal 4 personen om de loopband te tillen naar boven

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Stevig

Minpunten

• Zwaar

c**h@g**l.com 02-06-2022

Topper

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Dit is dus de perfecte hardloopband , ik heb er veel plezier van. Lekker breed loopvlak, goede demping. Dus geen last van mijn rug of knieën.
Niet duur voor de kwaliteit die je krijgt.

Sven 02-06-2022

Goede loopband voor een scherpe prijs. Aanrader!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Ik zocht een stevige, duurzame loopband met een breed loopvlak. Kan wel zeggen dat de VirtuFit TR-900i daaraan ruimschoots voldoet. Ik heb hem nu al een geruime tijd in mijn bezit en technisch gezien geen klachten. Alles werkt prima.

Nadeel: De speakers zijn geen toegevoegde waarde, ze zijn veel te zwak. Ik gebruik deze dus niet.
Goed: Stevig, stabiel, genoeg programma's.

Ik mis een tablet houder/richel oid. Nu is het toch behelpen om je telefoon/tablet ergens te positioneren.

Algemeen oordeel: Ruimte voor wat verbeteringen maar al met al een super apparaat!!

Pluspunten

• Stevig
  • breed loopvlak
  • Veel programma's

Minpunten

• Slechte speakers
  • geen tablet/telefoonhouder

w**n@y**o.com 30-03-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Mooie loopband, stabiel, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk. Prima aankoop, snelle levering

Pluspunten

• Stabiel
  • Gebruiksvriendelijk

e**l@o**k.com 03-03-2022

super loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Omdat de 500i niet beschikbaar was, heb ik besloten om de 900i te kopen. Ondere andere door de connectie van deze loopbanden met online trainingsprogramma's (zoals Zwift). De loopband werkt goed en is zeer stabiel tijdens het lopen. Wat lastig om de band in het midden te laten lopen (in het begin verschoof de loopband tijdens het lopen iets). Verder is de grote sticker op het display met luchtbellen geplaatst (die niet meer verdwijnen, de lijm is kennelijk al gedroogd). Voor zo'n dure machine had ik een betere kwaliteitscontrole verwacht.

Pluspunten

• zwaar en daardoor erg stabiel
  • groot loopvlak

Minpunten

• displaysticker is niet netjes geplaatst
  • band wat lastig in het midden te krijgen

Team VirtuFit 11-03-2022

Beste e**l@o**k.com, Hartelijk dank voor de reactie! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de werking en stabiliteit van de loopband.

We helpen u graag om meer plezier uit de loopband te halen. We vinden het vervelend dat u problemen ondervindt met dit toestel. We komen graag in contact met u om u verder te helpen. U kunt contact met ons opnemen via https://virtufit.nl/service/service-formulier/.

We hebben een eigen service afdeling en zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Mocht u er niet uitkomen met het formulier dan mag u ook contact met ons opnemen via klantenservice@virtufit.nl. We zien uw reactie graag tegemoet. Heel veel trainingsplezier gewenst met uw loopband! Met sportieve groet, Team VirtuFit

m**n@g**l.com 27-02-2022

Okay toestel. Prima middenmodel. Goede prijskwaliteit

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Slecht: Geen informatie over programma's bijgesloten. Valt snel automatisch uit. De ingebouwde speakers gaan niet hard. Zachte opnames lastig hoorbaar boven het rennen uit. Kappen voor om wielen passen niet goed. Slecht sluit-kliksysteem.

Goed: Prima apparaat desondanks. Voelt goed aan. Breed en lang genoeg. Voelt sterk en duurzaam.

Pluspunten

• Stevig en duurzaam
  • Voldoende sterke motor
  • Voldoende Programmas en stijgingshoek

Minpunten

• Matige speakers
  • Errorgevoelig (u-code)
  • Geen product uitleg

k**8@h**l.com 27-02-2022

Fijne loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

We hebben deze loopband gekocht om zijn lengte van de loopband en het uiterlijk. Tevens vinden wij het fijn om een actieve loopband te hebben welke ook met een app te bedienen is. Dit is een fijne stabiele loopband. We zijn blij met de keuze welke we gemaakt hebben. Dit is zekers een aanrader.

Pluspunten

• lengte
  • robuust

Minpunten

• geen virtueel scherm

Frank 23-02-2022

Fijne loopband!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Zeer fijne loopband. Simpel in gebruik en mogelijkheden, maar daarmee erg goed vwb waar ‘ie voor bedoeld is. Staat in de garage, idd niet geschikt om naar zolder te tillen.

Pluspunten

• Professioneel
  • Gebruiksgemak

Gea 18-02-2022

Geen excuus om niet te wandelen

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Het was best een investering, maar zeer zeker de moeite waard. We hebben een belabberde conditie en er is altijd wel een excuus om niet te gaan wandelen of naar de sportschool te gaan.
Nu is er geen excuus meer mogelijk. We zoeken afwisselende wandelingen met de Kinomap app. Hup televisie aan ter afleiding en aan de slag! Hartslag bewaken op de smartwatch, want nauwkeuriger dan de loopband.

In enkele weken is de conditie merkbaar vooruitgegaan. Zo wordt wandelen voor de conditie leuk. En wordt wandelen op vakantie gemakkelijk.

Veerle 18-02-2022

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Loopband 3 weken in huis maar nog niet kunnen lopen aangezien deze altijd stilvalt. Op zich niet leuk maar wel zeer tevreden over de service. Ondertussen is er al een technieker langsgekomen en zal de loopband volgende week omgeruild worden. Dus niet echt een review over de loopband maar wel over de service die ook zeer belangrijk is.

Pluspunten

• Stevig materiaal
  • Uitgebreide programma’s

Minpunten

• Zeer zwaar

y**t@k**l.nl 17-02-2022

Aanrader

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Deze loopband gekocht omdat deze geschikt is voor het koppelen van de app Kinomap om zo virtueel te kunnen lopen.
Lopen van bijvoorbeeld een trail is zo erg realistisch met het stijgen van de band.
Erg tevreden over de mogelijkheden die de band biedt.

Het in elkaar zetten en loop klaar maken van de band is erg eenvoudig met de bijgeleverde instructie.
Fijn breed loopvlak
Voelt stevig aan
Loopband maakt weinig geluid

Pluspunten

• Veel trainingsmogelijkheden
  • Koppelen met Kinomap - virtueel lopen
  • Stevige loopband met weinig geluid
  • Eenvoudige montage

r**a@h**l.com 16-02-2022

mooie goede loopband met veel mogelijkheden/programmas

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Product gekocht bij Fitwinkel. Apparaat zelf in elkaar gezet. Moest op 1e verdieping komen dus was wel even tillen. Loopband is nu werkend en zeer tevreden mee. Breedte loopvlak 55 cm en veel programma's. Kortom zeer tevreden.

Diana 15-02-2022

Fijne loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Fijne loopband. Doet wat hij moet doen. Ik gebruik 'm met name in de winter/op dagen dat 't slecht weer is. Fijn dat je je eigen programma kunt instellen. Het geluid van de speaker vind ik matig. Gebruik mijn in-ear oortjes. Zou deze loopband zeker aanraden

Pluspunten

• Eigen programma instelling
  • Brede loopband
  • Snelheid

Minpunten

• Speaker volume
  • Lawaai

FvL 15-02-2022

Zeer prettig in gebruik

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Zeer fijne en stevige loopband. Werkt met goed met Kinomap samen. Breedte loopoppervlak is zeer prettig.

Pluspunten

• Breedte loopoppervlak
  • Instellingen
  • Opklapbaar
  • Kinomap
  • Display

Bas 23-01-2021

Top

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Top product. We trainen met zn vieren op de band. Veel programma's hoogte en snelheid makkelijk in te stellen. Brede en lange loopband.

Pluspunten

• Kunt hm redelijk goed inklappen

Sofie 22-12-2020

Gebruiksvriendelijke, grote loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Dit toestel heeft een groot loopoppervlak, kan hoge snelheid aan, heeft veel programma’s en is zeer stevig.
Ik ben heel tevreden over de aankoop.
Het is wel een heel zwaar toestel om te verhuizen.

Pluspunten

• Groot loopoppervlak
  • Hoge snelheid mogelijk

Minpunten

• Zwaar toestel

Olaf 21-12-2020

Top loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Het assembleren van de loopband was makkelijk te doen. Een goede tekening waarin de details goed verwoord staan. Het gewicht is er wel, maar alleen is deze in elkaar te zetten. Het opstarten gaat makkelijk en ook daar is de handleiding van de programma's zeer makkelijk in te voeren. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een top loopband is en dit zeker zal bijdragen aan het verhogen van de conditie. Zorg ervoor dat je er ook een mat bij besteld om zo de vloer te beschermen.

Pluspunten

• Goed display
  • Veel ingestelde programma's
  • Makkelijk in te stellen

Tony 19-12-2020

Uitstekende loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Heel degelijke loopband met goede demping voor intensief gebruik. Met zijn breed loopoppervlak is hij heel handig. Verder beschikt hij over meer dan voldoende programma's en hij kan geconnecteerd worden met Kinomap. De installatie is heel eenvoudig en de loopband is gemakkelijk opklapbaar en verrijdbaar.

Pluspunten

• degelijkheid
  • goede demping
  • veel programma's
  • tabletsteunen
  • drinkbekerhouders

gerda 18-12-2020

Ideaal om in conditie te blijven.

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Deze specifieke loopband kwam goed uit mijn vergelijking met soortgelijke loopbanden van andere merken. Factoren zoals een krachtige motor en het grote oppervlak van de loopband zijn daarbij, naast de prijs, doorslaggevend geweest.
Inmiddels hebben we er met veel plezier reeds veel gebruik van gemaakt. Hij voldoet aan alle verwachtingen.

Pluspunten

• krachtige motor
  • groot loopoppervlak
  • goede prijs-kwaliteitsverhouding
  • Nederlands fabrikaat
  • opklapbaar

Minpunten

• redelijk groot maar wel opklapbaar

emine 18-12-2020

Groot scherm, stevig loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Vooral nu met corona maakt het hele gezin gebruik van deze loopband. Hij is stevig en groot, ook geschikt voor de wat zwaardere onder ons. Wij zijn er heel blij mee.

Pluspunten

• stevig
  • groot

Minpunten

• geen tvscherm