Remington S6505 - Reviews

Fenna 28-11-2016 Product paar weken in bezit

prachtig steil haar!

Ik ben gezegend met een dikke krullenbos maar wilde mijn haar toch ook eens steil. Nog nooit een stijltang gebruikt, omdat ik dacht dat mijn haar te dik en te krullerig was. 1x geprobeerd, meteen kaarsrecht! superblij mee, de tang overtreft al mijn verwachtingen!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • verschillende temperatuurstanden

Minpunten

• opwarmen zou sneller kunnen

Jojo7203 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Stijltang S6505

De stijltang is snel op temperatuur. Heeft een meedraaiend snoer, wat erg fijn is tijdens het steilen van mijn haar.

Als ik mijn haar stijltang behandel, is het niet meer statisch en blijft het mooi zitten. Heb dan een mooi glad kapsel zonder allemaal sprieten die opzij springen.

Wat het krullen betreft, hier moet ik nog iets meer handigheid in krijgen, het is mijn eerste stijltang, maar met veel oefenen zal het vast lukken. Ik kan er in ieder geval wel mooie slagen mee in mijn haren maken.

Pluspunten

• Meedraaiend snoer
  • Temperatuur is in te stellen
  • Indicatielampje als hij op temperatuur is

Kaya 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Korte opwarm tijd

Het is een stijltang die snel opwarmt. In no time is je haar stijl. Je kan natuurlijk ook krullen wat ook best snel gaat. De lengte van de snoer is oke. Ik heb hiervoor meerdere stijltangen gehad waarvan geen een zo goed als deze

Pluspunten

• Snel warm
  • Duidelijke beeldscherm
  • Kabel lengte
  • Warmtebestendig hoesje
  • Slot

Marjolijn 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Stijltang S6505

Werkt heel fijn! Stijlt heel goed en maakt mooie krullen. Word warm binnen 15 sec en gaat na 1 uur vanzelf uit voor de veiligheid.
Echt een aanrader!

M H 14-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede stijltang

Erg fijne stijltang. Snel op de gewenste temperatuur, die overigens zelf in te stellen is. Fijne platen waar het haar erg gemakkelijk doorheen glijd, dit ook erg prettig voor het maken van krullen, je hoeft niet te trekken aan je haar. Enige is dat de buitenkant op een gegeven moment wel erg warm wordt bij hoge temperatuur, moet je wel opletten waar je vast pakt, dit is enige nadeel, daarom geen 10. Verder zelf erg tevreden met deze stijltang!

Inge 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stijltang voor dik haar

Een goede stijltang om ook dik en pluizig haar mee te stijlen. Door de temperatuur regelaar is dit product zeer vriendelijk voor je haren.

Pluspunten

• Temperatuur regelaar
  • Ook voor dik haar te gebruiken
  • Niet te duur

Josra 12-11-2016 Product paar weken in bezit

Normale stijltang

Het is een fijne stijltang. Hij stijlt goed. Maat ik had er eigenlijk meer van verwacht. Vb: ik moet vaker over een plukje stijlen, wat ik wel jammer vind. En met het krullen maken, hij maakt niet mooie krullen helaas

Sylvana 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne stijl/krul tang

Echt een aanrader!

Pluspunten

• Warmte
  • Stijl/krul

P 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stijltang!

Ik heb deze stijltang nu enkele dagen. Hij werkt heel fijn en mooi. Na enkele seconden is hij al warm genoeg om te stijlen. Je kan en verstellen en krullen mee maken

Jes 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Wauw. Echt een superfijne stijl/krultang!!!

Echt super fijn in gebruik. Mijn haren worden met het stijlen echt heel stijl en heel erg zacht, de hele dag. Met krullen blijven de krullen de hele dag zitten en ik heb zelf best dik en pluizig haar maar met de stijl/krultang is dat gelukkig eindelijk verleden tijd.

Pluspunten

• Tempratuur is regelbaar

Minpunten

• De punt van tang wordt ook warm

Karin 19-06-2016 Product maand in bezit

Fijne stijltang

Deze stijltang werkt prima bij fijn haar, ligt lekker in de hand en heeft mooie smalle platen. Je kunt de temperatuur vanaf 150 graden per 10 graden omhoog instellen. Zelf gebruik ik altijd 150 graden. Dit werkt voor mij prima.

Lisa 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stijltang

De stijltang wordt snel warm, het snoer draait goed mee en zowel het krullen als stijlen gaat erg gemakkelijk

Ania Khazoum 19-05-2016 Product paar weken in bezit

het beste product

het beste product, binnen 5 seconden warm, stijlt en krult heel goed. Ik raad hem aan alle vrouwen. Goede ervaring met Remington producten.

Romina 12-05-2016 Product maand in bezit

great product

I have some months, is great, has a memory function of your last usage, as well is light and long cable

Ania 09-05-2016 Product paar dagen in bezit

het beste product

het is een heel goede product, stijlt en krult prima en wordt binnen 15 seconden warm. ik raad het aan iedere vrouw