Siemens EX875LYE3E

inductie
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens EX875LYE3E op Kieskeurig.be.

mar54 04-01-2018

Prima inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EX875LYE3E

Inductieplaat werkt goed, Had in mijn oude keuken ook inductie plaat maar wat een verschil deze is heel vlug warm. Braad en kooksencor werkt heel makkelijk.
Flex zone werkt ook goed. Erg tevreden

Richard 11-01-2017

Siemens kookplaat EX875LYE3E fantastische kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX875LYE3E

Mooie kookplaat met superhandige bediening met de flexzones , niet bekend mee tot de aanschaf van deze kookplaat .
Werkt snel en super eenvoudig en er gaat een wereld voor je open wanneer je er mee gaat werken.

Een tevreden siemens klant

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooie kookplaat
  • flexzones

Minpunten

• even uitvinden hoe de plaat werkt

eelke 30-08-2020

niet echt siemens kwaliteit!

Geschreven voor: Siemens EX875LYE3E

We hebben de plaat nu 2.5 jaar. Een paar maanden geleden wilde hij af en toe niet aan gaan. Als je dan de stroom er een tijdje afhaalde deed hij het weer. Nu doen 2 andere knoppen het ook niet meer. En een reset wertk niet. Dus deze sensors zijn denk ik stuk. Ik vind dat toch wel heel snel! We hebben bijna geen krassen verder op de plaat, dus dit zo ook niet voor storing moeten zorgen. Ook al vrij snel is er van een klein hoekje een stukje glas gesprongen. Hier is de plaat ook verjongt, of loopt taps toe dunner, precies aan de voorzijde. Dit is denk ik gedaan voor he uiterlijk. Maar ik ken 3 mensen met dezelfde plaat en op dezelfde plek schade. We vonden de kook prestaties fantastisch. Maar de kwaliteit laat te wensen over. Voor een dergelijk dure plaat en het merk Siemsen had ik toch in ieder geval 5 jaar storings vrij verwacht. Misschien toch maar weer een gasfornuis die 20 jaar zonder storing werkt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Saskia en Martin 26-07-2020

De 5/5 sterren wonderplate

Geschreven voor: Siemens EX875LYE3E

Dit apparaat heeft ons kookplezier aanzienlijk vergroot en gemakkelijker gemaakt, kookzones opslitsen of samenvoegen. Na mijn workout is mijn potje gekookt dankzij de ingebouwde timer. Nooit geen overkokende pannen. Het biefstukje perfekt dankzij de anti aanbak instelling. Wij willen niet anders meer [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mark 29-06-2020

Super gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens EX875LYE3E

Mooie strakke inductiekookplaat die wederom sneller en krachtiger is dan de vorige, eveneens een Siemens. Minimalistisch design en zeer gemakkelijk schoon te maken en houden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Olaf 05-06-2020

Matig

Geschreven voor: Siemens EX875LYE3E

Voorheen hadden wij een keramische plaat. Nu deze vervangen moest worden hebben we voor een inductie plaat gekozen.
Na eerste paar dagen waren er barstjes (geen krassen) in de plaat. Deze werd keurig vervangen maar bij de tweede weer hetzelfde euvel. Lijkt erop dat deze plaat nief goed (door) ontwikkeld is en raad hem niet aan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-05-2020

nog zoekende

Geschreven voor: Siemens EX875LYE3E

Het algemene gebruik is vrij simpel maar ik heb de kookplaat nu 2 maanden en heb regelmatig de gebruiksaanwijzing erbij om nog meer mogelijkheden uit te zoeken/te proberen. De flex kookzone werkt anders dan ik gedacht had. ik dacht er bijvoorbeeld 2 pannen op te kunnen zetten maar dan werkt de flexzone niet. Het moet echt een grote pan zijn. Verder merk ik toch dat de kookzones niet helemaal gelijkmatig verwarmen. Als ik voor iets op de kookzone zet zijn de producten aan de kant van het bedieningspaneel altijd eerder gaar en bruin dan de producten die verderop ( in de nieuwe dus ook niet kromme) antiaanbakpan liggen. De kookplaat werkt prima maar ik had voor ogen dat ie nog efficienter en beter zou werken dan de praktijk nu laat blijken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-05-2020

nog zoekende

Anoniem 10-05-2020

Zeer goed schoon te hoeden zeer
gebruiks vrindelijk goed over te vreden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anneke van lenthe 10-05-2020

Anneke van lenthe 10-05-2020

Mlock 09-02-2020

Nooit meer nadenken hoe de pan moet staan

Geschreven voor: Siemens EX875LYE3E

Heerlijke kookplaat. Door de flex zones hoef ik nooit meer na te denken hoe ik m'n pan neer moet zetten. Komt de kleine man te dicht bij dan schuif ik hem gewoon even naar achter en schakelt hij automatisch door. De geïntegreerde kookwekker zorgt voor een puur gemak en de optie om de plaat na afloop van de wekker automatisch uit te schakelen is pure luxe, je kunt dan nog eens even blijven zitten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jacomine 26-12-2019

Niet zo flex als ik had gehoopt

Geschreven voor: Siemens EX875LYE3E

Deze kookplaat gekocht omdat ik een groot gezin heb en dus grote pannen. Maar hoe ik ook schuif, ik kan er nauwelijks vier pannen op kwijt. En als ik er dan vier pannen op heb, werkt het middelste flex-gedeelte niet. Wat een tegenvaller!