Bosch Serie 6 PVS775FC5E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 PVS775FC5E op Kieskeurig.be.

Inductie kookplaat 08-04-2021

Keramische kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

Koken op inductie is praktisch en de plaat is makkelijk schoon te maken. De bediening is eenvoudig en het energieverbruik kan bijgehouden worden. Bij gekoppelde zones is merkbaar waar de spoelen zitten dus opletten waar de pan staat. Bij grillen geen probleem omdat de plaat de hitte goed verdeeld.

Pluspunten

• Kookzones kunnen gekoppeld worden
  • Veel ruimte op de kookplaat

Minpunten

• Kookzone is niet overal even heet

Matthijs 31-03-2021

Fijne kookplaat, voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

Een prima kookplaat die snel, makkelijk en intuitief werkt. Wel even wennen na jarenlang keramisch koken, maar dik tevreden.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk
  • intuitief

Bosch inductiekookplaat 08-03-2021

Uitstekende inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bosch inductiekookplaat van uitstekende kwaliteit en gebruikersgemak!

Anoniem 06-02-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij ben ik met de kookplaat. Mijn eerste ervaring met inductie, het werkt fantastisch. Water kookt sneller dan met de waterkoker, zone slaat automatisch af als je timer gebruikt, stand 1 voor warmhouden is heel fijn en mijn 12 ltr soeppan doet het super op flexzone. Water in die pan kookt supersnel als ik ook de boost functie gebruik.
En dan voor de handige mensen onder ons: deze plaat past boven een onderkast van 60 cm. Heel fijn!

Jeedee 20-12-2020

5 sterren meer dan waard

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat bevalt uitstekend. Een verbetering t.o.v. Gasstel

mooie inductieplaat 14-12-2020

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bediening is makkelijk en overzichtelijk.
De boost is zeer handig. Water kookt super snel.

R.A. Kluft 27-11-2020

Bosch PVS775FC5E

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi, strak vormgegeven kookplaat met makkelijke bediening en instalatie. Water super snel gekookt, handige functie is de wekker en timer functie. Doet wat hij moet doen, zou geen reden weten om een ander te adviseren. Bedankt Bosch, ook voor de snelle levering.

Ton en Yvonne 15-09-2020

Koken met plezier

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Induktiekoken op de Bosch kookplaat is een schone manier om in alle opzichten een fijne maaltijd te bereiden. Schoon, snel, handig.

Meerwaldt 13-07-2020

Gemakkelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer gemakkelijk in gebruik.
Braadsensor werkt ideaal.
Zou niets anders meer willen

Edwin 12-07-2020

Super kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eigenlijk wilden we een ander type kookplaat maar die was niet meer leverbaar , dus de leverancier heeft een zeer goed alternatief geleverd waar We uiterst te vreden over zijn .

Edwin 12-07-2020

Super kookplaat

Anoniem 12-07-2020

Super inductie , super blij ermee

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben super tevreden met deze inductie kookplaat niet te groot en niet te klein . Er passen vier pannen op met gemak en helemaal ideaal dat je van je pitten een kunt maken . Zodat je ook een rechthoekige plaat /ovale pan erop kan dan om vis te grillen e.d

Pieter 18-04-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk schoon te maken. Reageert snel op warmer / kouder. Zit een kras in de plaat. Oppervlak is nog glad.Niets op laren vallen.

Jansen 15-04-2020

Super inductieplaat!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Inductoie was even wennen, maar het werkt perfect. Makkelijk schoon te houden en handig in te stellen. Per plaat die je gebruikt kan je een timer zetten, ideaal!

Ruud 07-03-2020

Goede kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne kookplaat. Snel, makkelijk schoon te houden. Ruime afmeting

Jacobs 06-09-2019

Een nieuwe kook ervaring

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

Een nieuwe uitdaging voor ons, maar na een zeer goede uitleg van onze dealer waren we overtuigt dat we een goede keuze hebben gemaakt. Wij zijn erg blij om met de BOSCH kookplaat een nieuwe manier van maaltijd bereiding aan te gaan.

Pluspunten

• vlakke plaat
  • mooi dessin
  • makelijke bediening

Minpunten