Beyerdynamic DT 770 Pro - Reviews

gesloten

9,4

M. van Kerkwijk 22-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooi gedetailleerd

Ik gebruik 'm vooral voor het opnemen en 'oppoetsen' van zangpartijen. Geen detail gaat aan je voorbij. Weinig kleuring; klinkt niet schel of heel wollig. Sluit je oren helemaal af en draagt prettig.

Pluspunten

• helder geluid
  • draagt prettig

Minpunten

• materiaal soms wat stug

TFT 04-04-2015 Product half jaar in bezit

Als je een goede hoofdtelefoon wil hebben en er niet teveel aan uit wil geven. Dan is deze echt iets voor jou. Hij heeft voor de 140 euro die ik er voor heb betaald een zeer neutraale en zuiver gedetailleerd geluid weergave. Verder heeft hij ook een stevige bass die heel erg zuiver en warm klinkt. Gelukkig is de bass niet zo overheersend aanwezig als de gehypte beats hoofdtelefoons. Die echt zo veel bass hebben dat het de andere geluid aspecten in de weg zit. Daar heeft de DT770 totaal geen last van alles is namelijk zeer goed in balans. Verder zit hij zeer goed op je hooft ook na uren dragen. En hij is ook nog eens zeer degelijk gebouwd en zijn alle onderdelen vervangbaar. Wat wil je nog meer zou ik zeggen. Wil je voor weinig geld een goede hoofdtelefoon koop deze. Speelt geld geen rol dan zou ik zegen koop een Sennheiser HD 800 voor een kleine 1200 euro . Maar geloof me je zult bedrogen uit kommen. Deze kunnen niet op tegen de Beyerdynamic TP70 modellen die maar 499 euro kosten geloof mij maar. Beyerdynamic is echt het bewijs dat goede kwaliteit niet altijd de hoofdprijs hoeft te kosten.

jojo 03-02-2012 Product paar weken in bezit

Na veel reviews te hebben doorgenomen in deze prijsklasse gekozen voor deze DT770 PRO 80 Ohm. Wilde naast het gebruik in de band met electronisch drumstel ook rustig naar muziek kunnen luisteren. Beide is prima mogelijk. De zachte oorkussens en goed verstelbare hoofdband zorgen voor uitstekend draagcomfort. Hij sluit prima over de oren en geeft zo rust aan de omgeving maar vooral aan jezelf. Heerlijk rustig luisteren zonder geluiden van buitenaf. Hij knelt niet te hard op het hoofd en kan rustig enige uren achtereen gedragen worden. Mijn oude sennheiser die op het oor werd gedragen was iets lichter en daardoor comforbabeler maar levert hierdoor in op de lage tonen, de isolatie en de duurzaamheid. De vormgeving is niet opvallend. Grijze velours kussens. Stevige lederen afneembare bekleding om de beugel.
De geluidskwaliteit is uitmuntend. Voldoende bas door basreflexsysteem en prachtig definieerbare instrumenten en zang. Of de band zo voor je staat en je kunt de positie van de muzkanten gewoon bepalen. Volume met 80 Ohm is op de PC en met de walkman voldoende. Op een verterker of mengpaneel aagesloten kun je echt hard knallen. Gehele beugel is van metaal en rest is stevig bevestigd. Kan tegen een stoot.
Kortom topklasse voor live, studio en thuissituatie. Een aanrader voor deze prijs.

Kef 38 24-01-2012 Product maand in bezit

Nu, sinds een aantal weken in mijn bezit. Altijd een Sony cd 850 gehad die veel gebruikt werd in studio's destijds, alleen kreeg deze hoofdtelefoon gebruikssporen. Dus opnieuw gegaan voor de Sony mdr-xb 700. Veel te veel bas. Weinig detaillering. Direct retour gebracht.
Toen opnieuw gezocht, vele recensies gelezen, totdat ik bij deze beyerdynamic uitkwam.
Niet geluisterd, zo besteld totdat ik hem opzette, wat een details, zonder ingespeeld te zijn, beter dan de sony, die ik had.
Topklasse.

audica 29-11-2011 Product half jaar in bezit

wat is dit wederom topkwaliteit van beyerdynamic!
ik zou haast zeggen dat het de geluidskwaliteit van mijn audicaspeakers overtreft.
de audica speakers zijn absoluut top in mijn ogen,maar de koptelefoon doet er bijna niet voor onder.
in alle muziek soorten is gewoon erg goed en dat ook natuurlijk persoonlijke smaak.