Remington S6606

Best Reviewed - september 2019
Automatische uitschakeling
Type/soort
haarstyler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington S6606 op Kieskeurig.be.

Sevos 21-09-2019
  • Product gekregen

Erg blij mee met de Curl & Straight confidence S6606

Geschreven voor: Remington S6606

Erg fijne stijl/krultang, die je kan gebruiken om je haren te stijlen en te krullen. Stijl/krultang is handig in gebruik en met een paar keer oefenen snel onder de knie te krijgen (lees bijsluiter). Heb zelf vrij lang haar en was binnen een kleine 15 min klaar met zowel stijlen, krullen of het golven van mijn haar.

De 2-in-1 tang is in 30 seconden opgewarmd en kan worden ingesteld op 5 temperaturen, ideaal dus voor verschillende haartypen.

De tang ziet er mooi uit, is flexibel, heeft een lange snoer, schakelt automatisch uit na 60 minuten en wordt geleverd met een hitte bestendige hoes.

Kortom, een super 2-in-1 tang!

Pluspunten

• 2-in-1 tang
  • 5 temperatuurstanden
  • Meedraaiende plaat en snoer
  • Snelle opwarmtijd

Carola0812 21-10-2019

even wennen aan het gebruik maar mooi resultaat

Geschreven voor: Remington S6606

Met deze tang moest ik aardig lang oefenen voor ik de slag te pakken had om er mooie langhoudende krullen mee te maken. Dus geef de moed niet op, ik heb wat filmpjes gekeken op youtube en toen had ik door hoe het werkte. de krullen worden erg mooi.
het is fijn dat je de tang aan het uiteinde vast kan houden, daar word de tang niet tot nauwelijks warm.
tijdens het krullen/stijlen blijft de tang vergrendeld staan op een vaste temperatuurstand, dit is erg prettig zo druk je de tang niet per ongeluk naar een andere stand.
het hoesje wat je erbij krijgt is ook erg fijn, en deze is ook hittebestendig.
Ik gebruik de tang voornamelijk voor het krullen maar voor stijlen kan deze tang dus ook gebruikt worden.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • lang snoer

Minpunten

• erg wennen aan de tang

Mary0111 17-10-2019

Super fijne stijltang!

Geschreven voor: Remington S6606

De stijltang is super makkelijk in gebruik! Ik kan hiermee zowel krullen als stijl haar maken, dus ideaal. Ik heb het ook bij mijn dochter geprobeerd en zij kreeg ook mooie krullen. Wij zijn helemaal fan!

Lorreley 05-10-2019

Een handige 2 in 1 tool tang!!

Geschreven voor: Remington S6606

De Remington Krul-en stijltang en ook golven haar is een handige 3 in 1 tool voor mij. Erg fijne stijl/krul/golventang, die je kan gebruiken om je haren te stijlen, golven en ook om te krullen. Stijl/krultang is handig in gebruik en met een paar keer oefenen snel onder de knie te krijgen. Heb zelf vrij lang haar en was binnen een kleine 15 min klaar met zowel stijlen, krullen of het golven van mijn haar. De 2-in-1 tang heeft verschillende temperatuur standen en hij wordt ontzetten snel warm om 30 seconden en schakelt automatisch uit na 60 min. Ook is het handig dat hij de laatst gebruikte temperatuur onthoud en kan worden ingesteld op 5 temperaturen, ideaal dus voor verschillende haartypen. De tang ziet er mooi uit, is flexibel, heeft een langere platen met microkammetijes en wordt geleverd met een hitte bestendige hoes. Ook de Remington heeft hier een slimme tool voor, een speciale plek om vast te pakken. Ook in de verpakking zit een duidelijke beschrijving, deze geeft stap voor stap aan hoe je de mooiste kapsels krijgt. Ik ben heel blij met deze product!!

Pluspunten

• 2 in 1 tang
  • Snelle opwarmtijd
  • 5 verschillenden temperatuur
  • Geschikt voor alle haartypen

Martine 02-10-2019

Krul/stijl tang remmington s6606

Geschreven voor: Remington S6606

Mooie krul/stijl tang. Het opwarmen gaat super snel. Het is even zoeken wat alle knopjes betekenen en waar ze zitten. Ook 1 keer oefenen om mooie krullen te krijgen. Maar daarna top tang. Het heeft een mooie vorm, goed in de hand, handige kam tandjes.
Alleen bij neerleggen kijk uit. De bovenkant wordt aan alle kanten heet.

Pluspunten

• Mooie vorm
  • Prettig in de hand
  • Handige kam tandjes

Minpunten

• Pas op waar je hem. Neerlegt. Wordt erg warm

Soela35 02-10-2019

Mooie krullen in een handomdraai

Geschreven voor: Remington S6606

Handig product om te gebruiken als ervaren stijltanggebruiker. Na wat oefenen heb je zo je krullen erin gedraaid. Scheelt weer tijd! Het is een gebruiksvriendelijk apparaat voor iedereen. Lekker lang snoer (draait niet), snel op temperatuur, handig in gebruik en ligt lekker in de hand. De tang is van alle functies voorzien zoals 5 temperatuurstanden, temperstuurbooster, universele voltage en een hittebestendige siliconen opbergkoker. Gewoon fijn en handig om te hebben.

Pluspunten

• 5 warmtestanden
  • universeel voltage
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• platen kunnen erg heet worden

moniquen 30-09-2019

mooi design, handige 2 in 1 tang

Geschreven voor: Remington S6606

Mooi design 2- in – 1 stijl en krultang. Even oefenen om krullen of slag te krijgen, de kam/ tandjes in de platen houden de lok mooi op zijn plek. Aan- uit knop is wat lastig te bereiken. De tang warmt snel op en kan op verschillende temperaturen ingesteld worden en vastgezet. Cool-touch punt om je vingers niet te branden. Lang snoer is ook pluspunt.

Pluspunten

• mooi design
  • lang snoer
  • warmt snel op
  • handige tandjes in de platen

Minpunten

• aan uit knop lastig te bereiken

Demi 29-09-2019

Super fijn product!

Geschreven voor: Remington S6606

De tang is super snel op temperatuur en is makkelijk vast te houden zonder dat je jezelf verbrand. Je kunt de tang bijna overal vast pakken zonder dat het te heet is voor je vingers. Dit maakt het stijlen en krullen van je haar erg makkelijk. Het krullen zelf moet je even onder de knie krijgen maar daarna werkt het heel fijn en heb je snel een mooi resultaat.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Fijn in gebruik
  • 2-in-1 tang

Minpunten

• Duur even om het krullen onder de knie te krijgen

Melanie sturm 26-09-2019

Super fijn

Geschreven voor: Remington S6606

Deze krul en stijltang in 1 ben ik heel tevreden over. Het is even oefenen maar zodra je haar goed zacht is glijd de stijl en krultang heerlijk door je haren heen.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Mee neem hoes is ideaal
  • Super fijne houding
  • Lang snoer

Willie56 24-09-2019

2 in 1 Krul en stijltang

Geschreven voor: Remington S6606

Heel fijn product. Het is super makkelijk om met de stijltang zowel te stijlen als krullen te maken. Je hebt verschillende temperaturen voor elk haar typen. De krullen blijven ook lang in model zitten. Erg fijn product.

Pluspunten

• 2 in 1 product
  • Verschillende temperaturen mogelijk
  • Warmt snel op

Minpunten

• Aan uit knop lastig te vinden

FlorentimaB 23-09-2019

Functionele tang

Geschreven voor: Remington S6606

De Remington is een handige 2 in 1 tool. hij heeft verschillende temperatuur standen en hij wordt ontzetten snel warm. Ook is het handig dat hij de laatst gebruikte temperatuur onthoud.
Ik vind krullen maken met een stijltang altijd erg lastig omdat alles erg warm word en je niks kan vastpakken. De Remington heeft hier een slimme tool voor, een speciale plek om vast te pakken.
In de verpakking zit een duidelijke beschrijving, deze geeft stap voor stap aan hoe je de mooiste kapsels krijgt (strakke krul/stijl/losse krul)
Even wennen zijn wel de tandjes die aan de stijltang zitten. Dit geeft een beetje raar gevoel/geluid.

• Slimme temperatuur onthoud functie

Minpunten

• Raar geluid/gevoel door tantjes

HesterM13 22-09-2019

Snelle, functionele 2-in-1 tang

Geschreven voor: Remington S6606

Deze 2-in-1 tang doet zijn naam ("confidence"), eer aan, voor mij zeker met het krullen. Dit is de eerste krultang waarbij het me namelijk gelukt is om mooie krullen bij mezelf te maken. De techniek met de gedraaide platen maakt dit erg makkelijk en het gaat erg snel. Mijn haar ging er wel erg van pluizen, ondanks dat het van te voren goed geborsteld had (ik heb fijn haar). Steilen met gedraaide platen is even wennen, maar ook dit geeft snel een goed resultaat (minder pluis). Er zijn voldoende temperatuur opties en deze zijn makkelijk in te stellen. Voor de prijs vind ik de tang ook een luxueuze uitstraling hebben en komt met een handige hittebestendige opberghoes.

Pluspunten

• Makkelijke krultechniek
  • Snelle opwarmtijd
  • 2-in-1 tang

Minpunten

• Pluizig haar na het krullen