Virtufit TR-100 Loopband

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
0,8 - 16 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit TR-100 Loopband op Kieskeurig.be.

Jade gerritsen 09-12-2017

Virtufit fitwinkel

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Virtufit is naar mijn mening een bijzonder goed merk. Ik ben zeer te spreken over de loopband die ik dagelijks in gebruik heb. Dit product motiveert mij om elke dag optimaal te sporten. Uiteindelijk heb ik uit de vele comfortabele apperaten uit de virtufit collectie gekozen voor de loopband. En zeker geen spijt van! Echt aan aanrader.

Pluspunten

• 15 programma's
  • Je kan goed je vetpersentage zien

RonaldenMaaike 19-03-2017

goede loopband!

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

deze loopband is voor ons echt ideaal. we lopen er elke avond even op. Bij het in en uitklappen helpt een systeem zodat het heel gemakkelijk gaat. Ook de bediening van de loopband is zeer eenvoudig wat wij heerlijk vinden. Daarnaast merk je dat het kwaliteit is en ook hebben we 3 jaar garantie maar ik verwacht dat we daar geen gebruik van hoeven maken.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • leeshouder
  • hulp bij in en uitklappen
  • kwaliteit
  • garantie

LGidion1978 02-12-2016

Stevige loopband en zeer makkelijk op te zetten!

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Heb deze loopband samen met mijn vrouw getest in de winkel en vond het verreweg de beste loopband in deze prijsklasse! Hij is zeer stevig, loopt lekker en de demping is goed om knie klachten te voorkomen. de vele verschillende programma's (15 stuks!) geven mij en mijn vrouw veel uitdaging. Het verlichte display is ook erg handig in deze donkere decembertijd. En wat ik ook een grote plus vond is dat we hem binnen 10 minuten hadden staan! Hij was grotendeels al gemonteerd in de verpakking!!!

Pluspunten

• 15 programma's
  • automatische hellingshoek
  • toetsen op de handvaten
  • super snelle montage!!
  • Prijs en kwaliteit

Alfredfit 13-06-2018

Stevige, mooie loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

De loopband heeft een groot loopvlak wat hem geschikt maakt voor hardlopen. Het design van de band is mooi maar simpel, met de tablet houder kan ik netflixen tijdens het hardlopen

Pluspunten

• Tablethouder
  • Loopvlak
  • Dempinng

Xiaohou 29-05-2019

Wandelen

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Op advies van mijn buurman eens verdiept in het aanschaffen van een hardloopband. Ik heb erg zwakke knieën en kan daardoor niet ver/lang hardlopen. Op deze hardloopband kan ik het gelukkig een stuk langer volhouden. Nadeel is wel dat je de hardloopband een verdieping lager hoort tijdens het trainen. Met een vloermat werd dit wel een stuk minder gelukkig. Het schermpje is goed leesbaar en verlicht. Ook is hij stevig en makkelijk in gebruik. De loopband was goed verpakt en werd geleverd op een houten pallet. Ik ben erg tevreden over deze hardloopband!

Pluspunten

• Stevig
  • Scherm

Mevrouw L. 20-05-2019

Prima loopband, fijne voorgeprogrammeerde programma's

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Een zeer prettige loopband. Als beginner heb veel baat bij de voorgeprogrammeerde programma's. Zo krijg ik een workout zonder dat ik er veel bij na moet denken. Ook binnen de programma's kun je ter plekke wijzigingen aanbrengen, je kunt het tempo en de hellingshoek eenvoudig verhogen of verlagen.

Pluspunten

• Fijne voorgeprogrammeerde programma's
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Relatief stil

R. Bakker 08-03-2019

Prima loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Na informatie op internet gekozen voor deze loopband.Bevalt prima voldoet aan onze wensen prijs /kwaliteit goed!,ook prima service van de leverancier,zowel telefonisch en keurig bezorgd en geplaatst! Super blij mee!

Andi 05-03-2019

Virtufit TR-100

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Ik heb de Virtufit TR-100 nu 2 maanden in gebruik en moet zeggen dat ik verbaasd ben over hoe goed dit product is voor deze prijs! Hij werkt uitstekend en is makkelijk in elkaar te zetten verder is het scherm heel handig want je ziet precies hoeveel km je loopt en hoeveel calorieen je verbrand! Er zit ook nog een mp3 connectie aan wat heel handig is! Het doet wat mij betreft niet onder voor duurdere loopbanden. Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Neemt weing ruimte in
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Scherm en Mp3 aansluiting

Minpunten

• Onder kant van schoenen slijten erg snel

Wil 16-02-2018

Duidelijk Display. Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Loopband was makkelijk te monteren. Slechts uitklappen en 4 schroeven monteren en je kan de loopband gebruiken. Display is lekker groot en makkelijk afleesbaar. Veel training programma's ingebouwd. Maar ook handmatig eenvoudig in te stellen.

Pluspunten

• eenvoudig monteren
  • uitstekende kwaliteit
  • duidelijk display
  • MP3 speler aansluitbaar. Loopband heeft speakers

Minpunten

• lastig verrijdbaar op een mat

Voorzitter van stichtingen 01-10-2019

Kleine opvouwbare conditietrainer

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Deze loopband kocht ik omdat ik jarenlang geen bureaustoel meer gebruik, hetgeen lichte problemen in de benen begon te veroorzaken door het veel stilstaan voor mijn computers. Pluspunten zijn de eenvoudige bediening en de opvouwbare loopband eist weinig ruimte. Minpunt is dat ik het veel te weinig gebruik omdat ik me er niet op kan ontspannen doordat de 120x40cm loopband te klein is voor mijn 185cm lichaamslengte. Oprecht heb ik spijt dat ik niet koos voor de TR-200i vanwege de grotere 141x50cm loopband. Niettemin beveel ik dit toestel van harte aan voor consumenten onder 170cm lichaamslengte.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Opvouwbaar

Minpunten

• te kleine loopband

Dungen 30-09-2019

Loopt prima!

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

De loopband geeft weinig geluid en loopt prima. Het staat bij mij gewoon in de woonkamer voor de TV met Netflix, want het is geen lomp groot apparaat dus goed te plaatsen.
Waarom dan geen 10? Omdat er natuurlijk altijd nog ruimte moet zijn voor verbetering ;-)

Pluspunten

• Weinig geluid.
  • Neemt niet zoveel ruimte in beslag.
  • Handig omhoog te klappen.

Corine 04-09-2019

Prima Loopband!

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

De loopband gekocht als aanvulling op onze looprondjes buiten. Voldoet aan de verwachtingen, goede prijs-kwaliteitverhouding, loopt als een zonnetje. Duidelijke beschrijving en montage erg gemakkelijk. Bezorging was perfect geregeld en da's voor een zwaar apparaat belangrijk.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Stabiel en stevig apparaat
  • Eenvoudig inklappen
  • Diverse loopprogramma's/interval

Minpunten

• Loopband is wat smal
  • Speaker is niet veel

Jovo65 01-09-2019

Een lopende reactie

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Een prima produkt,makkelijk in elkaar te zetten met een duidelijke omschrijving.Ziet er goed uit en alles werkt prima om er een goeie conditie mee op te bouwen

Pluspunten

• Duidelijk
  • Loopt gewéldig

Mitch 31-08-2019

Degelijke loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

De TR-100 is mijn 2e fitnessapparaat van Virtufit. De loopband voelt stevig aan en kan max 16 km per uur. Voor mij meer dan voldoende maar voor sommigen misschien een aandachtspunt. De loopband heeft duidelijk leesbaar scherm en eventueel programmas. Ik heb er voor gekozen de band zelf te monteren en dit is ook erg eenvoudig in een paar simpele stappen te doen. Meer dan tevreden over deze loopband.

Pluspunten

• Stevig en stabiel

Willems 29-08-2019

de prijs meer dan waard

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

loopband naar tevredenheid ontvangen, makkelijk zelf te monteren, en heel ertg tevreden over het gebruik en mogelijkheden, echt een aanrader voor deze prijs

Mili 04-08-2019

Makkelijk te bedienen en loopt heerlijk.

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Wij als gezin zijn heel tevreden over ons nieuwe loopband. We gebruiken het dagelijks om de nodige beweging te krijgen. Het is makkelijk te bedienen en het loopt lekker.
Het is zeker aan te raden!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • prijs is redelijk
  • loopband loopt smooth

Wil 21-05-2019

VirtuFit TR-100 loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Heb deze loopband nu een aantal weken in huis. Heb veel loopbanden bekeken maar uiteindelijk toch voor deze loopband gekozen. Het is een prima loopband voor een prima prijs. Blij met deze aankoop en heb er inmiddels al veel plezier van gehad. Zeker een aanrader.

Cor Vos 09-03-2019

Goede loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Ik heb deze gekocht om dat ik niet naar een sportschool hoef te gaan.

En het is heerlijk om te lopen wanneer ik wil, en ik niet alleen maar mijn vrouw loopt er ook op. Voor ons is het super om deze te hebben.

Pluspunten

• Je kan lopen wanner je dat wil
  • Hij is stil en opklapbaar

Minpunten

• Nog niet ondekt

Wim Verboom 08-03-2019

Stevige loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Gemaakt van stevige materialen, groot en goed afleesbaar display, veel mogelijkheden ivm programma’s, snelheid en helling en tegen een redelijke prijs

Pluspunten

• Stevig
  • Alles automatisch

kees vendrig 06-03-2019

op internet loopband met goeie mgelijkheden voor thuis

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

mooie en een goeie loopband werkt perfect, prima ondersteuning, mooi afleesscherm. bij deze loopband hoef jij er niet vanaf om de hellingshoek in te stellen. echt een aanrader.