Braun Ladyshaver Silk-épil LS 5160 Snoerloos Wet & Dry met 3 opzetstukken 1 stuk - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Waterdicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

6,7

j.van.baalen 26-08-2013
  • Product half jaar in bezit

5,8
Ik gebruik mijn ladyshave vooral om te trimmen, maar vind dat het lang duurt, en ook niet dat het heel glad wordt. Ik was blijer met mijn oude philips om eerlijk te zijn (maar die was kapot gegaan)

fstj 01-08-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Scheert aardig OK maar moet meerdere keren erover, handig met de opzetstukken.
Scheerblad na een jaar al kapot. Vervanging is belachelijk duur. Kan net zo goed een nieuwe kopen, maar dan een ander merk.

j.van.baalen 07-05-2013

Ik vind het een fijne ladyshave, vooral de opzetstukken zijn handig. Ik gebruik hem niet echt om benen te scheren, maar meer de bikinilijn.

lisa1965 16-09-2011
  • Product half jaar in bezit

6,2
Messen zowel trim gedeelte als scheerknop waren vrij snel versleten. Aanschaf van deze onderdelen los zijn bijna net zo duur als het hele apparaat

missxs 18-04-2018

Silk epil Braun

Het apparaat is zowel nat als droog te gebruiken. Het komt met drie opzetstukken. Het heeft de mogelijkheid de haren op verschillende lengte te laten. Ook is er de optie voor de benen of bikinilijn. Wel raakte mijn huid wat geïrriteerd na de behandeling. Ik kreeg dit product gratis om te proberen.

Pluspunten

• Makkelijk in het gebruik
  • Ook voor gebruik in bad

Minpunten

• Huid raakte wat geïrriteerd

Maartje 03-04-2018

Werkt niet onder de douche, en kost veel tijd

Enkele weken geleden ontving ik de ladyshaver. Het pakketje zag er prima uit, en kon niet wachten om het apparaat te testen onder de douche. Normaal gebruik ik scheermesjes, maar dit zag er veel belovend uit. Helaas, het werkte absoluut niet onder de douche. Nou ja, dan probeer ik het na het douchen, dit werkte ook niet geheel naar wens, ik was erg veel tijd kwijt met proberen mijn benen glad te krijgen. Bikinilijn en oksels ook even geprobeerd, maar heb maar snel het apparaat weer aan de kant gelegd, en ben weer terug bij mijn scheermesjes. Snel en makkelijk, in tegenstelling tot deze ladyshaver.

Pluspunten

Minpunten

• werkt niet onder de douche
  • kost veel tijd

snowyziggy 29-03-2018

Fijn en handig apparaat

De Ladyshave 5160 is een fijn en handig apparaat die ook goed onder de douche werkt. Hiervoor gebruikte ik altijd een handscheermesje. Nadeel daarvan was dat deze altijd al zo snel vervangen moest worden. Het product heb ik gratis ontvangen om te testen en ben ik zeer tevreden. Ik moest even zoeken hoe precies de aan-knop werkte (niet drukken, maar schuiven). Verder ben ik enorm tevreden. Ik raad dit product zeker aan bij anderen.

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • Huid voelt zacht aan na gebruik

snowyziggy 29-03-2018

Fijn en makkelijk in gebruik

Ik heb nu een paar keer de Ladyshaver LS5160 mogen gebruiken. Ik vind het een heel fijn apparaat. In het begin moest ik wel even aan de aan/uit knop wennen. De indruk werd gewekt dat het gaat om een drukknop ipv een schuifknop. Verder ben ik tevreden met het gebruik. Het resultaat is goed. De huid voelt fijn aan. Hiervoor gebruikte ik gewoon scheermesjes, maar daarin merkte je toch dat de huid wat ruwer werd. Ik heb het product gratis ontvangen om uit te testen, maar zal het product zeker aanraden bij anderen.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Ligt fijn in de hand
  • Huid voelt zacht aan na gebruik

Minpunten

• Batterijen

Natalie 28-03-2018

Fijne ladyshave

Fijne ladyshave vooral voor de bikinilijn en benen een goed resultaat. Ook fijn met het opzetstuk voor de benen voor een peeling. En het opzetstuk voor de bikinilijn werkt ook prima zeker voor de langere haartjes. Voor de oksels vind ik hem wat minder glad scheren. Ik had het product gratis gekregen om uit te testen, en ben er zeer tevreden mee. Hij is waterdicht dus je kan hem ook gewoon onder de douche gebruiken. Dat is erg fijn.

Pluspunten

• waterdicht
  • opzetstukken

Minpunten

• iets minder resultaat onder oksels

LeonieBu 23-03-2018

Aanrader!

De ladyshave is echt aanwinst! Hij scheert makkelijk en soepel over de huid. Vooral dat je hem zo snel kan pakken en gebruiken vind ik een groot pluspunt. De extra koppen die je erop kan zetten vergroten de mogelijkheden aanzienlijk wat het een multi-inzetbaar scheerapparaat maakt. Ik gebruik de ladyshave nu een paar weken nadat ik deze gratis ontving om te testen en ik gebruik hem nu al vaker dan mijn oude scheermethoden. Het enige nadeel is dat de ladyshave werkt op batterijen. Maar verder is het een degelijk en goed werkende ladyshave.

Pluspunten

• Handig in gebruik

Minpunten

• Batterijen

Carlijn 17-03-2018
  • Product gekregen

Fijn apparaat wat goed zn werk doet.

Fijn en makkelijk apparaat in gebruik.
Pluspunt is dat je het droog kunt gebruiken zonder dat ik scheerschuim hoef te gebruiken en een kwartier onder de douche hoef te staan.
Ik heb dit product gratis gekregen om hem te testen en ben er erg over te spreken.
Batterijen worden ook mee geleverd dus bij aankomt kan je hem direct gebruiken. Ik heb dit ook gelijk gedaan en nu erg blij met het gladde en snelle resultaat. Ik kan hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Droog scheren ook mogelijk
  • Meerdere opzet stukjes mee geleverd

Minpunten

• Batterijen niet oplaadbaar

Ingridv 11-03-2018
  • Product gekregen

Fijn apparaat heerlijk scheren onder de douche

Wauw heerlijk eindelijk niet meer scheren onder de douche met mesjes waardoor het steeds mis gaat. Dit apparaat scheert glad en kan je onder de douche gebruiken. Met de verschillende opzetstukken kun je makkelijk op alle plaatsen scheren. Eerlijk is het wel om te zeggen dat de kop wat breed is voor je bikinilijn. Ik mocht dit product testen en heb het dus gratis ontvangen. Maar zou het geld er ook echt voor over hebben. Super glad, snel en prettig in gebruik.

Pluspunten

• Glad
  • Scheren onder de douche
  • Handige opzetstukken

Minpunten

• Grote scheerkop voor je bikinilijn