Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH675FEC1E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**g@h**l.com 11-06-2022

Top kwaliteit.

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Na ruim 24,5 jaar keramische kookplaat, van Siemens, te hebben gebruikt, nu ivm verhuizing, in de nieuwe keuken ook weer voor Siemens inductie gekozen. Oude kookplaat was nog steeds perfect en zeker voor mij, nog steeds in gebruik geweest.

schaeffer 03-03-2022

goed en makkelijk

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] was wel vlug defect maar is naar tevredenheid opgelost

Nadine 26-01-2022

Aanrader inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Het is een fijne kookplaat. Het wordt snel warm en kent een fijne bediening.

Pluspunten

• Gemak
  • Eenvoudig schoonhouden

Minpunten

• Maakt iets geluid, echter niet storend

iq 100 07-11-2021

inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik heb geen vergelijk, omdat ik altijd op gas heb gekookt, maar het bevalt mij goed

Angela 08-09-2021

Bevalt prima

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen en goed schoon te houden

Danielle 04-05-2021

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Ik ben heel tevreden over de slide bediening van het kookzones, deze werkt heel soepel en snel. Ik mis een extra grote zone voor een hapjespan met grote diameter, maar dat is dan ook het enige minpunt dat ik kan benoemen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• mist een extra grote / gecombineerde kookzone

Marsha 25-04-2021

Kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige kookplaat.
Handig in gebruik.
Makkelijk te reinigen.

Fam M. Goedegebuur 12-02-2021

Hele praktische en krachtige kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze kookplaat nu enkele maanden in gebruik en deze bevalt ons prima. Het gebruiksgemak en de snelheid van opwarmen, zeker met de boostfunctie is heel fijn. Wel geeft de glasplaat wat vlekvorming wat we er moeilijk uit krijgen

Carina 01-02-2021

inductie koken

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De overgang van gas naar inductie is even wennen, maarschoonmaken van de plaat is zo gebeurt

Geweldige koop 28-10-2020

Fantastisch

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat. Zeer fijne bediening. Zeer snelle kookresultaten. Zeer gemakkelijk in onderhoud. Luxe uitstraling. Aanrader

jeroen 26-08-2020

Goede inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Toe mijn oven begaf (zie recensie oven van me) moest er ook een nieuwe kookplaat komen. Gezien de discussie over aardgas besloten een inductieolaat te kopen. Deze plaat heeft een sudder functie op 4 nivo's, gewoon weg geweldig. Leuk RVS randje aan de zijkant en mooie facet aan de voorkant. Wel dubbele groep nodig, "even" aanleggen maar dan kook je ook goed. Even wennen van gas naar inductie maar dat gaat gemakkelijk.

Louis 31-07-2020

perfect

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] handig in bediening, maar alleen de Boostknop beter beveiligen of indien mogelijk op een andere plek.

Hans 27-05-2020

Over op inductie

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo, dat is even wennen. Overstappen van Gas naar Inductie. Nee dus, de plaat reageert net als een gaspit. Hoog is hoog en laag is gelijk laag en uit is ook uit. Wel nieuwe pannetjes gekocht na 45 jaar mocht dat wel. Vier pitten en onderop de toetsjes, alleen aanraken, en een duidelijke gebruiksaanwijzing op papier erbij. Makkelijk voor ons als 65+. Vier pitten van groot naar klein. En een boost knop die alles gelijk heel snel opwarmt. Resumé: voor ons als digibeet een heel makkelijk te bedienen plaat die gewoon goed werkt. Oh ja, natuurlijk nog gezocht naar een minpuntje. Dit is de leesbaarheid van de instellingsmogelijkheden. Zou wat met meer contrast kunnen.

M 02-05-2020

Strak en eenvoudig

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik en schoon te maken:) Vergeten uit te zetten, is er niet meer bij, want alles schakelt automatisch uit als je de timer aanzet. En wat heerlijk dat alles zo snel aan de kook is!
Een toppertje:)

Pluspunten

• mooi strak
  • snel heet

Minpunten

• heb ik nog niet ontdekt

Roos 25-04-2020

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Gebruik al jaren Siemens inductie kookplaat. Dit is wel al mijn 3e plaat. Een langere levensduur zou wel prettig zijn.

Jeroen 11-04-2020

Goede keuze alleen snel krassen

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben blij met mijn aankoop, de braadsensor is ideaal. Even wennen komende van gas, maar nu alles OK. Alleen snel krassen op de glasplaat. Ik heb alle pannen nagekeken, ik weet niet waar ze vandaan komen.

Stephanus 12-03-2020

Fantastische kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijke bediening, fijne braadsensor, genoeg kracht.

Fam Draisma 10-08-2019

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Wij hebben deze kookplaat nu ruim 1 maand en hij bevalt goed.
Vergeleken met gas is hij goed en snel te regelen.
De powerboost gebruiken we om dingen snel aan de kook te krijgen.
Een minpuntje: in onze keuken wordt het bedieningspaneel
overschaduwd als er een grote pan (wok) rechtsvoor op de grote "pit" staat.

NItje 04-04-2019

Perfecte kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Even wennen van keramisch naar inductie, maar ik zou hem niet meer willen missen, wat een fijn apparaat.

Smaxs 04-01-2019

Wat een verademing

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Wij koken al 20 jaar op een keramische kookplaat, vorige maand waren we een week op vakantie en in het appartement zat een siemens inductiekookplaat. Wat een verademing, snel opgewarmde pannen en uiterst controleerbaar. Bij thuiskomst gelijk eentje besteld. Wat een fijn apparaat, vooral de slidebediening en de braadsensor zijn geweldig. Ik kan deze inductiekookplaat bij iedereen aanraden.