Canon EF 135 mm f/2.0L USM - Reviews

72 mm
Lenstype
tele

jkransen 31-10-2010 Product jaar of meer in bezit

Dit is de beste lens die er bestaat, van welk merk dan ook! Hij is niet alleen megascherp, hij heeft ook fantastische kleuren. Zelfs onder de moeilijkste lichtomstandigheden knallen de kleuren eruit, en blijft het contrast groot. Zo kun je met tegenlicht foto's maken, of met ondergegane zon, of binnenshuis, het ziet er altijd geweldig uit.

jeroen50D 17-12-2009 Product paar weken in bezit

Pas 2 weken in het bezit maar nu al wetende dat deze nooit uit mijn collectie verdwijnt.heb de 70-200mm F4 IS die al megascherp is maar dit is haarscherp.Schiet met een 1D mark III waarbij opvalt dat de AF direct scherp stelt.Voor indoor absoluut de lens om te gebruiken.

Apolic 22-03-2009 Product kwartaal in bezit

Scherpste lens die ik van Canon bezit. Snel, contrastvol en prachtige kleuren. Bouwk waliteit is ook erg goed en de lens bevat een ideale scherpstel ring.

Lens is perfect voor portretten en sport waarmee je het onderwerp met het grote diafragma mooi kan isoleren. Daarnaast gebruik ik hem met veel plezier voor landschappen waar hij erg geschikt voor is vanwege het contrast en de kleuren.

topper!

ebeaydojraes 25-08-2006 Product jaar of meer in bezit

Alsof Canon iets beters heeft gemaakt. ja de 200 1.8 maar die is niet meer. Het
scherpste en snelste wat er te leveren is uit e Canon stal.