BaByliss RS035E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss RS035E op Kieskeurig.be.

zwaantje1970 10-12-2019

Blijf bij mijn fohnborstel

Geschreven voor: BaByliss RS035E

Ik hoopte met deze krulset meer tijdswinst te hebben in de ochtend, helaas is dat niet echt gelukt.
Mijn haar is halflang en de dikke krullers zijn voor mijn haar eigenlijk wat te dik. Hierdoor blijven er te weinig rollers over om mijn haar lekker te kunnen stylen.
Nadat ik de rollers heb gebruikt zit mijn haar niet zo als ik het zou willen. Zeker in vergelijking met het gebruik van mijn fohnborstel.

Wat ik ook jammer vind is dat er geen opbergmogelijkheid is voor de klemmen en de pinnen. Deze moet je nu los naast de box met rollers bewaren. Of in een apart bakje of los in de la, ik zelf vind dit wat rommelig.

Het design is wel mooi vorm gegeven en je hebt de mogelijkheid om de warmte in te stellen voor fijn en/of dik haar. Bij gebruik voor dik haar zijn de rollers goed warm. Bij handdoek droog haar duurt het ongeveer een half uur voordat het haar volledig droog is

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • 2 standen

Minpunten

• Te weinig middel en kleine rollers
  • opbergruimte voor klemmen/pinnen ontbreekt

Hellen 29-11-2019

Snel mooie krullen

Geschreven voor: BaByliss RS035E

De krulset ziet er heel mooi uit. De krullers zitten in de houder, welke aan het stroom moet om op te warmen. Er zit een regelaar op voor hete of minder hete standen. Dit is ideaal als je wat fijner haar hebt of zoals ik mijn haar pas had geverfd. Bij de laagste stand zijn de krullen wel minder stevig. De krullers zijn er in drie formaten. De grote voor grover krullen of slagen en de kleinere voor strakke kleine krullen. Door te combineren krijg je een natuurlijk effect. Het opwarmen gaat snel en het is duidelijk te zien of de set klaar is voor gebruik. Het inzetten is even een handigheidje, maar oefening baat kunst. Op internet zijn filmpjes te zien met tips en voorbeelden. De krullers hebben een zachte laag en dragen licht op het hoofd. Met behulp van klemmen of pinnen worden de krullers vast gezet. Ik vond de klemmen het fijnste werken, helaas zijn daar niet genoeg van om alle krullers met klem te voorzien. Na een kwartier kunnen de krullers eruit, dit gaat ook makkelijk. Even het haar met de vingers in model kneden en klaar! Het is in nat en droog haar te gebruiken. Bij vochtig haar is het verstandig te wachten met uithalen tot het haar droog is. Ik ben erg enthousiast. Door het gemak en zeker ook door de vormgeving en kwaliteit.

mvdalen 15-11-2019

Handige krulset

Geschreven voor: BaByliss RS035E

Deze krulset heeft een mooi design, het oog wil tenslotte ook wat. Heel fijn en handig is het feit dat je de temperatuur zelf kunt instellen (2 opties) dus als je wat dunner haar hebt is dit een pre.
De rollers zijn er in 3 maten en je kunt ze vastzetten met klemmen of pinnen. De grote rollers heb ik vast gezet met de klemmen, de kleinere met de pinnen.
Persoonlijk had ik liever wat meer klemmen gehad.
Omdat de rollers best licht van gewicht zijn heb je geen zwaar gevoel op je hoofd als je alle rollers gebruikt.
Na een kwartier mogen de rollers eruit en had ik een bos met mooie krullen. De krullers kon ik er gemakkelijk uithalen.

• Temperatuur is te regelen
  • Rollers in 3 maten

Minpunten

• te weinig vleugelklemmen

DaniellevS 13-11-2019

Mooie krullers

Geschreven voor: BaByliss RS035E

Tijdens mij testperiode voor dit product ben ik aangenaam verrast. De babyliss ceramic rollers zijn makkelijk in gebruik, al duurt het wel wat langer dan een normale krultang. De rollers zijn makkelijk te gebruiken bij lang haar, kort haar is wel wat lastiger,, maar het kan. Als je veel rollers gebruikt zijn ze wel wat zwaar op het hoofd. Ik vond het erg jammer dat er niet genoeg klemmen zijn voor alle rollers, dit is wel onhandig. Er zitten ook spelden bij, maar het gebruik hiervan vind ik erg onhandig. Er komen door de spelden deuken in de krullen waardoor ze minder egaal zijn. Ik zou het handiger vinden als er evenveel klemmen als rollers zouden zijn.

Pluspunten

• Mooie krullen
  • Goede hoeveelheid rollers

Minpunten

• Te weinig klemmen
  • Duurt lang

Lien 11-11-2019

mooi design en wordt goed warm

Geschreven voor: BaByliss RS035E

Deze Babyliss Krulset heeft een mooi design en als je toe bent aan een nieuwe krulset dan is het design de eerste uitnodiging tot de overweging van je aanschaf.
Toch komt het op de echte werking neer en kon je de Babyliss krulset maar eerst een aantal weken proberen. Dat maakt je keuze een stuk makkelijker.
Ik heb zelf al jaren een krulset en deze Babyliss krulset is daarom niet de eerste set die in huis staat. Iedere dag komen er krullen in mijn normaal zo steile haar en daarom stel ik best eisen aan de set.
Er zijn diverse maten rollers maar de rollers draaien gemakkelijk in. Ze zijn niet zwaar en relatief licht.
Ook het in en uit halen van de rollers in het basis station gaat erg gemakkelijk.
De rollers worden goed warm en ik gebruik zelf meestal de warmste stand, dat geeft mij het beste resultaat. De instel mogelijkheid voor de temperatuur geeft de mogelijkheid om ook lagere temperaturen te gebruiken, maar dat geeft bij mij duidelijk minder goed resultaat.
De haren worden niet statisch door het gebruik en ook zijn de rollers zelf niet statisch en dat is best fijn.
Het uithalen van de rollers gaat bij mij niet altijd even goed.
Ik snap dat de rollers stevig in het haar moeten zitten maar eruit mogen ze na geruime tijd wel.
Dat kost enige moeite met als resultaat dat diverse rollers bij het uithalen van deze rollers mijn haar doet gaan pluizen. Vooral de kleinere rollers hebben dit effect meer als de grote.
In dat opzicht is het uiteindelijke resultaat iets meer werk dan verwacht, maar wie mooi wil zijn zal daar iets voor moeten doen.
Heel veel succes met je keuze en hopelijk heb je iets aan deze feedback.

Pluspunten

• gemak rollers in basis station
  • goed warm

Minpunten

• haren pluizen

Janina1988 07-11-2019

Mooie krullen ook voor fijn haar

Geschreven voor: BaByliss RS035E

Enkele weken heb ik de krulset mogen testen. Ik heb sluik haar zonder veel volume, dus ik was erg benieuwd of deze set mijn lokken kon transformeren in een mooie bos krullen. En dat zonder teveel schade aan mijn haar vanwege de fluwelen coating van de rollers. Ik heb de set geprobeerd op handdoekdroog en droog haar. Bovenop de grotere rollers en de kleinere rollers onderop. Dit gaf een mooi resultaat. Op YouTube zijn veel filmpjes te zien voor tips om de rollers en klemmetjes te plaatsen. De krullen blijven een dag zitten bij mij. Vanwege het mooie resultaat en minder schadelijke werking raad ik dit product aan.

Pluspunten

• Niet schadelijk voor haar
  • Rollers en klemmen die makkelijk te plaatsen zijn
  • Snel opgewarmd

Minpunten

• Geen uitgebreide handleiding
  • Krullen blijven maar een dag zitten