Skullcandy Ink'd 2 - Reviews

8,5 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

gradje1963 04-10-2015 Product jaar of meer in bezit

Fantastische prijs-kwaliteitsverhouding. Ten eerste is het geluid ongelofelijk vol en krachtig, met bassen die je je in zulke goedkope oordopjes gewoon niet voor kunt stellen, maar bovendien zijn ze ook nog eens heel degelijk.

Heb Sennheiser en Sony oordopjes gehad die drie keer zo duur waren, en die gaven zeker geen beter geluid, maar vooral waren die steeds na een half jaar kapot; de kabeltjes en de bevestiging aan het dopje zijn gewoon niet sterk genoeg. Maar deze blijven maar heel. Ik heb ze al twee jaar, ze zitten altijd in mijn jaszak en worden een paar keer per week gebruikt, en ze blijven gewoon als nieuw. Prettige platte kabeltjes, niet zo overdreven breed als je vaak bij wat duurdere setjes ziet, maar kennelijk is bij deze de bevestiging van de kabels aan de dopjes dik in orde. Ik heb ze gewoon los, opgerold in mijn jaszak zitten en daar kunnen ze kennelijk gewoon goed tegen.

Kortom, heerlijk onverwoestbare dopjes met een, zeker voor dat geld, ongelofelijk geluid met heerlijke diepe bassen.