Bose SoundLink beige, wit

beige, wit
Bereik
9 m
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundLink beige, wit op Kieskeurig.be.

8,9

ro.es 05-03-2016

Kost een beetje maar je krijgt dan ook wat. Draagcomfort is erg goed, licht maar blijft goed zitten. Geluid is mooi uitgebalanceerd en kan het volume behoorlijk hard (op Samsung S6 Edge en Samsung S2 Tablet). Koppelen met andere bluetooth apparaat gaat probleemloos en komt pairing snel tot stand. Wordt geleverd in een mooie compacte opberg etui. Koptelefoon ziet er ook nog eens erg goed uit. Batterij lijkt het lang vol te houden. Ook handig om avonds privé televisie te kijken. Goed product van Bose.

Mgj 09-02-2019

Dit had ik al veel eerder moeten kopen.

Geschreven voor: Bose SoundLink blauw, zwart

Mooi subtiel geluid. Erg goede kwaliteit. Als muzikant stel ik hoge eisen aan muziekproducties. Hiermee kan ik alles perfect horen.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Draagcomfort

Minpunten

• Sommige albums vallen door de mand

Maarten 22-10-2018

Goed klinkende koptelefoon.

Geschreven voor: Bose SoundLink blauw, zwart

Mooi geluid maar helaas geeft ie veel geluid door aan de omgeving. Dan heb je het wel over een stille ruimte. Uit veel koptelefoons bleek deze toch het beste te klinken.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Comfortabel

Minpunten

• Kan hinderlijk zijn voor de omgeving