• Best Reviewed 8 keer nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 70 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit TR-100 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a**a@g**l.com 30-11-2021

Een zeer professionele compact loopbaan

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Deze loopbaan is heel handig en compact. We zijn heel blij met deze apparaat tot nu toe. De niveaus zijn verschillende en vergelijken met andere heeft deze apparaat meer opties in snelheid.

Pluspunten

• Compact

Yasmine 27-11-2021

Super!

Geschreven voor: Virtufit TR-100

De loopband is zalig om te gebruiken. Heel eenvoudige bediening met veel functies. Het bedieningspaneel reageert snel en accuraat, precies hoe het moet. Het geeft de gelopen afstand weer en de calorieën. De verschillende trainingsprogramma's zijn zalig om te gebruiken. De montage is heel vlot verlopen. Op een tiental minuten stond hij in elkaar. De bekerhouders zijn super handig. Tijdens de levering was ik niet thuis en hebben ze het gewoon afgezet op het trottoir voor de deur. Dat was het enige minpunt..

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Eenvoudig te monteren
  • Bekerhouders
  • Verschillende programma's

Minpunten

• Levering

a**l@g**l.com 22-11-2021
Geschreven voor: Virtufit TR-100

Tevreden van deze loopband. Klapt handig in en uit. Verschillende voorgeprogrammeerde workouts, en een tablethouder zodat je kan netflixxen of muziek luisteren als je de band gebruikt. Bij gewoon(buiten) joggen kreeg ik na verloop van tijd steeds last van de knieën, dat is op de Virtufit niet het geval.

a**3@g**l.com 22-11-2021

Prima loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Prima loopband met meerdere programma’s en sterke motor die stil zijn werk doet

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Sterke motor

Minpunten

• Zwaar bij verplaatsen

j**m@h**l.com 20-11-2021

Licht maar goed

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ik heb dit nog maar weinig gebruikt wegens tijdsgebrek. Prima toestel voor het lichtere werk

s**e@p**s.be 19-11-2021

doet wat hij moet

Zeer aangename loopband -
maakt weinig lawaai bij snel lopen (ik weeg 60kg)
fijn dat er een automatische helling opstaat, deze gebruiken we frequent

Pluspunten

• weinig lawaai
  • automatische helling
  • prijs

Giatasja 19-11-2021

Geweldig loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ik ben zeer te spreken over de loopband die ik dagelijks in gebruik heb. Dit product motiveert mij om elke dag optimaal te sporten. Uiteindelijk heb ik uit de vele comfortabele apperaten uit de virtufit collectie gekozen voor de loopband. En zeker geen spijt van! Echt aan aanrader.

Brigitte 19-11-2021
Geschreven voor: Virtufit TR-100

Is ontzettend fijn in gebruik. Degelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding
Hopen er nog lang plezier van te hebben

Pluspunten

• Omdoet prima

Gulay 16-11-2021

Topservice

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Eerst wat problemen met de loopband gehad. Er kwam een raar geluid bij het lopen. Maar de service team heeft het perfect opgelost. Bedankt!

--------------------------------------------------------------------
Eerdere review 22-10-2021:

Knop aan de rechterzijde (voor snelheid instelling) is kapot, band maakt geluid. Per mail aangegeven, nog steeds geen enkele actie.

Pluspunten

• installatie
  • gebruik
  • service

d**s@g**l.com 23-10-2021

Fit aan huis

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Prijs / kwaliteits verhouding.
Mooi product en betaalbaar fit worden aan huis.
Goed in te stellen en vol uitdagende stappen.
Erg gebruiks vriendelijk.
Echte aanrader.
Goede en snelle levering

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Veel loop uitdagingen

Minpunten

• Zwaar toestel om wat verdiepingen hoger te zetten

Chantal 23-10-2021

Goede loopband voor normaal gebruik

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Een goede loopband voor normaal gebruik. De afmetingen van deze loopband zijn voor mij perfect. De loop band is niet heel breed en de pas lengte is voor mij goed. Maar als je een langere pas lengte hebt dan is het loopvlak misschien wat te kort.
Er zitten verschillende training functies op en ook een helling hoek die groot genoeg is om te kunnen trainen.

Het enige wat ik jammer vind is dat er geen pauze knop is om een training in sommige omstandigheden te pauzeren maar dat er volledig gestopt moet worden met het programma.

T**s@g**e.com 22-10-2021

Bevalt uitstekend - zonder twijfel een aanrader!

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Voldoet aan alles wat ik had verwacht - mooi om te zien, praktisch in gebruik (fles houder, tablet houder)
en een uitstekend laag geluid niveau. Ik ben meer dan tevreden met deze loopband - ik gebruikt het samen met mijn vrouw (zelfs zij meer dan ik) en zij is ook heel blij mee. Ik raad deze product aan en ik snap volkomen waarom het beste uit de test was. Prima product - zonder twijfel.

Pluspunten

• prijs kwaliteit verhouding prima
  • solide artikel - geen gerammel
  • mooi om te zien

Caroline 21-10-2021

Veel kwaliteit voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Geweldige loopband. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel keuzes in verschillende programma's. Stabiel en makkelijk in te klappen. Enige kleine minpuntjes zijn dat hij in normale stand al een lichte helling heeft en ik krijg soms lichte stroomschokjes van de hartslagmeters op de handvatten. Al met al heel tevreden en echte aanrader.

Pluspunten

• Stabiel
  • Veel programma's
  • Makkelijk inklapbaar
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Lichte helling in normale stand
  • Stroomschokjes van hartslagmeter op handvat

j**j@l**m.nl 21-10-2021

Virtufit 100

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Prima prijs kwaliteit verhouding. Handig dat band kan worden opgeklapt. En mooie maximale snelheid.

Pluspunten

• Opklapbasr
  • Dnelheid

n**2@g**l.com 21-10-2021

Positief blij

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Goede kwaliteit,makkelijk te bedienen,,heeft ook vooraf ingestelde programma's werk goed,bevalt prima.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijk te bedienen

a**m@h**l.com 21-10-2021

Fijne loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Na een aantal loopbanden te hebben geselecteerd via de site die aansloten bij mijn wensen (aantrekkelijk geprijsd, eenvoudige bediening, bekerhouder en mooi design), heb ik de Virtufit gekozen. Ik sta er elke doordeweekse dag ongeveer 50 minuten op. Ik ben blij met mijn keuze.

Pluspunten

• Mooi
  • Niet te duur
  • Hellingstand
  • Eenvoudige bediening

j**s@z**o.nl 21-10-2021
Geschreven voor: Virtufit TR-100

De loopband voldoet prima en is van goede kwaliteit in verhouding met de prijs. Het in elkaar zetten was wel een aardige klus ook gezien het gewicht maar met 2 man lukte het wel. Wat ook positief gewaardeerd wordt is dat hij bij gebruik vrij weinig lawaai maakt.

Pluspunten

• geen lawaai
  • veilig in gebruik

Esther 01-12-2020

Lomp en zwaar, maar loopt prima

Geschreven voor: Virtufit TR-100

De loopband zelf is prima, er zit wat helling op dus helemaal goed.
Echter wordt hij aangeprezen als makkelijk verplaatsbaar, dat is zeker niet het geval. Hij is erg zwaar, zelfs als je hem op de juiste manier verplaatst is hij erg lomp en zwaar. Je moet achter de opgeklapte loopband gaan staan en hem naar achter kantelen om te verplaatsen. Je moet hem echt daar plaatsen waar je hem wilt hebben en er daarna vanaf blijven. Op de verplaatsbaarheid van de loopband scoort hij onvoldoende!!
Met opgeklapte loopband neemt hij nog steeds veel plaats in beslag.
Er zitten wel 2 flessen houders op en de voorgeprogrammeerde programma's zijn natuurlijk ook handig.

Pluspunten

• Flessen houders
  • Helling
  • Voorgeprogrammeerde programma's

Minpunten

• Heel erg zwaar
  • Manier van verplaatsen

R. Oueldhadj 06-09-2020

loopband virtufit tr100

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Naar aanleiding van de goede reviews heb ik deze loopband gekocht. Een 2e reden was dat het geen bouwpakket was. Een paar schroeven en klaar. Hij is wel heel zwaar, moet met 2 personen getild worden om uit te pakken. Na installatie makkelijk te verplaatsen. Loopband loopt heel fijn. Loopoppervlak niet te klein. Je kunt ook rennen. Bediening makkelijk te bereiken tijdens het lopen. Geluid is luider bij het rennen maar niet heel luid, tijdens het lopen is het geluid niet storend. Ik vind het een degelijk toestel en heb geen spijt van de aankoop.

Pluspunten

• sterk
  • gebruiksklaar
  • geluid niet storend
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• zwaar
  • niet geheel inklapbaar, alleen loopgedeelte

Rana Farhan Akram Khan 26-08-2020

Easy Assembly, adequate features and sturdy

Geschreven voor: Virtufit TR-100

i wanted to get something for my self because of corona. it had limited my up and about time significantly. and me being a heavy fellow 120 kgs it was high time too. i bought this treadmill . came in two or three days to my doorstep. unboxed it and assembled it. fairly easy assemply process. includes the one or two tools that you will need in the box. the machine is ready to go. pre lubricated. it has a smooth operation. very nice manual. with maintainance instruction.
it has the ability to raise the tread when you want to store it and a simple push to a button will deploy it back. other than that it has a max speed of 12km/ph and you can elevate the platform for a good degree to enable tougher excercise sessions. it has heart rate sensor. it will tell you the calories and distance travelled and current speed. it has numerous pre programmed exercise routines too. the width of the tread appeared to be short from the specs but it is absolutely fine as i am a wide fellow but have no problem walking or jogging on it
so far i have used it for two months and have lost 5 kgs. i am happy with it. :)

Pluspunten

• simple to assemble and store
  • easy to use
  • can elevate the plarform at variable angles
  • heart rate monitor
  • calories counter, distance and speed monitor