Dyson DC43H - Reviews

350 ml
Nat en droog zuigen

André 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Betrouwbaar

De Dyson DC43H is kruimelzuiger met een geweldige zuigkracht. Door de bijgeleverde hulpstukken kan het vuil in alle hoeken en gaten worden weggezogen. Met het speciale hulpstuk voor matrassen kunnen de "mijten" worden opgezogen. Door het oplaadstation kan deze kruimelzuiger à la minute worden gebruikt.

Pluspunten

• gebruik
  • zuigkracht

Minpunten

• tot nu toe geen

Doetje 09-02-2016 Product jaar of meer in bezit

5,7
Lastig te hanteren in kleinere ruimtes bv de auto. De 'aan'knop moet je steeds vasthouden wat lastig is en inmiddels maakt deze geen goed contact meer, dus moet je steeds opnieuw de knop indrukken. Zuigkracht blijft goed en de batterij is echt geweldig. Zelfs na 1,5 jaar gebruik is de gebruiktijd nog zeker 20 minuten.

Odin36 06-08-2014 Product kwartaal in bezit

Prima kruimeldief. Handige turbo functie. Mijn dochter wil hem wel eens pakken en tot nu toe kan hij zeker tegen een stootje. Het is een degelijk apparaat. Enige minpuntje: De lucht uit de kruimeldief blaast af en toe de veren van onze vogel weg omdat er ook wat luch aan de zijkanten uit komt. Bij kruimels of ander vuil hebben we hier geen last van.

hkuiper1 25-07-2014 Product kwartaal in bezit

We hebben de Dyson aangeschaft omdat onze oude philips na jaren trouwe dienst het begaf.
Je betaald een behoorlijk bedrag voor de Dyson, maar na 2 maand gebruik kan ik zeggen dat hij elke cent waard is.
De zuigkracht is zeer goed, en de accuduur is ook zeer goed. Er zitten 4 opzetstukken bij, en vooral de zuigmond met de draaiende borstel is onze favoriet.
Mijn vriendin vindt hem wat zwaar, maar ik heb daar zelf geen last van. Hij voelt stevig aan en dat vind ik belangrijk. Hij is zeer gemakkelijk leeg te maken en ook het uitkloppen van het filter is een simpele handeling.
Hij kan via 220 volt worden opgeladen, maar er zit ook een autolader bij. Ideaal voor op de camping en voor het schoonmaken van de auto op vakantie. Met de hulpstukken kun je ook de moeilijk bereikbare plaatsen in de auto bereiken.
Al met al een aanrader als je het bedrag er voor neer wilt tellen.