De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKI6030 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Wim 24-10-2020

Inventum IKI6030

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Eerste kookplaat had een storing. Omgewisseld bij Coolblue zonder probleem.
De inventie 6030 is eenvoudig te bedienen!
Mooie kookplaat.
Doet de job perfect.

Wim 06-07-2020

onbetrouwbaar

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Gaat vanzelf uit. Soms gaat er een zone vanzelf aan. Gaat soms vanzelf in toetsblokkering.
Soms krijg je het toestel niet op. De hele bediening “flipt” dus soms. Zonder dat er E foutcodes worden weergegeven.
Je kan terwijl je kookt op 1 zone de rest van de kookplaat niet proper vegen of de kookplaat gaat in storing.
Heel lastig want soms doet de plaat toch wel gewoon wat er gevraagd wordt? (Met steeds dezelfde potten/pannen)
Ik ruil hem morgen om en hoop dat de volgende IK6030 doet wat die moet doen. (Anders lees je het hier wel!)

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Bediening “flipt”
  • Gaat vanzelf uit
  • Ventilator springt 5 min na het koken plots op?

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 07-07-2020

Beste Wim,

Wat vervelend dat de kookplaat niet naar behoren werkt. Ik kan u verzekeren dat de kookplaat niet geregeld en zonder aanleiding in storing hoor te vallen! Goed dat u ermee terug gaat en hem omruilt voor een nieuw exemplaar.

Mocht er in het vervolg iets aan de hand zijn met uw Inventum apparatuur, neem dan gerust contact op met onze service afdeling. U kunt ze bereiken via service@inventum.eu of via 088-4583688.

Met vriendelijke groet,
Team Inventum