De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG IAE84411XB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Lotte 20-01-2021

Super tevreden!

Geschreven voor: AEG IAE84411XB

Ik kom van een keramische kookplaat maar wil nu niet meer terug.
Ongelooflijk hoe snel het allemaal gaat, het eten is veel vlugger klaar. De schuifregelaar is heel handig en de rand vind ik top. Geeft net dat tikkeltje extra aan het uitzicht en zorgt ervoor dat potten niet over de rand kunen schuiven. Maar ik ben vooral fan van de senseboil functie. Die regelt automatisch de temperatuur van de kookzone waardoor overkoken verleden tijd is. Dat scheelt een pak in het onderhoud van de plaat, gedaan met krabben. Het is ook niet belangrijk dat je pot niet netjes in het midden staat van de kookzone want ook dat wordt automatisch aangepast. Over de ganse lijn tevreden, enige minpuntje is dat het vuur minder geschikt is voor echt grote potten.

Pluspunten

• senseboil
  • design
  • inox rand
  • schuifregelaar
  • sneller en veiliger

Minpunten

• minder geschikt voor grote potten

tomg 04-01-2021

Geweldige kookplaat!

Geschreven voor: AEG IAE84411XB

Dit is een enorme aanrader! De Senseboil en boost functie zijn fantastische functionaliteiten! Enorm intuïtieve bediening. Wel opletten met de inox rand, hierdoor beperk je je werkruimte als je met grote kookpotten werkt!

Pluspunten

• Senseboil
  • Boostfunctie

Minpunten

• Inoxrand

ElkeD 03-01-2021

Snel, gebruiksvriendelijk en enkele mooi meegenomen extra's

Geschreven voor: AEG IAE84411XB

Zeer goede, handige inductiekookplaat. De bediening gaat zeer intuïtief. Deze kookplaat heeft enkele extra's die heel mooi meegenomen zijn. Zo heb je de senseboil functie die automatisch de temperatuur verlaagt wanneer de kookplaat opmerkt dat de inhoud van je pot/pan aan het koken is. (Dit heeft bij ons wel verschillende keren ons heel wat poetswerk bespaard wanneer de kinderen net de aandacht afleiden en de aardappelen opstonden). De kookplaat heeft ook een pauze-functie. Hier dacht ik nooit gebruik van te gaan maken, maar het is best wel handig: wanneer één stap van je recept achter de rug is (vb uien aanstoven), en je nog de laatste hand aan het leggen bent aan de voorbereiding van de volgende stap (vb paprika snijden), hoef je maar op één toets te duwen om de temperatuuraanvoer even te onderbreken en opnieuw te hervatten. Waar ik nog het meest mee opgezet ben, is de flexibiliteit van de aanpasbare kookzones. Met 2 kleine kinderen in huis, verkies ik om de kookpotten zo ver mogelijk van de rand van het aanrecht te gebruiken. Voorheen was dit niet altijd mogelijk want dan stemde de grootte van mijn kookpot niet overeen met de grootte van het kookoppervlak van die plaats. Nu past de inductiekookplaat automatisch het te verwarmen gebied aan, aan de grootte van je kookpot. Superhandig en geen overtollige energie die je verspilt! Kortom, wij hebben al besloten dat we ze aanschaffen na deze testperiode!

Pluspunten

• senseboil
  • aanpasbare kookzones
  • pauze functie