Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 EX851FVC1E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Onze kookhoek 17-05-2022

Top

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX851FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fantastisch apparaat. Vooral de flexibele is ideaal voor het bereiden van grootvlees in een braadslede. Ook de grootste kookzone is perfect om een heerlijk wokgerecht te realiseren. Daarnaast is het gewoon een machtig apparaat om de standaard piepers en groente te garen. We zijn blij met de keuze van dit apparaat waar we dagelijks van mogen geniete.

Jan en Hennie 06-03-2022

overgang van gas naar inductie

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX851FVC1E

Een enorm gebruiksvriendelijk apparaat.
Gemakkelijk aan te sluiten en een fijne goed luisterende bediening.
We zij er helemaal blij mee. Tevens dragen we bij om van het gas af te komen.

Pluspunten

• goede bediening
  • behoorlijke ruimte voor de pannen

Kristy 05-12-2021

Super inductieplaat!

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX851FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden over de inductieplaat. Werkt goed.

aalstein 22-09-2021

Makkelijker gaat koken niet worden!

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX851FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een perfect functionerende inductie-kookplaat. Simpel en zeer doeltreffend. Makkelijker gaat koken niet worden!

Ine en Ron 21-12-2020

Inductie in plaats van gas!

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX851FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo blij dat we besloten hebben, na veel gezoek en vergelijkingen, om dit apparaat te kopen! Werkt perfect en het "afkicken" van koken op gas viel reuze mee! Geen moment spijt gehad van de aanschaf.

Arjan 20-04-2020

Fantastisch, erg blij mee.

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX851FVC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze inductie kookplaat doet wat jij wil. Vooral bij de lage temperaturen werkt deze kookplaatplaat fantastisch en de booster functie is ook perfect als je snel iets aan de kook wil krijgen.

Japie41 10-11-2018

Beste keuze voor dit moment

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX851FVC1E

Bijzonder goed moment voor de koop van een bijzonder goede elektrische kookplaat EX851FVC1E daar de oude/bestaande Siemens gaskookplaat van 12 jr nodig aan vernieuwing toe was. We konden de nieuwe ook snel en makkelijk in het bestaande kookeiland uitwisselen. Even wennen, maar als je over vergroening denkt en toch over wilt stappen naar goedkopere energie, is dit het moment voor velen en het werkt voortreffelijk.