Virtufit Elite TR-900i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Elite TR-900i op Kieskeurig.be.

MvL 20-12-2019

Zeer degelijke loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Door het (degelijke constructie) gewicht van de loopband heb je minstens twee sterke personen nodig om hem de trap op te tillen. Maar eenmaal op zijn plaats en gemonteerd is het een fantastische loopband. De app "Kinomap" werkt ook prima en geeft de loopband nog meer mogelijkheden.
Het oppervlak van de loopband is breed en lang waardoor je niet bang hoeft te zijn dat je er naast stapt.

Pluspunten

• Degelijk
  • Veelzijdig
  • Kinomap app

Minpunten

• gewicht

Krijgsman 26-11-2019

Aanrader

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Kan er niets anders van maken dan echt een top loopband. Echt een flinke vooruitgang ten opzichte van mijn vorige (stuk goedkopere) loopband. De band voelt erg solide aan en biedt voldoende demping. De band is na gebruik inklapbaar en evt verrijdbaar. De tr 900 bied verder voldoende opties om je mee te vermaken. Van de geteste loopbanden kan ik deze zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Solide
  • Voldoende opties

Bernhard 20-12-2019

Zeer tevreden, top aankoop!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Loopband online aangeschaft inclusief montage en instructies van de monteur, erg handig. Inmiddels meerdere keren gebruik van mogen maken en meer dan tevreden. De loopband voelt erg stevig en betrouwbaar waardoor het lopen erg soepel aanvoelt. De vele opties waarover de loopband beschikt moet ik allemaal nog uitvinden, maar dat moet wel goed komen. Kortom, zeer tevreden met de loopband en ga hier nog veel plezier aan beleven.

Pluspunten

• Veel trainingsprogramma’s
  • Stevig
  • Goed af te lezen display

Paul 10-12-2019

Solide stevige band met krachtige motor

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Het product voelt erg zwaar en solide aan. Met mijn 100kg heb ik niet het idee dat de band uit elkaar begint te vallen, ook niet bij hoge snelheden. De integratie met kinomap geeft een leuke extra dimensie aan het lopen. Let wel op dat wanneer het apparaat op een verdieping geplaatst moet worden dat het toch een kilo of 80 is wat omhoog moet worden getild.

Pluspunten

• stevig
  • zwaar
  • kinomap integratie
  • sneltoetsen

Minpunten

• bedieningspaneel ouderwets

Evert Jan 22-11-2019

Top aankoop

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Ik heb de loopband aangeschaft om aan mijn dagelijkse beweging te kunnen voldoen. Met aanschaf van de tr-900i zit het met mijn dagelijkse beweging wel goed. Ik ben heel erg tevreden over het functioneren van de loopband. Hij werkt heel erg goed. Vooral de vele trainingsprogrammas bieden veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Veel trainingsprogrammas

Bas 23-01-2021

Top

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Top product. We trainen met zn vieren op de band. Veel programma's hoogte en snelheid makkelijk in te stellen. Brede en lange loopband.

Pluspunten

• Kunt hm redelijk goed inklappen

Sofie 22-12-2020

Gebruiksvriendelijke, grote loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Dit toestel heeft een groot loopoppervlak, kan hoge snelheid aan, heeft veel programma’s en is zeer stevig.
Ik ben heel tevreden over de aankoop.
Het is wel een heel zwaar toestel om te verhuizen.

Pluspunten

• Groot loopoppervlak
  • Hoge snelheid mogelijk

Minpunten

• Zwaar toestel

Olaf 21-12-2020

Top loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Het assembleren van de loopband was makkelijk te doen. Een goede tekening waarin de details goed verwoord staan. Het gewicht is er wel, maar alleen is deze in elkaar te zetten. Het opstarten gaat makkelijk en ook daar is de handleiding van de programma's zeer makkelijk in te voeren. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een top loopband is en dit zeker zal bijdragen aan het verhogen van de conditie. Zorg ervoor dat je er ook een mat bij besteld om zo de vloer te beschermen.

Pluspunten

• Goed display
  • Veel ingestelde programma's
  • Makkelijk in te stellen

Tony 19-12-2020

Uitstekende loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Heel degelijke loopband met goede demping voor intensief gebruik. Met zijn breed loopoppervlak is hij heel handig. Verder beschikt hij over meer dan voldoende programma's en hij kan geconnecteerd worden met Kinomap. De installatie is heel eenvoudig en de loopband is gemakkelijk opklapbaar en verrijdbaar.

Pluspunten

• degelijkheid
  • goede demping
  • veel programma's
  • tabletsteunen
  • drinkbekerhouders

gerda 18-12-2020

Ideaal om in conditie te blijven.

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Deze specifieke loopband kwam goed uit mijn vergelijking met soortgelijke loopbanden van andere merken. Factoren zoals een krachtige motor en het grote oppervlak van de loopband zijn daarbij, naast de prijs, doorslaggevend geweest.
Inmiddels hebben we er met veel plezier reeds veel gebruik van gemaakt. Hij voldoet aan alle verwachtingen.

Pluspunten

• krachtige motor
  • groot loopoppervlak
  • goede prijs-kwaliteitsverhouding
  • Nederlands fabrikaat
  • opklapbaar

Minpunten

• redelijk groot maar wel opklapbaar

emine 18-12-2020

Groot scherm, stevig loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Vooral nu met corona maakt het hele gezin gebruik van deze loopband. Hij is stevig en groot, ook geschikt voor de wat zwaardere onder ons. Wij zijn er heel blij mee.

Pluspunten

• stevig
  • groot

Minpunten

• geen tvscherm

aad 18-12-2020

geweldig apparaat voldoet aan alle wensen

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

verschillende loopbanden vergeleken met elkaar ,maar de virtufit tr 900i had voor mij alle functie,s. het brede loopvlak en lengte is perfect net zoals de helling functie .het motor vermogen is prima om lange afstanden te lopen of te rennen daarbij blijft hij ook heel stabiel. kortom perfecte aankoop.

Pluspunten

• motor vermogen redelijk stil
  • breed loopvlak opklapbaar

Thomas 18-12-2020

Stevige loopband met voldoende vermogen

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Degelijke loopband. Stevige uitvoering met voldoende vermogen (ik ben namelijk niet van de lichtste). Allerhande functies en mogelijke instellingen. Geleverd met een redelijk duidelijk montagehandleiding. Wel spijtig dat de montage van het bedieningspaneel over het scherm en toetsen van mindere kwaliteit is en deze folie niet mooi aansluit (er vormen zich luchtblazen).

Pluspunten

• Stevig
  • Voldoende sterke motor

Minpunten

• Afwerking toplaag bedieningspaneel

Radjen Moerlie 18-12-2020

De heer

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Product voldoet aan de wensen.
Prijs / kwaliteit van product is goed.
we hadden problemen bij het opstarten. Omdat een service monteur nodig was voor het opstarten, duurde dit langer dan verwacht/gehoopt

Peter 18-12-2020

Een echte kroon voor corona

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Wij hebben dit product gekocht omdat in de lockdown een loopband een goed oefen apparaat is. Het virtufit TR 900-i model koppelt met Kinomap software op IPad en Android en dit betekent dat de hellingshoek tot 15 graden omhoog gaat tegelijk met de stijging op het filmpje. Top!

Pluspunten

• koppeling met Kinomap software
  • hellingshoek
  • Display
  • sneltoetsen voor snelheid en hoek

Minpunten

• iPad belemmert zicht op het eigen display
  • erg zwaar om te installeren

Huynh 18-12-2020

Degelijke en betrouwbare loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Door de lockdown ben ik wat terughoudend om naar sportschool te gaan. Inmiddels de loopband TR-900i aangeschaft. Het voldoet aan al mijn verwachtingen. Het product is degelijk en stevig. Je voelt erg zeker op te lopen net als in sportschool.

Pluspunten

• stevig en degelijk
  • eenvoudig te gebruiken

Minpunten

• te zwaar om zelf te installeren
  • en moeilijk te verrijden naar standplaats

Maarten Sijpkes 10-12-2020

Virtufit elite tr 900i loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Een perfecte loopband goede afwerking stabiliteit prima laag geluid fijn om op te lopen in combinatie met een leuke app om bijna in het echt te wandelen

Pluspunten

• Stabiele
  • Bediening makkelijk

Teunis 18-11-2019

Ik beveel dit product zeker aan!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i

Sinds een paar weken beschik ik thuis over de Virtufit TR900i loopband. Deze loopband heb ik aangeschaft om in de wintermaanden lekker binnen te kunnen blijven trainen. Inmiddels al meerdere keren gebruik gemaakt van deze loopband en alles functioneert naar behoren. Groot en zacht loopoppervlak, overzichtelijk af te lezen display, vele diverse trainingsprogramma's en handige extra opties als USB oplader en MP3 ingang, erg handig! De loopband maakte in het begin wel een tikkend geluid, maar dat gaf de monteur ook aan tijdens de installatie. Inmiddels, na een paar keer gebruiken, is de loopband erg stil in gebruik. Ik beveel het product zeker aan!

Pluspunten

• Zacht en groot loopoppervlak
  • Goed af te lezen display
  • Stil in gebruik