Bosch Serie 6 PVS775FC5E

inductie
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 PVS775FC5E op Kieskeurig.be.

Pieter 18-04-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

Makkelijk schoon te maken. Reageert snel op warmer / kouder. Zit een kras in de plaat. Oppervlak is nog glad.Niets op laren vallen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jansen 15-04-2020

Super inductieplaat!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

Inductoie was even wennen, maar het werkt perfect. Makkelijk schoon te houden en handig in te stellen. Per plaat die je gebruikt kan je een timer zetten, ideaal! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ruud 07-03-2020

Goede kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

Erg fijne kookplaat. Snel, makkelijk schoon te houden. Ruime afmeting [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jacobs 06-09-2019

Een nieuwe kook ervaring

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVS775FC5E

Een nieuwe uitdaging voor ons, maar na een zeer goede uitleg van onze dealer waren we overtuigt dat we een goede keuze hebben gemaakt. Wij zijn erg blij om met de BOSCH kookplaat een nieuwe manier van maaltijd bereiding aan te gaan.

Pluspunten

• vlakke plaat
  • mooi dessin
  • makelijke bediening

Minpunten