Philips SHD8850/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips SHD8850/12 zwart op Kieskeurig.be.

Jos 06-01-2020

Simpele installatie, goed werkend.

Geschreven voor: Philips SHD8850/12 zwart

Prima werkend product, handleiding had wat uitgebreider mogen zijn, met name het vervangen van de oplaadbare batterij is niet duidelijk.

Pluspunten

• toekomst gericht qua aansluitmogelijkheden

Minpunten

• summiere handleiding

BikeHans 18-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Philips SHD8850/12 zwart

Prima geluid geluidweergave over beide oren, is licht en zit erg comfortabel op het hoofd. Eenvoudige bediening waarbij het automatisch aan- en uitschakelen goed werkt. Eventjes zoeken hoe het klepje open moet om de batterijen t.z.t. vervangen, verder eenvoudig in de bediening en was snel gewend aan de positie van de knopjes.

Musicmaniaq 30-12-2020

Hartstikke mooi!

Geschreven voor: Philips SHD8850/12 zwart

Zeer blij van m'n aankoop, een aan te raden koptelefoon. Gemakkelijk te bedienen, geluid is zeer goed!

The Voice 17-10-2020

Goede aanschaf

Geschreven voor: Philips SHD8850/12 zwart

Het is een uitstekend product. Het is een gebruiksvriendelijk kwaliteitsproduct.
Het is plezirig, dast je kan doen wat je anderen niet stoort met het geluid van de televisie, waarvoor ik de koptelefoon gebruik.

Gitarist 01-08-2020

heel erg veel bas in de koptelefoon

Geschreven voor: Philips SHD8850/12 zwart

Het geluid van deze koptelefoon valt me tegen daar ik eerst een ouder model had van philips die wat geluid betreft veel beter was hoe dat komt weet ik niet dat ik het jammer vind dat staat als een paal boven water.