Bosch PXE675DC1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch PXE675DC1E op Kieskeurig.be.

Jeroen 21-06-2021

Fijne inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PXE675DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Flexibele kookzone icm geringe breedte is ook heel handig als je twee grote pannen naast elkaar wil zetten, zodat je ze iets tov elkaar kan verschuiven

Chris 04-05-2021

Regelmatig doen sommige functie het niet

Geschreven voor: Bosch PXE675DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat reageert soms helemaal niet, dan moet de stroom eraf en na een aantal keer proberen doet hij het weer. De wekkerfunctie werkt de ene keer wel en dan weer niet. Verder kookt de plaat goed. Snel en stabiele warmteafgifte.

Harrie 21-10-2020

Mooi design en eenvoudige bediening

Geschreven voor: Bosch PXE675DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ziet fantastisch uit, was zeer eenvoudig in te bouwen en de elektrische aansluiting aan te sluiten. Bediening is erg intuïtief en dus eenvoudig.

mevr louwen 02-04-2020

mooie vormgeving

Geschreven voor: Bosch PXE675DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] deze inductiekookplaat heeft zoveel mogelijkheden. Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd maar de basisfuncties zijn perfect. Gemakkelijk te bedienen en vooral heel makkelijk schoon te houden en mooi

mevrouw55 18-11-2019

ziet er prachtig uit

Geschreven voor: Bosch PXE675DC1E

bediening lijkt ingewikkeld maar is snel geleerd en heel praktisch - makkelijk schoon te houden - de flexzone is geweldig in het gebruik

Pluspunten

• flexzone
  • bediening

Marjan 26-06-2019

Heel erg blij mee!

Geschreven voor: Bosch PXE675DC1E

Fijne kookplaat. Eenvoudig en duidelijk te bedienen.
En ik ben zo blij dat ik geen gasfornuis meer schoon hoef te maken! Doekje erover en klaar ;-)

Simone 26-04-2016

Prima

Geschreven voor: Bosch PXE675DC1E

Mooi design werkt prima. Het wordt mij alleen totaal niet duidelijk hoe de kookwekker en zandloper werken dit staat slecht in de boekjes beschreven