Siemens EH675FEC1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH675FEC1E op Kieskeurig.be.

Mark 04-12-2016

Prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Prima Inductie kookplaat. Werkt zeer snel. Wij zijn erg tevreden over deze inductiekookplaat. een minpuntje is dat in onze donkere keuken de bedieningstoetsen moeilijk zijn te vinden. Was mooi geweest als deze ook verlicht waren.

Pluspunten

• Doet zijn werk zeer goed

Minpunten

• bediengstoetsen slecht zichtbaar

Colin tk 04-03-2017

Goede kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Goede inductie kookplaat, werkt perfect en snel zeker met de ideale manier van het instellen qua temperatuur.
Wat wel tegenvalt is het feit dat je de braadsensor wel zou kunnen gebruiken maar daar heb je weer een speciale koekenpan voor nodig en die kost ruim 100 euro, daarom ook een 8 ipv van een 10 want dat vertellen ze niet bij aanschaf van de kookplaat.

Pluspunten

• Touchslider
  • Powerboost

Minpunten

• Aparte dure braadpan nodig voor de braadsensor

Ton Hurks 04-04-2017

Prachtige kookplaat met uitstekende layout

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Deze kookplaat heeft de beste indeling die je je kunt bedenken. Je pannen hebben de ruimte waardoor ze nooit meer per ongeluk met de bedieningstoetsen in aanraking komen en zo ongewild de instellingen wijzigen. De centraal middenvoor geplaatste bediening is simpel en intuitief waardoor de uitstekende gebruikershandleiding meestal niet nodig is. Daarbij is het een echte krachtpatser die alle moderne functies in zich heeft. Kortom: een sierraad in onze keuken.

Pluspunten

• Indeling van de kookplaat
  • Krachtpatser
  • Alle functies die je je kunt wensen
  • Eenvoudige bediening

Ineke V 11-04-2017

Mooi vlak op het aanrecht

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Mooie vlakke inductiekookplaat met rvs afwerking aan de zijkant en facetrand aan de voorkant. Drie verschillende maten kookzones. Goede duidelijke bediening.
De braadsensor op twee kookzones is ook een mooie uitvinding. De sensor zorgt dat de temperatuur niet hoger gaat dan ingestelde temperatuur. Zo kan je vet of olie niet oververhitten. Kookzone warmt alleen op wanneer het nodig is om de temperatuur te handhaven. zeer gebruiksvriendelijk. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Braadsensor
  • Powerboost-functie
  • Drie maten kookzones

Jo en Annette 18-04-2017

Inductie kookplaat 60 cm best getest en gewaardeerd

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

De Siemens EH675FEC1E aangeschaft i.v.m. vervanging van een kookplaat uit 2002. Gekocht op advies van Siemens monteur en geleverd door keukenloods Zaandam. Top kwaliteit en top service ook wat betreft after sales.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • 4 jaar garantie
  • uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Huib 01-01-2017

Siemens Inductiekookplaat nóg mooier dan verwacht!

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

De kookplaat (EH675FECEE) heeft een stylish uiterlijk: zwart glas met een subtiel rvs randje aan de zijkanten. Een overzichtelijke bediening, veel mogelijkheden. De braadsensor vind ik een heel prettig extraatje!
Een prima apparaat voor een faire prijs. Ik reken op een langere levensduur dan de vorige kookplaat van Ikea -Whirlpool, die er precies na de garantieperiode van 5 jaar volledig mee stopte!
P.M. : waarom geeft Siemens geen 5 jaar garantie op zo'n kwaliteitsproduct?

Pluspunten

• Stylish
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Veel mogelijkheden
  • Braadsensor

inductie koken 24-08-2016

Kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Kookplaat is makkelijk in gebruik en de bediening is duidelijk. Ook het gebruik is eenvoudig. Alle 4 de kookzones zijn voor verschillende maten van de pan te gebruiken

G Stevens 04-05-2017

vriendelijke gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

gebruiksvriendelijk en snel te begrijpen. Overgang van gas naar inductie is met deze kookplaat snel onder de knie

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • met de b knop erg snel water aan de kook

Minpunten

• met meerdere pannen dan is ie aan de kleine kant

wim 19-04-2017

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Zeer makkelijk te plaatsen. Zeer gemakkelijk in gebruik en onderhoud. Zeer handig met de boostfunctie om snel iets te verwarmen. Echte aanrader en niet duur in aankoop.

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud
  • makkelijk te gebruiken
  • zeer makkelijk met de slide toetsen
  • niet duur in aankoop, prijs kwaliteit zeer goed

Dekker 04-12-2016

Fijne bediening, mooi en strak design

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Erg fijn apparaat met mooi en strak design door de rvs afwerking. Bediening werkt zeer prettig met touch knoppen.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Glas kleurt rood door verlichting erboven

MMTBS 02-10-2016

goede functionaliteit, mooie vormgeving

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

mooie kookplaat, die gemakkelijk is in het gebruik. heldere bediening, alleen het instellingschermpje is een beetje klein

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • goede functionaliteit

Angela 08-09-2021

Bevalt prima

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen en goed schoon te houden

Danielle 04-05-2021

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

Ik ben heel tevreden over de slide bediening van het kookzones, deze werkt heel soepel en snel. Ik mis een extra grote zone voor een hapjespan met grote diameter, maar dat is dan ook het enige minpunt dat ik kan benoemen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• mist een extra grote / gecombineerde kookzone

Marsha 25-04-2021

Kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige kookplaat.
Handig in gebruik.
Makkelijk te reinigen.

Fam M. Goedegebuur 12-02-2021

Hele praktische en krachtige kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze kookplaat nu enkele maanden in gebruik en deze bevalt ons prima. Het gebruiksgemak en de snelheid van opwarmen, zeker met de boostfunctie is heel fijn. Wel geeft de glasplaat wat vlekvorming wat we er moeilijk uit krijgen

Carina 01-02-2021

inductie koken

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De overgang van gas naar inductie is even wennen, maarschoonmaken van de plaat is zo gebeurt

Geweldige koop 28-10-2020

Fantastisch

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat. Zeer fijne bediening. Zeer snelle kookresultaten. Zeer gemakkelijk in onderhoud. Luxe uitstraling. Aanrader

jeroen 26-08-2020

Goede inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Toe mijn oven begaf (zie recensie oven van me) moest er ook een nieuwe kookplaat komen. Gezien de discussie over aardgas besloten een inductieolaat te kopen. Deze plaat heeft een sudder functie op 4 nivo's, gewoon weg geweldig. Leuk RVS randje aan de zijkant en mooie facet aan de voorkant. Wel dubbele groep nodig, "even" aanleggen maar dan kook je ook goed. Even wennen van gas naar inductie maar dat gaat gemakkelijk.

Louis 31-07-2020

perfect

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] handig in bediening, maar alleen de Boostknop beter beveiligen of indien mogelijk op een andere plek.

Hans 27-05-2020

Over op inductie

Geschreven voor: Siemens EH675FEC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo, dat is even wennen. Overstappen van Gas naar Inductie. Nee dus, de plaat reageert net als een gaspit. Hoog is hoog en laag is gelijk laag en uit is ook uit. Wel nieuwe pannetjes gekocht na 45 jaar mocht dat wel. Vier pitten en onderop de toetsjes, alleen aanraken, en een duidelijke gebruiksaanwijzing op papier erbij. Makkelijk voor ons als 65+. Vier pitten van groot naar klein. En een boost knop die alles gelijk heel snel opwarmt. Resumé: voor ons als digibeet een heel makkelijk te bedienen plaat die gewoon goed werkt. Oh ja, natuurlijk nog gezocht naar een minpuntje. Dit is de leesbaarheid van de instellingsmogelijkheden. Zou wat met meer contrast kunnen.