De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRL175/00 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Germaine57 14-06-2022

Répond à mes attentes

Geschreven voor: Philips BRL175/00

Très pratique et complet grâce à ses différents accessoires. Très bonne idée d'y avoir ajouté la pierre ponce.

g**e@h**l.com 01-06-2022

N prima keus!

Geschreven voor: Philips BRL175/00

Reeds eerder al gebruik gemaakt van een ladyshave van Philips
Dus de keus was gauw gemaakt!

g**e@h**l.com 28-05-2022

Topper!

Prima scheerresultaat!
Makkelijk in gebruik en handige accessoires zitten erbij!

Pluspunten

• Goede scheerresultaten
  • Prettig vormgegeven ligt goed in de hand

lady perfect 14-09-2021

positieve ervaring

Geschreven voor: Philips BRL175/00

Dit product voldoet aan bijna alle voorwaarden. Is makkelijk te gebruiken. Ook onder de douche. Aanrader

Dongen678 20-12-2020

Een SatinShave voor de geirriteerde huid.

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top product! Voorheen altijd last van huidirritaties en wondjes op mijn been. Na het gebruik van deze satinshave wil ik niet meer anders. Het apparaat is met diverse opzetstukken op verschillende manieren te gebruiken. Met als bonus een voetvijl voor gladde voeten tijdens de kerst!

Janssen1992 18-12-2020

Goede kenmerken, uitstekende handleiding

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit product is eenvoudig in het gebruik. De handleiding is goed te begrijpen door middel van plaatjes. De opzetstukken zijn herkenbaar en werken prettig (inclusief de extra beschermstukken).

Simone 16-12-2020

Vijlt goed, scheert helaas niet goed.

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met het scheren blijven er stoppels achter.
Zou zowel droog als nat moeten werken, maar tijdens douchen werkt het apparaat amper.
De voetvijl daarentegen is super fijn en zorg snel voor gladde voeten.

olesya80 02-12-2020

Mijn eerste elektrische scheerapparaat

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] SatinShave Prestige BRL175/00 is mijn eerste elektrische scheerapparaat. Ik wilde het vooral voor de bikinilijn gebruiken, omdat ik mijn benen met een epilator doe. Over het algemeen was ik niet erg tevreden over hoe de machine zijn werk doet op de bikinilijn. Misschien moet ik er meer aan wennen hoe ik het precies goed moet doen. Ik vond het ook erg leuk dat de machine een speciaal onderdeel heeft waarmee je de huid van je voet kunt reinigen. Dat komt goed van pas.

Vita8 30-11-2020

Zachte huid voor dagen zonder irritatie

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Totaal pijnloos, de huid blijf zacht en er komt geen huidirritatie de dagen erna, zoals na het scheren met schreermesjes. Nu scheer ik mijn benen, armen en de bikinilijn met Satin Shave Prestige BRL175 en de huid blijft zacht en zonder irritaties.
Het apparaat is draadloos, klein, licht en makkelijk in gebruik.
Ook fantastisch dat het zowel op droog als nat huid kan gebruikt worden, zelfs onder de omdat het draadloos is. Een opzetstuk voor voeten is een echte bonus.

Antileco 28-11-2020

nat en droog gebruik is echt een uitkomst

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] geweldig in gebruik en een kwalitatieve uitstraling. jammer van het simpele tasje.

Charlie430 27-11-2020

mooie uitstraling van het product

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ligt makkelijk in de hand
Lange batterij duur
Makkelijk in gebruik
Duurzaam doordat je geen scheerschuim meer nodig hebt
meerder opties mogelijk met scheren
Nadeel is hij scheert niet helemaal glad met droog scheren en blijven hele kleine stoppeltjes achter.

Sas9 25-11-2020

Fijne ladyshave

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne ladyshave, voordeel dat je apparaat op twee standen kan gebruiken

Inkiedvs 25-11-2020

Erg fijn en handig product!

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne ervaring met mijn eerste Ladyshave, Hiervoor gebruikte ik altijd wegwerpmesjes. De Philips SatinShave is een ideale vervanging voor deze mesjes, en ook nog eens milieuvriendelijk. Het apparaat is erg makkelijk, fijn in gebruik en scheert zonder irritatie. Ook is deze erg makkelijk mee te nemen wanneer je op vakantie gaat gezien dit model over een handig tasje beschikt.

Jepje37! 24-11-2020

Werkt perfect

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt perfect helemaal niets over te klagen dus een aanrader

ERVARING2020 24-11-2020

Snel en makkelijk scheren!

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Scheren gaat ineens super makkelijk en snel! Hij is makkelijk op te laden, ligt goed in de hand en de opzet stukjes zijn ook zo verwisselt. Ik hou er wel stoppels aan over, maar die zie je bijna niet. Ik ben zeer tevreden!

L. Wessel 24-11-2020

Uitgebreide ladyshave met veel opties. Over het al

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vele hulpstukken zijn reuze handig. De bikinitrimkam niet zo. Ideale set om mee op reis te nemen.

Will_Groen 23-11-2020

Super fijn multifunctional scheerapparaat

Geschreven voor: Philips BRL175/00

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het echt een zeer prettig scheerapparaat, mijn benen voelen glad aan na het scheren. Ik vind het heel erg prettig dat je ermee onder de douche kan scheren en dat je hem ook goed kan omspoelen met water. Er zit een lichtje op dit is ook heel handig en er zit een heel fijn zakje bij waar alles in past. De verschillende soorten kopstukken maken het scheerapparaat echt multifunctioneel en daarmee kun je dus ook bijvoorbeeld eelt op je voeten mee vijlen, dit geeft ook een heel mooi zacht resultaat. Wat een fijn apparaat!!!

Dave 1 10-11-2020

Werkt goed

Geschreven voor: Philips BRL175/00

Dit product is natuurlijk meer voor de dames. Maar ik zocht al een tijdje naar een goede voetvijl omdat ik erg veel eelt op m’n voeten heb.dit werkt uitstekend en je kan kiezen uit 2 standen.