Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020) Best Reviewed jul 2019

Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus
7,9 (26)
Bekijk alle Loopbanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020) op Kieskeurig.be.

Bente 24-11-2017

Top loopband!

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Normaal loop ik altijd buiten maar nu de winter weer in aantocht is toch op zoek gegaan naar een loopband. Het aanbod online is ontzettend groot, daarom ben ik naar de Fitwinkel in Helmond gegaan voor advies. Hier is mij de VirtuFit Elite TR500 loopband aanbevolen. Super fijne loopband met veel opties, groot loopoppervlak en een sterke motor! Inmiddels 2 weken in bezit van de loopband en al meerdere malen met veel plezier gebruikt!

Pluspunten

• Groot loopoppervlak
  • Sterke motor
  • Goede demping

RogierGG1978 07-11-2017

Ontzettend goede en mooie loopband

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Mijn vrouw en ik lopen regelmatig hard en bij het kouder en donkerder worden willen we toch graag blijven hardlopen. we zijn daarvoor naar de winkel gegaan en daar stond deze loopband van Virtufit. Bij het testen kwamen we erachter dat hij heel fijn loopt en stabiel en stevig aanvoelt. Het loopvlak heeft een mooie grootte en de extra's zijn ook super. Zoals de ipadhouder waarop je de ipad kan zetten en toch het scherm nog kan zien om je resultaten te zien. Daarnaast vinden we het qua uitstraling ook een plaatje die mooi staat in onze sportkamer. Het is elkaar zetten was trouwens ook een fluitje van een cent, heel makkelijk. Hij stond zo! Een echte aanrader qua mogelijkheden, kwaliteit en in elkaar zetten. Wij hebben er inmiddels aardig wat km op zitten!!

Pluspunten

• kwaliteit
  • uitstraling
  • ipadhouder
  • veel programma's
  • borstband mogelijkheid

Vegt 04-04-2018

Formidabele afwerking

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Formidabele afwerking van deze loopband. Het dashboard ziet er werkelijk schitterend uit en doet het goed. De loopband evenals, een echt futuristisch apparaat. De heupen van mij kunnen niet zwaar belast worden en de opvangkracht van deze loopband helpt daar goed bij waardoor er ook hard gerend kan worden zonder erg veel last te hebbben. Montage werk gelukkig gedaan door hun, dit had ik zelf waarschijnlijk niet gekund. Na een paar weken gebruiken piepte de loopband wel een beetje waardoor ik wat olie moest gebruiken

EDH1970 14-11-2017

Fantastische loopband!!

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Deze loopband werkt zoals verwacht (eigenlijk boven verwachting) en heeft wat mij betreft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. In de winkel lieten ze me de app op de telefoon zien die je erop kunt gebruiken en die heeft gewoon veel mooie en gave opties. daarnaast bieden de 30 verschillende programma's mij ontzettend veel uitdaging. Stabiel, sterk, makkelijk te plaatsen en heel mooi om te zien!! Hier gaan we nog veel plezier van hebben! Ps: scherm is ook heel mooi!

Pluspunten

• prijs,kwaliteit verhouding
  • app op de telefoon
  • uitdagende programma''s
  • stabiel
  • sterk

Marleen 28-06-2020

Top!

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

De VirtuFit Elite TR-500i loopband voldoet aan alles wat ik verwacht dat een loopband moet zijn.
Het display is heel overzichtelijk en ik kan ook gebruik maken van mijn iPad en iPhone. Veel keuze tussen programma's en trainingen. Ik kocht deze loopband voornamelijk omdat je er mee op Zwift kan. Voor mij is dit de beste loopband!

Pluspunten

• Compatible met Zwift
  • Overzichtelijk display

Jaap 18-06-2020

breed loopoppervlak

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Ongezien deze loopband gekocht, louter op basis van de recensies. Geen seconde spijt van gehad.Breed loopoppervlak,gemakkelijke bediening en via Fitwinkel supersnel bezorgd.( besteld en ondanks corona volgende dag al in huis. Was wel even een dingetje om de band op de goede plaats te krijgen want het totale pakket was erg zwaar. In elkaar zetten was een "peuleschil".

Pluspunten

• solide
  • breed en lang loopoppervlak
  • voelt professioneel aan

George 04-06-2020

I am very happy with this device, easy to install .

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

I chose fitshow 500 because it is an special model, toate pleasantly surprised me and i felt the desire to buy it.

Pluspunten

• Easy to use
  • 30 running programs and custom mode
  • Quallity

Jaap 29-04-2020

Goede prijs, kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Op basis van reviews deze loopband online gekocht bij Fitwinkel. De volgende dag in huis en meteen gaan gebruiken. Het zelf in elkaar zetten ging moeiteloos, doch het gehele pakket zelf naar binnen slepen was een heel karwei.(pakket weegt ongeveer 90 kilo). Nog geen dag spijt gehad van deze keus. Sterke motor, uitgebreid programma en het geheel ziet er professioneel uit.
Kortom zeer goede keus.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • uitgebreide keuze van progamma's

Monique 26-07-2019

Breed loopvlak en goede demping

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

De loopband heeft een breed loopvlak. Dit vind ik persoonlijk erg prettig, omdat ik wat vorser ben en niet een smalle loop heb. Als het wat zwaarder wordt, dan loop ik breder. De loopband kan ook een behoorlijk gewicht dragen zonder te kraken of piepen. Ik voel mij veilig als ik er op sta. De programma's zijn makkelijk in te stellen. De tablethouder vind ik een handige extra. Deze loopband is net zo prettig als de veel duurdere varianten van de sportschool.

Pluspunten

• Maximaal draagvermogen
  • Programma's divers en makkelijk
  • Breed loopvlak
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Bijzonder moeilijk de trap op te tillen.

Koos Hugen 13-07-2019

Openbaring

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Vanwege overgewicht wil ik afvallen doormiddel van minder eten maar ook meer bewegen!
Sinds een aantal weken maak ik gebruik van de TR 500i loopband en merk dat ik iedere ochtend met plezier een klein uurtje heerlijk in de weer ben en ik er duidelijk van opknap en fitter wordt!
Makkelijk te bedienen en relatief weinig lawaai!

Jans 10-07-2019

Boven verwachting

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Ben nu sinds 2 maanden in het bezit van de Virtufit elite 500i loopband en hij is boven verwachting . Kan nu heerlijk op ieder moment van de dag lopen. Hij is stabiel en heeft voldoende programma’s voor iedere uitdaging, ik kan hem een ieder aanraden die op zoek is naar een loopband met goede prijs kwaliteit verhouding.

Rimco Smit 09-07-2019

Virtufit loopband

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Loopband gekocht als vervanging voor de sportschool waar ik over het algemeen de meeste tijd doorbracht op de loopband. Nu de vrijheid thuis.
Pakket is groot en zwaar... naar boven brengen was wel een klus.
In elkaar zetten is een fluitje van een cent.
Samen met de app werkt het voor mij prima
Alles wordt netjes bijgehouden.
Loopband is stil en heeft mogelijkheden genoeg om een leuke training te doen

Pluspunten

• Uitgebreid, genoeg opties in de programma’s

Minpunten

• Lastig boven krijgen

Katrien 08-07-2019

Fijne loopband

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Deze loopband is echt geweldig! Groot oppervlakte, ruime keuze programma's of handmatig in te stellen. Groot scherm. Loopt/wandelt zeer aangenaam.

Pluspunten

• Ruime loopband
  • Knap design

Minpunten

• Zwaar om te verplaatsen / plaatsen

Dimphy 08-07-2019

Super service en geweldige loopband

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

De loopband heeft een hele mooie uitstraling en is heel compact! Dit is ideaal als je een kleine ruimte hebt om deze te plaatsen. Hij is makkelijk te bedienen en heeft veel mogelijkheden. Ik had een ander merk gekocht maar had heel snel spijt toen ik van deze loopband hoorde! Zonder problemen hebben ze deze omgewisseld dus echt top service.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooi kleurenscherm aanwezig
  • Compact

Linda. 04-04-2019

Zeer fijne en functionele loopband.

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Loopt zeer fijn! Ziet er mooi uit, handig in gebruik, fijn hartslagprogramma wat zich aanpast aan jouw hartslag.

Gelukkige gebruiker 28-03-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Een hele fijne (bijna) professionele loopband die prima zijn werk doet. Je kunt er zowel op wandelen, "berg"wandelen en hard lopen.

Pluspunten

• fijne demping
  • Multimedia aansluiting

Minpunten

• wel een flink apparaat

Kristof Alleman 26-03-2019

Waar voor je geld

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

We hebben deze loopband nu reeds een 2-tal maanden in ons bezit. Mijn vrouw volgt er momenteel het start-to-run programma mee. De eerste indrukken zijn alvast heel positief. Je voelt meteen dat het toestel over een goede vering beschikt. Toch blijf je geluid horen wanneer dit op een houten vloer staat. De vormgeving is heel strak en clean in vergelijking met veel andere loopbanden (heel handig wanneer je dit toestel in jouw interieur wil integreren). Het kleurenscherm is een meerwaarde, alsook de houder voor iPad/iPhone. Je kunt deze toestellen ook verbinden via een meegeleverde AUX-kabel. Wel jammer dat de speakers aan de achterkant van de console zitten, want dit dempt het geluid uiteraard. De houder voor dranken is heel degelijk gemaakt, maar bij kleinere flessen moet je wel opletten dat die er niet uitschuiven. De Fitshow app staat nog in zijn kinderschoenen. Het lijkt leuk, maar video's op het geïntegreerde scherm zijn kwalitatief minder degelijk dan die op een iPad of iPhone. Omwille van het start-to-run programma werd dit echter nog niet veel getest. Ook de ingebouwde programma's werden nog niet gebruikt. Het toestel voelt zwaar en degelijk (wel moeilijk de trap op te brengen). Bij de omschrijving spreekt men over een quasi 'geruisloos' toestel, maar dat moet je met een korrel zout nemen. Het geluid valt mee, maar je hoort het toestel wel degelijk draaien. Vloerbescherming is wel noodzakelijk bij gebruik op laminaat.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Prijs/kwaliteit
  • Kleurendisplay
  • Goede vering
  • Degelijke materialen

Minpunten

• Speakers naar achter gericht
  • Flessenhouder niet handig bij kleine flessen.

Team VirtuFit 24-05-2019

Beste Kristof Alleman,

Hartelijk dank voor uw review op de VirtuFit Elite TR-500i Loopband. Het is fijn om te lezen dat uw eerste indrukken van de loopband heel positief zijn, dat u vindt dat het toestel een goede vering heeft en er strak en clean uitziet. We hebben uw opmerking over het geluid op een houten vloer gelezen. U zou kunnen proberen een vloermat onder het toestel te leggen. Door de dempende werking trilt de vloer minder, waardoor het minder geluid maakt. Ook beschermt het uw vloer. U kunt deze mat hier vinden: ttps://www.virtufit.nl/product/virtufit-universele-vloermat/. Deze mat is verkrijgbaar bij onze dealers, zie: http://www.virtufit.nl/verkooppunten/. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerkingen over de plaatsing van de speakers en de grootte van de flessenhouder.
Dit gaan we doorsturen naar onze collega’s van de afdeling productontwikkeling. Bedankt voor uw feedback!

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw loopband!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

Raes B. 24-03-2019

Top product, top service!

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

We hadden vooraf veel loopbanden vergeleken, online en in fysieke winkels. De Virtufit Elite TR-500i trok onze aandacht door de goede specificaties en het moderne design. We hebben de loopband nu ongeveer 6 weken in ons bezit en we zijn zeer tevreden, zowel over het product als de service naverkoop. Een voldoende breed loopvlak, geen lawaaihinder, ... Een aanrader!

Pluspunten

• Voldoende breed loopvlak
  • Geen lawaaihinder
  • Goede service naverkoop

Peter 21-03-2019

Virtufit Elite TR-500i Loopband

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Dit (duurder) model werd voorgesteld door de verkoper omdat het door mij bestelde model niet meer leverbaar was. (zonder opleg !)
Netjes geleverd tot aan de voordeur.
Installatie verliep vrij vlot.
Gebruik hem nu meermaals per week en zeer tevreden van.

Pluspunten

• stabiliteit
  • bouwkwaliteit

Minpunten

• handleiding beperkt

Tom 20-03-2019

Kwalitatief, makkelijk en leuk produkt.

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Goede stevige kwalitatieve loopband.
Zeker een aanrader.
Makkelijk en grote display.
Handige app voor IPad

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Makelijk