Philips StyleCare Met Smart Curling-systeem, automatische krultang BHB876

Soort styler
krultang
Ionische functie
Keramische toepassing

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips StyleCare Met Smart Curling-systeem, automatische krultang BHB876 op Kieskeurig.be.

ERW1983 06-10-2017

Makkelijk om je haar te kullen

Geschreven voor: Philips StyleCare Met Smart Curling-systeem, automatische krultang BHB876

Ik heb dit apparaat nu een kleine maand in gebruik en ben om! Het is voor mij vaak een drama om krullen te maken aangezien mijn haar behoorlijk stijl en glad is (net over mijn schouder). Met dit apparaat neem je een pluk haar, en haal het door het apparaat. Knop indrukken en je haar wordt opgerold langs een ionische buis. Na een paar piepjes heb je een prachtige krul.
Wat het voor mij makkelijk maakt ja dat je het haar niet zelf op hoeft te rollen. Vooral bij wat lastigere plekjes zoals op je achterhoofd.
Met wat haarlak blijven mijn krullen echt de hele dag zitten!
Mocht je haar nou niet goed opgerold zijn of loopt het vast, dan stopt het apparaat vanzelf en wordt je gewaarschuwd en kan je het zonder problemen weer loshalen. Dit is mij 1x gebeurd.

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk

Amy97 22-01-2020

Geweldig producg

Deze tang is geweldig. Zelf heb ik twee linkerhanden als het op krullen aankomt, zowel met een gewone krultang als met een stijltang. Ik kon nooit mooie krullen maken. Met deze tang is dat verleden tijd. De tang is ontzettend makkelijk in gebruik en maakt prachtige krullen. Het is echt een tang voor dummies, dus als je zelf al mooie krullen kan maken met een stijl/krultang dan is deze tang denk ik niet voor jou, het zal waarschijnlijk geen tijd besparen.

Tip: ik heb zelf lang getwijfeld tussen de zwarte en witte variant omdat de witte beloofde dat het haar er niet in vast zou komen te zitten. Als jij ook twijfelt: koop de zwarte! Een stuk goedkoper en hij werkt perfect. Mijn haar is nog nooit vast blijven zitten en de tang doet het gewoon heel goed.

Sannygirl27 11-01-2020

Super makkelijk

Ik ben nooit zo handig , maar deze styler is super handig en kan ik zelfs super krullen meemaken in korte tijd

Anoniem 10-01-2020

Supersnel en eenvoudig

Eenvoudig te bedienen styletang. Ligt goed in de hand en mijn haar komt niet vast te zitten, als je teveel haar inkrult, dan stopt het apparaat. Dus écht veilig. Met een gewone styletang was ik normaal bijna een uur bezig om alles in te krullen, ik heb dan ook heel veel en heel dik zwaar lang haar. Nu slechts een kleine 20 minuten! Mijn haar glanst ook mooi, alsof ik net uit de salon kom. Dus echt blij ermee!

Lisette 28-06-2019

Krultang, perfecte kril

Dit product is zeer veilig, buitenkant wordt niet warm, werkt goed bij lang haar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tatiana 23-06-2019

Super handige krultang, die mooie krullen geeft!

Mijn haar krullen, was altijd een dingetje. Ik gebruikte hiervoor voorheen de normale stijltang, maar dit koste altijd veel moeite. De krullen waren vaak ongelijk en het was altijd een kunst om niet mijn vingers te verbranden! Echter deze krultang maakt het wel heel makkelijker. Handig in gebruik, gelijke krullen, geen verbrande vingers meer, kortom; een super fijn apparaat waar ik zeer tevreden over ben! Qua tijd behaal ik er niet heel veel winst mee (nu heb ikzelf ook wel erg lange en dikke haren), maar qua handigheid zeker wel! Heel fijn is de timer welke aangeeft wanneer hij klaar is en de beveiliging dat je haren er niet in vast kunnen komen te zitten. Ik raad de krultang zeer zeker aan en wil absoluut geen andere krultang meer! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A Boesveld 21-06-2019

Echt een geweldige krultang

Het is echt een super krultang en heel eenvoudig in gebruik.
In een paar minuten mooie glanzende krullen wat weer geld bespaard van de kapper.
En ook heel gemakkelijk in gebruik vind ik ook wel een pluspunt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MaZwHo 20-06-2019

Fijne krultang

Ik heb de krultang nu een paar keer gebruikt en ik ben erg enthousiast. Op het begin moest ik even goed uitzoeken hoeveel haar ik tegelijk erin kon doen, maar door het handige hulpstukken was dit al snel voor elkaar. Toen ik dat eenmaal wist, heb ik dat hulpstuk wel aan de kant gelegd, aangezien het niet heel snel werkt daarmee.
Wat ik ook erg fijn vind is dat de krultang twee kanten op draait. Je kan dus kiezen hoe je de krullen wil zonder de tang ingewikkeld anders vast te houden. De stand dat hij automatisch afwisselt is handig voor de achterkant van het haar. Dat maakt dat de krullen erg speels vallen.
Het was even uitzoeken op welke hitte en aantal seconden ik de tang moest zetten om mooie krullen in mijn haar te krijgen. Dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Ik vond wel duidelijk verschil naarmate de seconden langer waren en de tang warmer stond. Wat ik trouwens nog een groot pluspunt vind, die verschillende standen in warmte en seconden. Erg mooi doordacht om het gebruiksgemak te verhogen!

Denise 19-06-2019

Ontzettend fijne krultang!

Ik maak nu zo'n 4 weken gebruik van deze krultang. Ik ben eerder nog niet zo enthousiast geweest over een haarstyling apparaat. Vaak ziet het er in de gebruiksaanwijzing of instructie filmpjes een stuk eenvoudiger uit dan in werkelijkheid. Deze krultang is zo handig in zijn gebruik, een kind kan de was doen. Bij andere elektrische krultangen loop je het gevaar dat je haar vast komt te zitten in het apparaat dat is bij deze krultang onmogelijk. Door de vormgeving van apparaat kan je jezelf niet verbranden. Een echte aanrader!

(op de foto heb ik het haar van mijn dochter gekruld, dit heeft 10 minuten geduurd) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

E.Bruining 19-06-2019

Handig en snel

Dit is echt een handige krultang. Niet te zwaar en makkelijk in gebruik. Hij is snel opgewarmd en dus in een handomdraai te gebruiken. Het geeft een mooi krullend resultaat, exact waar het voor bedoeld is. Als ik een te dikke pluk pak, dan zakt de krul er wel wat sneller uit. Al met al ben ik er zeer tevreden mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Klein overmeen 18-06-2019

Mooi product

Ik kreeg de krultang binnen en ik moet zeggen dat ik echt geen verwachting had. Toen ik hem ging gebruiken was het wel belangrijk dat je eerst de gebruiksaanwijzing leest. Toen ben ik aan de slag gegaan. Ik heb hem in verschillende standen gebruikt. Ik merkte al gauw door mijn haardikte, de langste & warmste stand voor mij het beste werkte! Hier door kreeg ik een mooie krul. Echt ideaal dat je hem op verschillende draaistanden kan zetten. Ten opzichte van de meeste krultangen heb je bij deze totaal niet het gevoel dat je haar er in vast blijft zitten. Dit is een groot pluspunt. Een groot nadeel vond ik wel dat ze beloven dat het snel werkt, maar met mijn dikke haar kon ik telkens maar kleine plukken pakken en ben je er alsnog ontzettend lang mee bezig. Voor mensen met dunner haar zou dit wel echt een uitkomst zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Klein overmeen 18-06-2019

Werkt goed

Ik kreeg de krultang binnen en ik moet zeggen dat ik echt geen verwachting had. Toen ik hem ging gebruiken was het wel belangrijk dat je eerst de gebruiksaanwijzing leest. Toen ben ik aan de slag gegaan. Ik heb hem in verschillende standen gebruikt. Ik merkte al gauw door mijn haardikte, de langste & warmste stand voor mij het beste werkte! Hier door kreeg ik een mooie krul. Zoals bij sommige van dit soort krultangen ben je bang dat je haar er vast in blijft zitten. Ik heb met deze krultang dat geen enkele keer gehad Echt ideaal dat je hem op verschillende draaistanden kan zetten. Een groot nadeel vond ik wel dat ze beloven dat het snel werkt, maar met mijn dikke haar kon ik telkens maar kleine plukken pakken en ben je er alsnog ontzettend lang mee bezig. Voor mensen met dunner haar zou dit wel echt een uitkomst zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jean 18-06-2019

Love.

Erg blij met dit product.

Er is een leercurve, maar nadat je eenmaal doorhebt hoe de krultang werkt, doet hij zijn werk erg goed en voorspelbaar. Mijn eerste poging duurde ongeveer 25 minuten, nu doe ik er minder dan 15 minuten over. Afhankelijk van hoe recent mijn haar is gewassen, blijven de krullen tussen de één en drie dagen zonder er verder iets in te stoppen! Het gebeurt me nu niet meer, maar aan het begin kwam mijn haar wel eens vast in de krultang, en het was dan enorm handig dat hij dan meteen stopte met draaien. Daardoor had ik nooit een probleem om mijn haar weer los te krijgen.

Het zou fijn zijn als de handleiding (of duidelijker, want ik kan het niet vinden) zou aangeven of je haar kurkdroog of handdoekdroog moet zijn. Ik heb erg lang haar en zie dat de uiteinden niet goed krullen. Hierdoor moet ik elke pluk haar twee keer doen - één keer voor de bovenste helft en één keer voor de onderste helft. Desalniettemin, gaat het enorm snel. Het zou ook heel fijn zijn om een grotere versie/opzetstuk te hebben voor grotere krullen voor mijn lange haar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

de Waal 17-06-2019

Uitstekend en makkelijk product

De krultang is zeer makkelijk in gebruik. Je bent echt minder lang bezig met het krullen van je haar in tegenstelling tot een gewone Krul- of stijltang. Makkelijk te kiezen wat voor krullen je wil, instellen en het apparaat doet het werk voor je! Ik heb stijl dun haar, maar zelfs deze krullen blijven de hele avond mooi zitten zonder dat het er droog en/of pluizig uit ziet. Kortom het product doet wat het beloofd!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 17-06-2019

Geweldig

Echt geweldig, super makkelijk, je kan je vingers of oor niet verbranden en geen gedoe meer met ronddraaien van de krultang, handig in gebruik, snel opgewarmd, krul blijft lang zitten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Corina33 16-06-2019

Snelle manier van krullen

Deze krultang heeft een mooi design. Op de krultang zitten 4 knoppen op waarmee je de temperatuur, de krulrichting en het aantal seconden in kunt stellen hoelang je haar in de krultang blijft zitten. Dit heeft invloed op de krulsterkte. Bij mij bleven de krullen er enkele dagen heel goed inzitten, tot de volgende wasbeurt.
Je houdt de krultang tegen je hooft met de hoge dichte kant. Vervolgens pak je een pluk haar die draai je een slag en leg in de krultang met het uiteinde door de lage kant van de krultang. Als je op de krulknop drukt word je haar naar binnen getrokken en gekruld. Dit heeft even oefening nodig. Maar als je deze slag te pakken hebt, werkt het heel snel.
Mocht de krultang vastlopen, opdat je bv een te dikke pluk haar wilt krullen, dan schakelt de krultang zicht direct uit. Wel zo fijn voor je haar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tina 14-06-2019

snel prachtige krullen!

In het begin vond ik het wat eng om het apparaat te gebruiken. Maar de angst verdween al snel want het is erg veilig. Mocht je haar vast komen te zitten dan gaat het apparaat vanzelf uit. Dit heb ik overigs maar een keer gehad. Het apparaat is makkelijk in gebruik. Ik kan voortaan zelf mijn krullen maken zonder hulp! Dit heb ik nog niet eerder gehad met andere krultangen. Het is eenvoudig doordat je zelf de krultang niet hoeft te draaien. In ong 10/15 min heb je haar met prachtige krullen! Het product is wat prijzig maar het is het zeker waard! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Janine 12-06-2019

Ideaal product!

Handig in gebruik, makkelijk instelbaar, niet te veel knopjes enz. Er zitten verschillende standen op voor temperatuur en duur. Ik heb bij beide de laagste stand gebruikt.
Mooie grote krul. Werkt wel het beste op net gewassen haar. Dan wordt de krul het mooiste.
Ik zou de krultang zeker niet dagelijks gebruiken. Daarvoor is het mij wat te tijdrovend (er kan niet te veel haar tegelijk in, waardoor het een tijdje duurt voordat je helemaal klaar bent. En is het plukje te groot dan loopt hij vast en schakelt uit dmv een beveiliging), maar af en toe door de weeks en verder in het weekend is prima te doen. Voor iemand die normaal met een ouderwetse krultang krullen maakt is dit zeker sneller en minder kans op verbrande vingers! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Van der Valk 12-06-2019

Eindelijk de krultang die ik zocht!

Apparaat ligt goed in de hand. In het begin is het echt even wennen, omdat je plukje haar het apparaat in wordt getrokken. Dit doet geen zeer. Het apparaat is zo ingesteld dat zodra er ook maar een haar verkeerd gaat, hij gelijk stopt met draaien zodat je je pluk opnieuw erin kan doen. Dit is super fijn!
Hij geeft zelf aan wanneer hij klaar is dmv een piepje. Binnen 10 sec had ik een mooie stevige krul in mijn haar. Met een kwartier was ik klaar en ready to go, terwijl het normaal 45 min was met mijn oude krultang. De krullen hebben de hele dag en avond mooi gezeten, en zelfs de volgende ochtend zat er nog een flinke slag in mijn haar. Mijn haar voelde zacht en gezond aan na het gebruik van deze krultang! Erg blij mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Zoë K 12-06-2019

Drie dagen wennen, maar nu al onmisbaar!

Philips MoistureProtect-krultang: Ik gebruik deze krultang nu twee weken en om de dag. Voorheen gebruikte ik gewoon een stijltang als krultang. Ik ben super blij met dit product omdat ik merk dat mijn haar veel meer glanst en minder snel beschadigt raakt. Ook blijven de krullen goed zitten. De eerste drie keer moest ik enorm wennen aan de krultang omdat deze vrij groot is en ik vind het een beetje een raar idee dat de krultang mijn haar opzuigt. Na die drie dagen, werd ik er behendiger in en weet ik dat ik het product volledig kan vertrouwen. Qua tijd maak pak ik er geen winst op. Het krullen van mijn haar duurt even lang als voorheen. Wel is het een stuk gemakkelijker. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]