Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
20 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus op Kieskeurig.be.

7,9

Emily 29-03-2018

LET OP: iPLUS werkt niet op gsm Samsung s9!!!

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Applicatie E-health die hoort bij de loopband Focus Fitness Jet 9 iPlus is enkel te downloaden in Japans op de nieuwe smartphone Samsung s9. Ik veronderstel dan ook op Iphone X.

Geen mogelijkheid om in Nederlands of Engels te downloaden!

Ik raad dus mensen met een nieuwe smartphone aan om deze loopband NIET te kopen! BeterSport geeft geen vergoeding voor het niet functioneren van de app - loopband.
Jammer voor mensen die deze loopband zouden kopen omwille van de iPlus die achteraf niet blijkt te werken.

Dus een gewaarschuwd man is er twee waard!

Pluspunten

• Grote comfortabele loopband

Minpunten

• iPlus werkt niet!

Kjel Vermeiren 23-03-2018

Stevige solide loopband met goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Deze loopband gekocht via Betersport en enkele weken in bezit.
Na levering de loopband naar boven sleuren is een hels karwei. Het is een zware loopband (100kg) gemaakt met stevige materialen en dat voel je ook wanneer je in actie komt op de loopband wat dus positief is.
De loopband heeft een goede demping en loopt comfortabel.
Het display met de verschillende programma's geeft je genoeg keuze om steeds een variërende training te lopen. Wel jammer dat er geen pauzeknop is tijdens een programma. Bij een onderbreking is het dus van 0 beginnen.
Indien je een specifieke training wil doen, heb je nog steeds de e-health app om een persoonlijke training aan te maken. Enkel jammer dat de app blijkbaar geen save functie heeft zodat je steeds je programma opnieuw moet aanmaken. Op een smartphone is dit niet super handig.
De loopband staat uit zichzelf niet waterpas maar heeft een hellingshoek van minstens 3° zonder dat je de loopband elektrisch naar boven zet. Dit voel je onmiddellijk tijdens het lopen wat resulteert dat 12km/h buiten lopen een stuk makkelijker is dan op de loopband. Volgens betersport is dit bij vrijwel alle loopbanden zo?
Ik heb deze dan maar achteraan opgevuld met een blok van een 7tal cm zodat deze bijna (niet helemaal) waterpas staat. Wat veel meer in vergelijking staat met een buitentraining.
Verder deed het hartslagprogramma niet wat het moet doen. De registratie van de hartslag blijft hangen op 138/min (ingesteld op 165/min) en gaat niet hoger. Dus de band gaat versnellen om de juiste hartslag te bereiken en blijft versnellen tot zijn maximum want de hartslag gaat niet mee omhoog op display. Tegen 20km red ik het niet lang ;-)
Hopelijk kan Betersport dit nog oplossen en is dit een incident. De aanvraag is inmiddels gebeurd.
De loopband is voorzien van een klein ventilatortje maar dit valt veel te licht uit. Je voelt amper iets wanneer je intensief aan het lopen bent.
De ingebouwde speakers zijn goed en gaan luid genoeg.

De loopband doet wat hij moet doen.
Als de onjuiste hartslagmeting wordt opgelost ben ik al bij al dik tevreden met deze loopband.

Pluspunten

• zeer degelijk gebruikte materialen
  • Super makkelijke montage
  • Prijs/kwaliteit
  • Visueel mooie loopband

Minpunten

• Geen pauzeknop
  • Ventilator valt veel te licht uit.
  • Staat niet waterpas.

hans 03-03-2019

eerst slechte reacties was nieuw en was stuk

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

toen we de loopband kregen werkte het niet.
wij moesten bellen voor reparatie ze gaven slechte informatie en moesten het zelf doen en wij konden er niks aan vinden na veel gebel komt na 3 weken een monteur en die moest nieuwe bedrading plaatsen want dat was niet goed .ik vond als je zo'n duur loopband koopt dat jullie ook het apparaat leveren en plaatsen zodat je direct het loopband kun gebruiken en niet na 3 weken het had ook niet langer moeten duren dan had ik hem terug gestuurd

Minpunten

• seuvers kan beter
  • levering met eigen mensen

DDT 21-02-2017

Beloofd veel, echter beperkt in uitvoering

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Het gewone display van dit toestel is eerder beperkt te noemen in mogelijkheden, een pauzeknop zou handig zijn, nu bij stop is men helemaal bij af om te beginnen. Via een app zou je meer moeten kunnen. App is echter pas vanaf een bepaalde versie (android) toepasbaar. Eens de app aan de praat gekregen is deze ook niet zo gebruiksvriendelijk en sober, een virtuele toer lopen vraagt al heel wat moeite. De app is geschreven voor een telefoon, maar een telefoon is veel te klein om bvb een eigen programma te schrijven. We hebben onze vragen bij de afstand en tijd die de machine aangeeft, bij een snelheid van bvb 10km/h en men loopt een uur geeft de afstand geen 10 km aan? Het toestel waterpas krijgen met de stelschroeven lukte me ook niet, opvullen was de boodschap om het lawaai onder controle te kunnen houden.

Pluspunten

• breed loopvlak

Minpunten

• duur voor de beperkte mogelijkheden
  • onhandig af te stellen en installatie
  • ventilator is een lachertje
  • geen pauzeknop

Kim 27-08-2019

Fijne loopband met een ruim loopoppervlak en goede demping

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Wij wilden graag een loopband om binnen te trainen. Deze aankoop bevalt ons zeer goed! Het loopoppervlak is lekker ruim en dempt goed. Hierdoor is de band ook wel groot. Het scherm heeft grote knoppen met een makkelijke bediening. Mijn partner traint voor conditie en ik voor vetverbranding (met hulp van de persoonlijke plan van betersport, wat al goed resultaat geeft!) De loopband heeft ruime mogelijkheden voor ons beiden, mede door de hellingshoek die je in kan stellen. De loopband is relatief stil, wat ook erg prettig is. Al met al zijn we zeer tevreden en maken we er al geruime tijd optimaal gebruik van!

Pluspunten

• Ruim loopoppervlak
  • Goede demping
  • Duidelijk scherm
  • Relatief stil
  • Mogelijkheid voor een persoonlijk sportplan

Minpunten

• Grote loopband

Een zeer tevreden klant 16-08-2019

De perfecte loopband voor thuisgebruik

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

De Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus is een echte aanrader! Ik heb diverse online winkels bezocht en kon nergens een loopband met een dergelijke breedte (54 cm!!!) voor deze prijs vinden. Deze loopband is robuust, heeft een zeer goede demping en geeft daarom goede ondersteuning bij het hardlopen.

Pluspunten

• Brede loopvlak van 54 cm!!!
  • Stevige loopband
  • Een zeer uitgebreide menu
  • Mooi afgewerkt product
  • Vrij geruisloos

Minpunten

• Wordt tot aan de stoep geleverd
  • Hulp nodig bij tillen (minimaal 3 mensen)

tonny Beerens 28-02-2019

groot display,goed leesbaar.

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

zeer tevreden over deze loopband,snel breed genoeg,de prijs is echt niet veel,voor deze kwaliteit.goed voor conditie en voor af te vallen.

De Dre 26-02-2019

Prima Loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Zag er prima uit, goede recensies, mooi breed loopvlak en overtuigend aanbevolen.
De jaren moeten het bevestigen maar het lijkt een prima prijs kwaliteit verhouding.
Heb het apparaat eerst in de showroom bekeken, daar een vriendelijk ontvangst en een heldere uitleg. Misschien een volgende keer een kopje koffie aanbieden zou het nog prettiger maken.

Pluspunten

• Breed loopvlak
  • Weinig geluid
  • Op afspraak geleverd

Minpunten

• Bij stop gegevens weg

Gerard 21-02-2019

loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

voordeel van de ze loopband is dat er veel programma's op zitten , misschien is deze loopband te hoog gegrepen voor mij maar deze heb ik gekocht omdat er meer functies op zitten door de programma's en een brede loop oppervlakte. Voordeel is ook dat je met je tablet je eigen route kan lopen. Ik train 3 x in de week een half uur , Dit apparaat voldoet aan alle eisen.

Pluspunten

• vele programma's
  • brede loopband
  • tablet aansluiting
  • stevig toestel

Minpunten

• zwaar om te verzetten

Paul 21-02-2019

Top Toestel PRO uitstraling

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Ideaal toestel om thuis te hebben en aan je conditie te werken.
Hij staat gewoon bij ons in de living zodat we genoodzaakt zijn hem te gebruiken zoals het hoort. Wanneer we willen en hoeveel we willen.

Pluspunten

• Scherm
  • Programma’s
  • iPad koppeling

Minpunten

• Momenteel geen

PoelS 20-02-2019

Semi-professionele loopband van alle gemakken voorzien

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Ik was al enkele jaren op zoek naar een loopband voor thuis. Als vervent wandelaar vielen de wintermaanden altijd erg tegen en wilde ik dus graag een loopband hebben voor binnen, zodat ik ook in de winter mijn kilometers kon blijven maken. Daarnaast is een loopband zo ongeveer de enige optie die ik heb om te kunnen rennen: door een knieblessure is een vlakke stabiele ondergrond het enige wat werkt qua rennen als ik niet meteen door m'n knie wil zakken.
Dus op zoek naar een loopband, die een stevige motor had, een breed loopvlak, stabiel, voldoende opties en programma's, hellingshoek etc. En toen kwam ik uiteindelijk uit bij de Focus Fitness Jet 9 iPlus! En hoe blij ben ik daarmee!

De loopband wordt dagelijk 1-2 uur gebruikt bij ons thuis en dat kan ie prima aan! Ik denk dat als je er het dubbele op zou doorbrengen dit nog steeds geen enkel probleem zou zijn. Het is een ontzettend stevig apparaat, het lijkt zo uit een sportschool te komen. De aanduiding semi-professioneel is ook zeker wel gepast!

Er zit een heel scala aan programma's op, plus de optie om ook nog je eigen programma op te zetten. Hellinghoeken en snelheden zijn over een grote range in te stellen, maar wat je ook kiest de band blijft stabiel en prettig om op te lopen/rennen.

De bediening & display zijn simpel en duidelijk, geen rocket science, gewoon heel duidelijk en goed leesbaar ook! Daarnaast is het fijn dat er op de handvatten aan de voorzijde ook nog knopjes zitten om de snelheid en hellingshoek aan te passen, dit is vaak makkelijker tijdens het lopen.

Hou er wel rekening mee: het is een groot log beestje.... je moet wel echt even wat plek hebben hiervoor. De loopband is opklapbaar, maar eerlijk gezegd doe ik dit nooit, ik gebruik hem dagelijks en heb een vaste plek ervoor, dus of dat gemakkelijk gaat, geen idee. Mijn advies zou zijn om hem gewoon echt een vaste plek te geven waar hij op kan blijven staan, stuk makkelijker :).
Door zijn omvang is het gewicht dus ook niet aan de milde kant, de loopband naar boven krijgen was een uitdaging, maar eenmaal op z'n plek was het zo gepiept met installeren. Binnen een kwartiertje ongeveer hadden we alles up and running.

Wat kan ik verder nog vertellen? Ik ben gewoon enorm tevreden over de loopband, de prijs-kwaliteit verhouding is prima en ik verwacht er nog lang plezier van te hebben!

Pluspunten

• capaciteit motor (snelheid)
  • hellingshoek instellingen
  • vele programma's
  • stabiel & robuust
  • simpel & duidelijk in gebruik

Minpunten

• groot & zwaar
  • neemt veel plaats in

Nathalie 18-01-2019

Prima ding maar...

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Na lang twijfelen toch voor de jet 9 gekozen. De loopband loopt erg fijn! Dat is een mooi pluspunt. Ventilator werkt ook prima en die voel je ook goed. Het is wel een erg zware en robuuste loopband! Als hij eenmaal op zijn plek staat dan is hij wel heel erg stabiel! Maar je zult met minimaal 2 of 3 personen de loopband moeten tillen. Zeker als je ook nog een trap op moet. Eigenlijk is het gewoon een prima loopband.

De enige 2 nadelen die ik tot nu toe heb kunnen ondervinden en ook echt behoorlijk hinderlijk zijn, zijn: er zit geen pauzeknop op!! En vooralsnog werkt de bleutoothe functie niet bij mij!! Vooral het ontbreken van de pauzeknop vind ik echt verschrikkelijk!!!

Als het zou kunnen had ik de loopband zeker geruild maar helaas is dit niet mogelijl. Hier baal ik enorm van!!!!

Pluspunten

• Breed loopoppervlak
  • Maakt weinig geluid
  • Mooi zware, robuuste loopband

Minpunten

• Geen pauzeknop
  • Bleutooth werkt niet
  • Robuus dus neemt wel veel plaats in beslag

peter 13-09-2018

prijs kwaliteit zeer goed

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Er zullen zeker betere loopbanden zijn, maar je moet ook naar de prijs kijken natuurlijk. Vind dit een zeer goede kwaliteit voor deze prijs. Een pauzeknop had wel handig geweest, en de calorieeen zijn absoluut ver van juist, maar vind het voor de rest top. Ook een dikke pluim voor betersport, niks is hen teveel, en bij vragen altijd zeer duidelijke uitleg, kunnen vele firma's nog iets van leren, bedankt daarvoor

Pluspunten

• zeer degelijk
  • overzichtelijk scherm
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• calorieenteller
  • geen pauzeknop

Patrick 17-07-2018

Toch een beetje teleurgesteld.

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Ik had gehoopt dat de virtuele gedeelte beter zou werken, ik heb graag dat ik naar iets kan kijken wat de vorderingen toont en de boel niet saai maakt. Het virtuele gedeelte is hier volledig gebuisd. Er bestaat geen fatsoenlijk werkende app, ofwel in chinees of het werkt niet, maakt geen connectie met de bluetooth technologie , ik heb een ipad en een android toestel. Ik begrijp niet dat met deze toestel een werkende app bestaat. Vervolgens klopt de aantal calorieen niet, ik loop 9.5 km per uur een uur lang , op het einde heb ik 100 calorieen verbruikt. Ik krijg steeds de uitleg dat de calorieen bij benadering zijn, wel in mijn geval is het 70% foutmarge. Waardeloos dus de calorieenteller. Het toestel is degelijk, maar dat is ook al. de consolebord staat daar maar voor decoratie. Ook vierkantige handgrepen ????, na een tijd doet het pijn aan je handen. Zet je de helling op maximum kan je moeilijk aan de handvaten ???? Andere loopbanden hebben vertikale ronde handgrepen.

Pluspunten

• loop zacht

Minpunten

• calorieteller waardeloos
  • virtuele gedeelte waardeloos
  • vierkantige snijdige handgrepen

DE MAERTELAERE GILBERT 24-03-2018

aangenaam toestel om te bedienen

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

dit toestel voldoet aan al onze eisen kwa mogelijkheden , bediening , programma's ,snelheden en moeilijkheidsgraden die we kunnen benutten

Pluspunten

• niets negatief te vermelden buiten 1 puntje

Minpunten

• gewicht toestel

JVdD 14-03-2018

Stabiel en robust

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Een zeer degelijk toestel die zeer stabiel is en goed is voor verschillend type sporters. De intesief sportende zoon is er supper tevreden van en ik kom ook aan men trekken. De opbouw ging zeer vlot nadat hij op zijn plaats stond. Het op zijn plaats zetten was iets moeilijker daar dit alleen niet doenbaar is.
Het enige punt dat we minder vonden is het vinden van de te gebruiken app voor de ipad. Deze vonden we niet terug in de appstore. Tot op heden maken we hierdoor nog geen gebruik van de app. Bij wat meet tijd ga ik hier terug naar opzoek om het toestel volledige te benutten.

Pluspunten

• Stabiel
  • Robust
  • Vlotte montage

Minpunten

• Neemt veel plaats in
  • App in Appstore niet makkelijk te vinden

Bosbrug 03-03-2018

Prima loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Prima loopband. Makkelijk zelf in elkaar te zetten. Het heeft een groot loopvlak en alles wijst zich vanzelf. Jammef dat er niet meer apps gebruikt kunnen worden

M Canavar 08-02-2018

Solide loopband voor thuis

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Zeer solide en zware ( vooral als hij de trap op moet even lastig 100+ kilo!) loopband. Je kan de vaste programma's volgen of tijdens het lopen je eigen tempo bepalen. Smartphone Tablet koppeling is met de geadverteerde app niet optimaal, maar wel bruikbaar.
Neemt na inklappen de helft minder ruimte in beslag, ook handig bij het schoonmaken, tijdens het lopen wordt wel stof aangetrokken.
Zeer blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Solide, stevig
  • Makkelijk in gebruik , noodstop.

Minpunten

• Zwaar als het naar de tweede verdieping moet
  • App is wat outdated

Edh 07-10-2017

Leuke band groot en brede loopvlak

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Ik heb lang zitten twijfelen van wel of niet een loopband te kopen,en dan ook nog is welke loopband na van alles vergeleken te hebben dan toch gekozen voor de jet9 i plus,en tot vandaag nog geen 1 dag spijt gehad.Ik gebruik hem elke dag en moet nu niet meer twijfelen of ik wel of niet ga lopen weer en wind spelen niet meer mee. Breed loopvlak goede motor leuke programma's hopelijk blijft dit zo voor de volgende jaren👍🏽

Marloes 06-10-2017

Loopband met alle benodigdheden!

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 9 iPlus

Na lang googelen, vergelijken, specificaties en reviews bekijken, ben ik bij de Jet 9 iPlus uitgekomen. Alles wat ik wil hebben voor een redelijke prijs! Gebruiksvriendelijk, met ventilator en diverse programma’s.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Ventilator
  • Boxen

Minpunten

• EHealth app is niet gebruiksvriendelijk