Philips StyleCare Met Smart Curling-systeem, automatische krultang BHB876

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips StyleCare Met Smart Curling-systeem, automatische krultang BHB876 op Kieskeurig.be.

ERW1983 06-10-2017

Makkelijk om je haar te kullen

Geschreven voor: Philips StyleCare Met Smart Curling-systeem, automatische krultang BHB876

Ik heb dit apparaat nu een kleine maand in gebruik en ben om! Het is voor mij vaak een drama om krullen te maken aangezien mijn haar behoorlijk stijl en glad is (net over mijn schouder). Met dit apparaat neem je een pluk haar, en haal het door het apparaat. Knop indrukken en je haar wordt opgerold langs een ionische buis. Na een paar piepjes heb je een prachtige krul.
Wat het voor mij makkelijk maakt ja dat je het haar niet zelf op hoeft te rollen. Vooral bij wat lastigere plekjes zoals op je achterhoofd.
Met wat haarlak blijven mijn krullen echt de hele dag zitten!
Mocht je haar nou niet goed opgerold zijn of loopt het vast, dan stopt het apparaat vanzelf en wordt je gewaarschuwd en kan je het zonder problemen weer loshalen. Dit is mij 1x gebeurd.

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk

Kathelijne 22-08-2021

Eindelijk de juiste kruller!

Ik heb de tang nu enige tijd. Overigens snel in huis. De tang is zowel heel goed te gebruiken voor kort en lang haar. Je haar kan niet vast gaan zitten. Zodra je een te volle pluk pakt geeft hij een pieptoon en valt direct uit. Dan kan je rustig je haar eruit halen. Er zit een lang snoer aan wat mee beweegt, dus geen krullen in je snoer! Het apparaat is zo heet en ook weer afgekoeld nadat de stekker uit het stopcontact is. Je kan zelf alles heel makkelijk instellen. De tijd dat de haarlok erin moet zitten. De hittestand, en linker of rechterkant krullen. Er zit ook nog een hele goede beschrijving bij het apparaat. Uiteindelijk een top product. Heel erg blij mee. Bij jezelf ook goed te doen.

Sjaak K 20-05-2021

Krultang is niet gechikt voor korte haren

Heb deze krultang aan mijn vrouw cadeau gedaan op 30 maart 2021.
Het bleek een totale miskoop te zijn krultang functioneert niet, het bleek dat haar haar te kort was terwijl deze toch tot de schouders geraken. Heb je langer haar tot ver voorbij de schouders dan zou hij wel kunnen werken. Maar voor mijn vrouw dus niet. Conclusie weggegooid geld.

Rajni93 16-02-2021

Topproduct

Dit apparaat staat gegarandeerd voor het zaaien van complimenten. Eenvoudig in gebruik en maakt de mooiste krullen in een handomdraai. Topaankoop en musthave voor elke vrouw!

Juffie3 10-02-2021

Goed makkelijk hanteerbaar

Hij is makkelijk in gebruik, zonder veel moeite heb je mooie krullen in je haar. Fijn is dat de temperatuur kunt instellen en dat hij snel opgewarmd is. Wat deze krultang nog zou verbeteren is dat je verschillende diktes stangen erin zou kunnen zetten of dat deze te verstellen is zodat je meerdere varianten ermee kunt maken.

Kristel D 17-12-2020

Heel mooie krullen

Ik heb lang en dik haar, hetgeen met een gewone krultang enorm veel tijd in beslag neemt.
Ik heb speciaal voor dit product gekozen omdat er een langere krulstaaf in steekt en dus dikkere lokken aan kan. Je kan tot tegen je hoof krullen of lager. Het bespaart de helft van tijd dat ik met een gewone krultang nodig heb. Je kan je niet verbranden. De timer geeft aan wanneer de tijd verstreken is. Ik gebruik de bijgevoegde tool om de lok dikte te checken om de lok in de opening van het toestel de leiden. Wanneer het haar niet correct opgerold wordt of de lok te dik is schakelt het toestel zichzelf volledig uit, hierdoor wordt je haar niet beschadigd. De lok kan ook zonder problemen uit het toestel gehaald worden. Ik ben heel tevreden met het toestel.

Q Roos 16-12-2020

LOVE IT !!!

het is makkelijker om mijn haar te krullen!
krultang word snel warm.
kabel is lekker lang.
voor beide kort en lang haar te gebruiken!
het is bijna onmogelijk om je hoofd of handen te verbranden aan het verwarmde stuk.

Roflo15 22-11-2020

Mooie krullen

Ik ben niet handig met met het doen van mijn haar, maar na een paar keer met deze krultang gaat het me steeds beter af, al ben ik er toch zeker een half uur mee bezig, schouderlang haar. Wel vind ik jammer dat de krullen niet tot bovenaan het haar gaan.

Masr22 25-10-2020

Finally I found the one!

I have tried a couple many brands and types of curler. I never managed to make nice curly hair, it has been always difficult, until I owned the philips stylecare prestige! it has been very easy to use and very quick, the curl last for a long time, my hair feels smooth and not dry at all. I love this product so much!

Spinn 15-06-2020

Mooi product

Ik heb lang haar en vind dat ik weinig tijd kwijt ben aan een volle bos met krullen. Ik ben ongeveer 30 min bezig met mijn haar. Om het hitte element zit een kap waar ik erg blij mee ben zodat je, je niet kan branden. Ik lees vaak dat andere mensen die het product hebben bang zijn dat hun haar er vast in komt te zitten en dat dit hun nog nooit is overkomen. Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar zeker in het begin kwam mijn haar er altijd wel een keer vast in te zitten. Hierbij moet ik wel meteen zeggen dat wanneer dit gebeurt het apparaat meteen uitslaat. Dan kan je, je haar er veilig uit halen zonder dat het al je haren uit je hoofd trekt. ik heb dus niks te klagen :)

cedricj 13-05-2020

super krultang

wat een goed product is dit, werkt heel goed om krullen te maken. krullen blijven er goed in zitten. raad dit zeker aan iedereen aan! deze gaat inderdaad veel sneller dan andere krultangen

Itje 10-03-2020

geweldige krultang!

Eindelijk een krultang die mijn fijne haar krult zonder het te beschadigen en waarbij de krul de hele dag blijft zitten.

willeke123 09-03-2020

Geweldig product!

Krultang uitgeprobeerd en zelf met schouderlengte haar krijg je prahtige krullen. Goed verpakt toen het product binnen kwam en het opwarmen van de krultang gaat erg snel! binnen 10 minuten al mijn haren gekruld. Super blij mee!

Hoekje 05-03-2020

Van alle automatische krultangen deze uitgekozen

Op You Tube naar verschillende filmpjes gekeken welke automatische krultangen ik zou willen kopen. En deze van Philips is het geworden. Makkelijk in gebruik EN mooie krullen.

Mar1000 28-02-2020

Geweldige krultang!

Super!! Heel erg blij met deze philips stylecare krultang! Zeer makkelijk in gebruik en maakt mooie slagen/krullen in het haar.

Birgitta 26-02-2020

super philips

Als je lang krullend haar hebt, dat ook kan pluizen na het uitborstelen, is dit apparaat ideaal om mooie gladde slagen of krullen te creëren.

Albita 13-02-2020

Superding!

Product heeft een mooie vormgeving. Makkelijk in gebruik. Buitenzijde wordt niet heet, dus je brandt jezelf er niet aan. Je haar komt niet vast te zitten, dus geen beschadigingen of happen uit je haardos.

Lies1995 29-01-2020

geweldig product

Deze krultang is echt heel fijn! Ik heb al zoveel
Producten aangeschaft maar nooit werkte het of het Bleef niet goed zitten. Eindelijk een krultang gevonden die ook echt werkte en heel handig ik gebruik. Dit kan iedereen!

Amy97 22-01-2020

Geweldig producg

Deze tang is geweldig. Zelf heb ik twee linkerhanden als het op krullen aankomt, zowel met een gewone krultang als met een stijltang. Ik kon nooit mooie krullen maken. Met deze tang is dat verleden tijd. De tang is ontzettend makkelijk in gebruik en maakt prachtige krullen. Het is echt een tang voor dummies, dus als je zelf al mooie krullen kan maken met een stijl/krultang dan is deze tang denk ik niet voor jou, het zal waarschijnlijk geen tijd besparen.

Tip: ik heb zelf lang getwijfeld tussen de zwarte en witte variant omdat de witte beloofde dat het haar er niet in vast zou komen te zitten. Als jij ook twijfelt: koop de zwarte! Een stuk goedkoper en hij werkt perfect. Mijn haar is nog nooit vast blijven zitten en de tang doet het gewoon heel goed.

Sannygirl27 11-01-2020

Super makkelijk

Ik ben nooit zo handig , maar deze styler is super handig en kan ik zelfs super krullen meemaken in korte tijd