BaByliss Steam Shine Styler Stijltang

Automatische uitschakeling
Type/soort
haarstyler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Steam Shine Styler Stijltang op Kieskeurig.be.

Lisa 01-12-2019

Stijlen gaat super! Krullen is even de weg vinden.

Geschreven voor: BaByliss Steam Shine Styler Stijltang

Toen ik de verpakking open maakte, miste ik ik helaas gelijk een heel belangrijk iets: Een beschrijving! Of tenminste enkele fotos op de voorkant/achterkant van de verpakking met de mooie opties die deze 2 in 1 tang biedt. De idee en het design van dit product is fantastisch, dus waarom niet laten zien wat je er allemaal me kan! Ook op internet was er helaas weinig te vinden. Hopelijk komt er nog meer online met de tijd.
Problemen waar ik zonder beschrijving tegen aan liep was:
- waar en hoe zet ik de tang van stijltang naar krultang
- waar en hoe open en vul ik het reservoir voor de waterdamp
- hoe krul ik het beste met deze 2in1 tang? Tips?

Hoe dan ook, het stijlen is natuurlijk makkelijk uit et vinden, en jeetje wat werkt dat goed met deze tang. De stijltang wordt supersnel warm en binnen seconden is het haar mooi glad en dan zoals beloofd zonder te pluisen of statisch te worden. Dit echt echt een mega plus.
Door de kamm (die je ook eruit kan halen) wordt het haar mooi verdeeld en even glad, en dat zelfs bij mijn haar wat redelijk dik is. Normaal heb ik echt moeite met stjlen.

Wat het krullen betreft had ik mij dat makkelijker voorgesteld. De buitenkant wordt minder goed warm, en ik had groot hoop dat dit product gewoon in alle versies goed zou werken. Maar misschien ligt dit ook aan mij dat ik gewoon niet goed begrijp hoe dit zou moeten werken, maar ik dacht het dient gewoon als normale krultang te werken. Ik krijg snel een "hoek" in mijn haar als ik mijn haar vastzet en de rest van het haar krult niet echt. Dat heb ik met een normale krultang niet. Ik ga hier nog oefenen en hoop dat ik over de krulversie nog uitkom.

All in all is het zeker een fijn product als je je haar mooi (en gezond) wil stijlen en eventueel soms een slag in je haar wil.

Pluspunten

• Stijlen werkt fantastisch
  • Snel warm
  • Mooi product/design

Minpunten

• Geen beschrijving
  • Krullen is moeizaam

LisetteJ 19-11-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: BaByliss Steam Shine Styler Stijltang

Ik was opzoek naar een stijltang die er niet voor zorgt dat je haar snel beschadigd of pluizig wordt. Toen ik mijn pakketje binnen kreeg was ik meteen enthousiast over het design van de stijltang. Er zit een hittebestendig matje bij wat super handig is wanneer je de stijltang wil weg leggen, om hem bijvoorbeeld te laten afkoelen. Er zitten ook 2 kammetjes aan de stijltang, deze zorgen ervoor dat je haar verdeelt wordt over de platen en dit zorgt voor een mooi stijl resultaat zonder dat het sliertig lijkt. In de stijltang zit een reservoirtje waar je water in kan doen, door water toe te voegen komt er stoom vrij uit de tang en dit zorgt voor een glanzend effect. Ik merk door de stoomfunctie dat mijn haar totaal niet pluizig is en mijn haar voelt ook niet beschadigd. Op de verpakking werd aangegeven dat de stijltang ook een krulfunctie heeft. Ik had hier niet hele hoge verwachtingen van maar tot mijn verbazing werkt dit super goed! Je kan ook een hele mooie slag in je haar creëeren. Ik zou dit product zeker aanbevelen voor zowel dun als dik haar.

Pluspunten

• Glanzend haar
  • Je haar beschadigd niet
  • Hittebestendig matje
  • Inclusief Krul functie

Minpunten

• Het waterreservoirtje is aan de kleine kant

Sitv 19-11-2019

Mooie styl (Krul) tang in 1

Geschreven voor: BaByliss Steam Shine Styler Stijltang

Wow, wat een mooie handzame style & Krultang in 1. Het leek mijn Een ideale combinatie. Te kunnen stijlen en krullen in een/met een apparaat. Het stijlen werkt echt super, ook al zonder het stoomgedeelte. Het krullen gaat mij wat lastiger af, sommige plukken pakt hij goed, andere plukken helemaal niet. Maar dat zal misschien ook te maken hebben met mijn handigheid. Als je eenmaal de slag te pakken hebt ziet hij er prachtig uit. Hij blijft alleen bij mij niet lang zitten, helaas.... Het stijlen blijft goed zitten. Ik ben verbaasd zo snel het apparaat warm is & dat je eigenlijk in 1 x de stijltang over/door je haar te halen al resultaat hebt, erg verrassend. Wel heb ik er last van dat ik veel haaruitval heb met deze stijltang, maar dat komt misschien door de kammetjes op de tang. Wat minder goed blijft zitten zijn de rubbertjes voor als je de stijltang wilt gebruiken. Ook mis is een duidelijke beschrijving, heb deze zelf op YouTube gezocht & een opberg tasje was wel handig geweest.

Pluspunten

• Super snel warm
  • Stijlen werkt top
  • Handzaam

Minpunten

• Krullen gaat moeizaam
  • Geen duidelijke beschrijving
  • Geen opbergtasje
  • De rubbers vd krultang