Philips TAPH805BK/00 zwart

Verbindingstechnologie
bedraad en draadloos
Opties
inklapbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips TAPH805BK/00 zwart op Kieskeurig.be.

Bennie 28-06-2020

Fijne koptelefoon, bluetooth niet snel genoeg.

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Heerlijke koptelefoon. Voor muziek is die perfect. De bediening werkt prettig, het eenvoudig kunnen aansturen van Google is super. Bij video is die echter minder, de audio loopt dan iets achter op het beeld, dat ben ik beter gewend, maar is op te lossen door hem bedraad te gebruiken. Hij zit ook lekker als je op je rug ligt.

Pluspunten

• pasvorm
  • accuduur
  • bediening
  • degelijk

Minpunten

• bluetooth vertraging

CommanderP 18-06-2020

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Tijdens het testen van deze hoofdtelefoon ondervond ik al snel dat deze simpelweg top is. Deze heeft een mooie strakke vorm die zeer goed zit en na enige tijd ook geen pijn creëert aan de oren. De geluidskwaliteit is super! Met de Active Noise Cancellation kan je helemaal opgaan in je film, muziek, gesprek,... Nog een voordeel is dat deze zeer snel oplaadt (5min voor 2u) indien volledig opgeladen heb je 30u luister/spreektijd. De bediening door middel van aanraking is zeer handig voor wanneer je niet steeds je gsm kan nemen om verder te scrollen, opnemen,... De stemassistent is ook een handig pluspuntje! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Zanesie 12-06-2020

Heel goed

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Deze Philips PH805 is echt een prachtige koptelefoon.
Zowel zijn uiterlijk, geluid en gebruiksgemak maken dit tot een bijna perfect product.

Als eerste het uiterlijk.
De koptelefoon is mooi vormgegeven en voelt stevig aan. Wordt geleverd in een mooie stevige hoes waarin je ook de oplaadkabel, splitter en audiokabel vind.
De oplaadkabel had van mij een stuk langer gemogen. Deze is nu zo'n 10cm en daarmee erg kort als je niets hebt om de koptelefoon op te leggen en je een hoog stopcontact hebt.
Mijn oren passen goed in de schelpen en sluiten weer goed aan op mijn hoofd.

Het geluid.
De noise canceling werkt goed en filtert het omgevingsgeluid goed weg. Niet helemaal, maar voldoende om je er niet aan te storen.
Er zijn verschillende geluidsopties beschikbaar en je kunt door op de rechter schelp te tikken, van optie veranderen.
Geluid klinkt helder en de bass is heel goed.
Bij sommige muziek of filmpjes voel je de schelpen helemaal gaan trillen.

Bij een volledige lading gaat hij tot bijna 40 uur mee (getest) en het opladen gaat supersnel.
Je kunt dus gerust twee dagen met één lading naar je favoriete muziek luisteren.

Toch een negatief puntje kunnen ontdekken tijdens het testen van het product.
De gevoeligheid van de schelpen is erg hoog.
Zodra je de koptelefoon goed op je hoofd wil zetten omdat deze bijvoorbeeld afgezakt is, dan tik je al snel op een schelp en pas je het geluid aan op gaat het op pauze.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden en gebruik de koptelefoon vaak. Zowel binnen als buiten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Donleo 05-09-2020

Fijne koptelefoon!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

De koptelefoon voldoet qua geluid aan mijn verwachtingen. Het comfort wordt naar een half uur dragen helaas wat minder door de druk op mijn bril. Al met al helemaal blij met dit product.

Hanssens 15-06-2020

Topproduct

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Tijdens het testen van het product was ik al snel onder de indruk van de goede geluidsonderdrukking en de pasvorm van de koptelefoon. Ook na langdurig gebruik krijg je geen last van je oren. De batterijduur is ook super en laad snel op, in 5 minuten laadtijd kun je de koptelefoon al terug 2 uur gebruiken.
Zeer tevreden met de koptelefoon. Echt een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Duwel 15-06-2020

Top product

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

De koptelefoon is van top kwaliteit. Het geluid dempt goed af en de bass is echt indrukwekkend. Ook de touch op de oren is heel gemakkelijk. Als mijn draadloze koptelefoon plat is, kan ik nog altijd een draadje gebruiken. Top!

Anoniem 15-06-2020

Perfect voor tijdens het studeren

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Ik gebruik de koptelefoon vaak tijdens het studeren en ondanks de vele rumoer thuis, werkt de noice cancelling perfect! Het design laat het ook toe om zowel door vrouwen als mannen gedragen te worden! Batterijduur gaat ook super lang mee! Tijdens het testen merkte ik ook dat de oorschelpen beschikken over touchpads, zo kan je verschillende instellingen veranderen.

Rn87 04-06-2020

Truc bien pour gaming!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

J'ai testé cette écouteurs depuis quelques semaines maintenant et je peux dire il répond a mon expectations. L'elimination du bruit exterieur est très bien et le qualité du son est extraordinaire. Quand je joue Un jeu video il semble que j'entends la chute des enveloppes des balles a mes pieds. Après je peux m'enlever, connecter a mon portable avec aise est ecouter mon music à velo. Comme la batterie est très durable je dois pas penser a charger depuis 2 jours. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Lorène 02-06-2020

Impécable!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Tester les écouters PH805 de Philips été agreable!
La qualité du son est impecable puisque il contient trois niveau, d’on le niveau ‘noice cancelling’ ce qui m’aide beaucoup as me concentrer en faisant du sport.
Ce sont des écouteurs assez comfortamble sur la tète, personnellement je l’ai trouve trop grand pour ma petite tète. Une reglement pour réduire la grandeur un peut plus aurait été chouette.
Il est très durable en batterie. La dernière fois que j’allai faire in work-out d’une heure j’avais oublier de charger la batterie de mes écouteurs. Donc je les avait mise en charge pour à peine 10 min et j’ai pu les utiliser pendant mon work-out d’une heure sans soucis. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

AdeJ 31-05-2020

Zit comfortabel en werkt super!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

In de eerste maand dat ik het product heb gebruikt, heb ik hem geen enkele keer hoeven opladen. Batterij gaat erg lang mee, en hij laadt ook snel op. De koptelefoon zit comfortabel op het hoofd, enige is dat het een over-ear is, dus hij ziet er groot uit op je hoofd. De noise cancelling werkt goed, ik kan gewoon mijn eigen serie kijken terwijl mijn vriend aan het gamen is :) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

rverhoog 29-05-2020

super high-res sound in fraaie koptelefoon!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

De draadloze koptelefoon SH805 van Philips komt in een keurige box waar de koptelefoon, een makkelijk bewaarhoes, kabels en een snelstart handleiding inzitten. De tas is makkelijk voor op reis waar je de ingeklapte koptelefoon in kunt doen! Tijdens het testen merkte ik dat vooral hier veel aandacht aan is besteedt. Kabels keurig weggewerkt in de koptelefoon handig ingeklapt.
Aan de rechterkant zit een tuimelschakelaar waar je op drukt om hem aan en uit te zetten. Lang drukken is ‘pairen’ met een geluidsbron. Naar boven is track verder en naar beneden track terug. Bij elke actie hoor je een vriendelijke stem die vertelt wat je doet. Het pairen gaat makkelijk en soepel. Bij geavanceerdere geluidsbronnen zoals de iPhone connect hij na het eenmaal pairen automatisch. Ik heb de koptelefoon met verschillende geluidsbronnen getest. Een telefoon (iPhone), een MP3 speler en de TV. Erg makkelijk is het vegen naar boven of beneden om het volume aan te passen. 1 keer klikken is ANC on/off en Ambient sound. ANC vond ik bij alle geluidsbronnen het mooiste geluid geven. Diepe mooie zware bassen en al naar gelang het apparaat ook mooie hoge tonen. Ambient sound is mooi als je op de bank ligt en met zachter muziek in slaap wilt vallen. Na het pairen had ik nooit dat de bluetooth onderbroken werd om wat voor reden dan ook dus het draadloze principe werkt echt goed!
De iPhone springt er qua geluid voor muziek luisteren het beste uit. Nadeel van de iPhone is dat je hem bij je moet hebben waar natuurlijk een MP3 speler beter in is en vooral kleiner. Ook daar zit kwaliteitsverschil in. Ik zou een MP3 speler aanraden waar je met je eigen equalizer de perfecte sound voor jezelf kunt maken. Elke muziek is anders en situatie waar je hem draagt ook. De koptelefoon ben ik erg blij mee, prettig te dragen en supermooi geluid! . Het over ear principe zorgt dat de koptelefoon goed zit met hoog draagcomfort. Ik heb dit liever dan oordopjes of wat erop lijkt. Noise cancellation werkt ook goed. Ik woon aan een drukke straat maar het verkeer hoor je totaal niet en kunt ongestoord genieten van de muziek. Al met al een echte aanrader voor wie op welke plek dan ook wilt genieten van een sublieme geluidskwaliteits! Want dat is wat deze koptelefoon produceert, supermooi high-res geluid in een strak ontworpen koptelefoon!

Beer1991 29-05-2020

Mooi strak design en goede geluidskwaliteit

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Tijdens het testen van het product merkte ik de goede geluidskwaliteit op. Het voelt goed voor je oren, na het luisteren ervaar je ook geen suis, wat ik bij mijn vorige koptelefoon wel had. De koptelefoon zit ook lekker, soms vergeet ik zelfs dat ik er een op heb en ook het strakke zwarte design ben ik erg over te spreken. Niet te vergeten, je kunt heel makkelijk de koptelefoon bedienen door aanraking. Kortom, ik ben erg tevreden over het product [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

GertDS 28-05-2020

Kwalitatieve koptelefoon

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Tijdens het testen van deze koptelefoon heb ik ondervonden dat deze perfect is voor mij. Ten eerste is de koptelefoon zeer comfortabel en voelt zacht aan de oren. Daarnaast is de geluidskwaliteit van deze koptelefoon uitstekend en heb ik hier absoluut geen klachten over. De koptelefoon laadt ook enorm snel op. na 5 minuten opladen houdt hij het zo'n 2 uur vol. Als laatste vind ik dat het ontwerp ook heel professioneel en klassevol oogt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Petit belge 28-05-2020

Excellent casque , bonne surprise

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Excellent casque audio, une très bonne surprise.
Un casque d un très bon son , aussi bien dans les graves que dans les aigus et sans aucun bruit extérieur. Très simple d utilisation avec ces commandes tactiles, un maintenant parfait et un confort sur la tête, une fonction pour le smarphone avec un micro performant. Une batterie avec une autonomie de 30 heures.Une boite de transport de qualitée et très design, Excellent casque audio, une très bonne surprise.
Un casque d un très bon son , aussi bien dans les graves que dans les aigus et sans aucun bruit extérieur. Très simple d utilisation avec ces commandes tactiles, un maintenant parfait et un confort sur la tête, une fonction pour le smarphone avec un micro performant. Une batterie avec une autonomie de 30 heures.Une boite de transport de qualitée et très design,Exe [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Sig646 28-05-2020

Een impresionnant toestel

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Tijdens het testen van de Philips koptelefoon viel het strakke design me direct in de smaak. Koptelefoons met noise cancellation (uitermate handig als student in een druk huis) zijn meestal immers nogal zwaar gebouwd. Hoewel de korte laadtijd zeker mooi meegenomen is, maakt het weinig verschil omdat je sowieso al dertig uur luisterplezier hebt voordat de batterij het laat begeven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ornela88 27-05-2020

Impressionnant

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Je recommande fort le casque antibruit de Philips sans fil. Il est facile a connecter de la première fois et a chaque utilisation avec une agréable assistance vocale. Je l'utilise pour la musique pendant le sport et pour appeler avec mon gsm.
Le plus grands avantages du casque sont:
La réduction active du bruit: tu t'amuse sur les sons sans déranger les personnes autour de toi.
L'efficacité de la batterie: je fais plus d'une semaine avec.
Il est multifonctionnel: pour la musique, télécommande et micro pour appeler.
Une très bonne qualité de son.
Il est très stable pendant le sport.
Par contre je le trouve moin comfortable après avoir faire le sport vue que la transpiration y reste.
Sinon le design est flexible en même temps c'est facile à manier avec les contrôle tactile. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Chicolas 27-05-2020

Aangename no nonsense headphone

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Ik ben nu sinds een week trotse eigenaar van de Philips 805 BK noice cancelling. Ik heb hem dus een week kunnen testen, alvorens deze review te schrijven! Eerst en vooral wil ik het over het design hebben. Ik ben enorme fan van het minimalistische ontwerp. De grijze kleurtint maakt het net iets extra! Ondanks de lagere prijs, zijn er degelijke materialen gebruikt. Het is een eenvoudig plooisysteem, waardoor je de koptelefoon gemakkelijk kan opbergen in de robuuste case. Ik heb ondertussen al heel wat uurtjes muziek geluisterd, maar nog niet moeten opladen. Toch ook wel belangrijk bij wireless headphones. Bovendien voorziet de Philips 805 BK een mooi vol geluid. Heel aangenaam en eenvoudig te bedienen door de zijkant aan te raken. Ook de noice cancelling doet wat het hoort te doen. Tijdens het luisteren, worden omgevingsgeluiden volledig weg gefilterd. Wanneer je op maximaal volume speelt, horen omstaanders ook amper jouw muziek. Ideaal voor op bus of trein!
Ik zou deze koptelefoon aanraden aan iedereen die op zoek is naar een deftige budget koptelefoon! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mariskam 26-05-2020

Mooi en fijn product

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Ik heb dit product nu ong een week getest. Vind het een mooi design en volgens mij redelijk licht (heb normaal oortjes dus is wel nog even wennen). Hij wordt geleverd in een mooie hoes, waardoor je een luxe gevoel hebt. Noise cancellation werkt goed in hoeverre ik dit heb kunnen testen (nog geen hele drukke omgeving gehad). Het bedienen van de koptelefoon is wel even wennen, heb vaak per ongeluk iets aangeraakt in het begin. Verder laadt hij snel op en gaat lang mee. Overall fijn product dus! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mariza0410 26-05-2020

Excellent casque sans fil

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Excellent casque. Finitions presque parfaites. Le son est d'excellente qualité et le réducteur de bruit fonctionne parfaitement bien. Le chargement complet est très rapide et la batterie tient environ 30 heures. Je recommande sans aucun problème. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Daphne2018 25-05-2020

Top product!

Geschreven voor: Philips TAPH805BK/00 zwart

Ik testte het product reeds 2 weken. Ik kan alvast vertellen dat ik al een hele grote fan ben geworden. De koptelefoon zit super goed op de oren. Je krijgt geen pijn aan je oren na een tijdje, in tegenstelling tot sommige andere apparaten. De geluidskwaliteit is buitengewoon. Heel de wereld valt stil wanneer je de koptelefoon opzet. De ervaring van muziek luisteren wordt opeens heel anders. Veel beter! Bovendien staat de koptelefoon heel leuk op je hoofd en gaat de batterij lang mee. De koptelefoon heeft touch bediening. Dit is heel handig, maar tegelijk ook lastig. Je drukt soms per ongeluk op knopjes zonder het te beseffen. Buiten dit laatste, heb ik geen enkel negatief puntje te vermelden. Een echte aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]