Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beyerdynamic DT 770 Pro op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kevin 30-04-2022
Geschreven voor: Beyerdynamic DT 770 PRO

Ik was opzoek naar een 'over-ear' koptelefoon zodat ik mij eindelijk kon focussen op mijn muziek ipv mijn oren die pijn deden. Omdat deze koptelefoon door vele websites en mensen werd aangeraden dacht ik eindelijk de juiste gevonden te hebben. Na 2 uur deze aan te hebben gehad was het weeral van dat. De koptelefoon is te zwaar en kan je niet voor een lange tijd dragen. Wat jammer is, want ik geniet wel van de geluidskwaliteit. Om die reden 'alleen' gebruik ik ze daarom nog regelmatig.

Deze koptelefoons laat mooi elk detail van een sound horen, kan tegen een stootje. Maar kan ik persoonlijk niet lang dragen.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • duurzaam

Minpunten

• te zwaar
  • geen over-ear koptelefoon

Paulissen Sam 12-04-2018

Gewoonweg een zalig product

Geschreven voor: Beyerdynamic DT 770 PRO

Ik was al trotse bezitter van de Beyerdynamic DT-990 Pro voor mijn studio werk en was op zoek naar een gesloten oplossing voor PA werk.
Mijn keuze was zeer snel gemaakt al was het wel even afwegen tussen de 30 en 80 ohm en ben uiteindelijk toch gegaan voor de 80 ohm omwille van de kabel lengte en ook bruikbaar in men studio.

Pluspunten

• comfortabel
  • zeer kwalitatief (geluid performance)

Minpunten

• GEEN