Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF890ZT op Kieskeurig.be.

p**s@w**s.nl 16-11-2021

Veelzijdige, grote inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Mooie grote inductiekookplaat met veel mogelijkheden; zoals het combineren van 2 zones tot 1 grote zone voor o.a. een grillplaat; warmhoudfunctie (zowel automatisch als handmatig).

Pluspunten

• grootte
  • veelzijdig

Officiele reactie van Atag 17-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de veelzijdigheid van deze inductiekookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

t**s@l**e.nl 08-10-2021

van gas naar inductie met een bedienings-hobbeltje :)

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Inductie koken is nieuw voor ons. Na enig zoekwerk en opstellen van eisen; 1 was de nismaat in ons granieten aanrechtblad ! vond ik deze inductie kookplaat. Geschikt voor 1/2en 3 fase en met goede reviews. De plaat ziet er mooi uit en ligt prachtig in /op ons aanrechtblad dat verder geen aanpassingen vergde. Dan het aansluiten. FF zelf doen dacht ik maar uiteindelijk toch met elektricien. Alles volgens de regels en wat nu , apparaat gaat mooi aan, alles werkt maar hij kookt niet. Avondje zoeken en na doorvragen door elektricien blijkt... Ik heb na aansluiten even gespeeld met de bediening. Ik wilde checken of idd de af-fabriek vermogens instelling 7400 W was.....Ik heb daarbij ws een verkeerd menu proberen te veranderen want na lang zoeken en meten viel ons bij opstarten op dat het display begon met de letters dE ! We vonden in de gebruiksaanwijzing dat dit de demo mode betreft. Nu er nog uitkomen. Dit staat niet in de gebruiksaanwijzing! wellicht een tip voor jullie ETNA om te vertellen dat je via het zelfde menu om het vermogen in te stellen deze instelling kunt veranderen maar dan in menu optie 6
Opgelucht eerst ketel water opgezet en daarna de koekenpan voor een welverdiend gebakken ei :) Wow dat gaat idd rap. Even erbij blijven voor het beste resultaat. Kortom wij zijn tevreden en gaan ons verder bekwamen in het koken op inductie. 1e indruk uitstekend

Pluspunten

• vormgeving
  • bedien gemak
  • nismaat
  • geen kit of schroeven nodig bij installatie
  • automatische vermogensreductie

Minpunten

• gebruiksaanwijzing niet volledig
  • glasplaat zie je erg snel vingerafdrukken

Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw mooie en uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat u voor uw eerste inductiekookplaat voor ETNA heeft gekozen. Na wat obstakels is het dan gelukkig toch gelukt om dat lekkere eitje klaar te maken😉. Bedankt voor uw feedback betreffende de DEMO stand en de handleiding, wij hebben dit bij de afdeling neergelegd zodat zij kunnen kijken naar verbeteringen voor de handleiding.
Wij wensen u nog jaren kookplezier toe.

Groet,
Marijke Webcareteam ETNA

Matthijs 08-06-2021

Fijne kookplaat die goed werkt op 1 fase

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Heel fijn te bedienen kookplaat, die er strak uitziet. funkties spreken voor zich, en ik ben erg tevreden over de prestaties: als de plaat op 1 fase wordt aangesloten, kunnen nog steeds alle zones op 7. Dat is voldoende om iets aan de kook te brengen, of om eieren of pannekoeken te bakken. Wanneer op 3 zones gekookt wordt (aardappelen/vlees/groenten) voor 2 of 3 personen) heeft de kookplaat voldoende capaciteit voor gelijktijdig koken gecombineerd met bakken op hoog vuur. wel aan te raden om kookwater uit een Quooker/waterkoker te tappen, zodat de boost niet/nauwelijks gebruikt hoeft te worden, want dan wordt de capaciteit wel beperkt. Voorlopig zie ik geen reden om extra elektra groep aan te laten leggen, wel fijn dat dat later nog altijd kan bij deze kookplaat.

Pluspunten

• Groot kookoppervlak, ruimte voor grote pannen
  • bridge-zone met specifiek grill programma
  • eenvoudige en intuitieve bediening middels slider
  • ventilator is nauwelijks hoorbaar

Minpunten

• bij zon, is aan/uit lastig te zien

Officiele reactie van Atag 09-06-2021

Beste Matthijs,

Wat fijn dat je voor ETNA hebt gekozen en dat deze inductiekookplaat ook op 1 fase je zo goed bevalt! Wij wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop en willen je vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Peter Laan 12-05-2021

Geweldige inductie kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Prachtige inductie kook plaat met 5 kook punten, je kan er gemakkelijk 5 pannen op kwijt. Gemakkelijk in onderhoud.

Pluspunten

• Makkelijk 5 pannen op kwijt met koken.
  • Snel en goed schoonmaken.
  • Ziet er mooi uit.

Minpunten

• Het nog even oefenen voor de juiste kook stand.

Officiele reactie van Atag 14-05-2021

Beste Peter Laan,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, dit waarderen wij zeer. Fijn om lezen dat je zo tevreden bent over de KIF890ZT.

Eric 10-05-2021

Prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Een prima kookplaat met grote kookzones!
Wij hebben hem aangesloten op 2 fasen (dit is ook de standaard instelling van de kookplaat).
De overstap van gas naar inductie is ons prima bevallen.
Dat is mede te danken aan deze Etna kookplaat die heel intuïtief is te bedienen.
Met name zaken als de instelbare kookduur en het goed kunnen regelen van het vermogen per kookzone zijn super handig..
Op internet zijn een aantal reviews te vinden waarin mensen beschrijven dat ze “door de kookplaat heen kunnen kijken” en dan de bedrading zien zitten. Hier hebben wij geen last van. Ik verwacht dat dit te maken heeft met de belichting van de kookplaat. Wij hebben een afzuigkap met ingebouwde verlichting maar hebben totaal geen last van dit effect,
Al met al dus een prima kookplaat waar wij lang plezier van hopen te hebben!
(Dat hebben we ook gehad van de Etna gaskookplaat die we voorheen hadden....)

Pluspunten

• Grote kookzones
  • Bedieningsgemak
  • Mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 11-05-2021

Beste Eric,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat het koken op inductie zo goed bevalt en de KIF890ZT aan al je wensen voldoet.

Jan Iepema 24-04-2021

Geweldige gebruiksvriendelijke kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Grote kookplaat met 5 zones en 2 koppelbaar voor een braadslee/grillplaat, met diverse handigheidjes om het koken te vergemakkelijken. Na vele uren struinen op het net was/is deze Etna de beste kookplaat voor ons.

Pluspunten

• Ruime kookzones met wokzone op rechts
  • koppelaar kookzones
  • Op alle zones een timer
  • Pauzestand
  • Geweldig design

Minpunten

• Breekbaar t.o.v. een gasstel

Officiele reactie van Atag 26-04-2021

Beste Jan,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de inductiekookplaat De KIF890ZT van ETNA.
Veel kookplezier gewenst.

Alice Webcareteam ETNA

Jos Treffers 16-04-2021

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Eerst een inventum plaat gehad maar steeds geklaagd, stonk enorm en maakte veel herrie door de ventilator, mijn geld teruggekregen. Toen zoeken naar een 90cm plaat met aansluiting mogelijk voor 2 fasen.
Deze werd het dus en totaal geen spijt van.
Deze is reukloos en zonder lawaai van de ventilator steeds

Pluspunten

• Bijna geruisloos
  • Stinkt niet

Officiele reactie van Atag 17-04-2021

Beste Jos,

Wat fijn dat je voor ETNA hebt gekozen! Bedankt voor je zeer mooie beoordeling en wij vinden het fijn om te lezen dat deze kookplaat zo goed bevalt. Wij wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Claudia, Webcareteam ETNA.

Monica Mertens 08-04-2021

Mooie duidelijke inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Prachtige plaat en makkelijk in gebruik. Vind het alleen jammer dat je de binnenkant ziet van bovenaf.
Ik heb er ook een grote grillplaat bij gekocht.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.

Minpunten

• Je ziet de hele inbouw van binnen.

Officiele reactie van Atag 09-04-2021

Beste Monica,

Bedankt voor de review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.
Jouw score van 8 geeft aan dat er nog ruimte voor verbetering is. We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken.

Heel veel kook en grill plezier.

Groet Heidi

Pepijn van der Lee 08-03-2021

Grote kookplaat met veel opties

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Door verduurzaming van de woning wilde ik over op inductie alleen hield de prijs mij tegen. Menige 90cm inductiekookplaat kookplaat is ruim boven de €1000 daarnaast moest ik een verzwaring in huis laten doen ivm 3 fase. DAT HOEFT DUS NIET met deze ETNA, je kan kiezen om op 2 of 3 fase aan te sluiten. Ik heb hem op 2 fase aangesloten en hij kookt echt fantastisch! Hij warmt snel op. Wat nog meer fijn is, de timer die per kookvlak aangaat zodra je de pan aanzet. Je kan dus zo zien hoelang je groenten al op staan. Ook 2 zones die je aan elkaar kan koppel zijn ideaal, hier kan ik goed mijn vispan op kwijt. Wil nog de grillplaat aanschaffen van ETNA.
Het is echt een plaatje in de keuken!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Heeft alles binnen een mum van tijd warm
  • Aansluitmogelijkheden
  • 5 kookvlakken
  • flexibelkookvlak

Nienke 18-02-2021

Top inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Hele fijne inductieplaat: handig in gebruik en een prachtig design. Verschillende panformaten passen er op en hij warmt snel en goed op. Aanrader!

• Warmt goed op
  • Passend voor diverse afmetingen van pannen
Officiele reactie van Atag 19-02-2021

Beste Nienke,

Wat leuk dat je de moeite neemt om het plaatsen van deze enthousiaste review, hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat.

Erik B. 24-12-2020

Werkt goed, uitstraling waardeloos

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Sinds 18 december heb ik een ETNA KIF890ZT inductie kookplaat. De kookplaat werkt goed en de bediening is erg handig. Maar het ontwerp/design is dramatisch voor een kookplaat van bijna 1300 euro. Door het ontbreken van een coating onder de plaat kijk je zo in de kookplaat en zie je de volledige binnenkant inclusief de kabels, aansluitingen en schroeven. Volgens ETNA / ATAG is dit een toesteleigenschap, volgens mij gewoon een productfout.

Pluspunten

• Werkt zoals het hoort
  • Fijne bediening

Minpunten

• Coating onder glasplaat ontbreekt
  • Je ziet kabels in het apparaat
  • Slecht ontwerp

Officiele reactie van Atag 28-12-2020

Beste Erik,

Bedankt voor je bericht. Het is een kenmerk van inductie, dat door weerkaatsing van bijvoorbeeld spotjes op het aluminum onderbak het tot resultaat kan leiden dat de binnenkant van de kookplaat te zien is. Wat jammer dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. Wij adviseren je om contact op te nemen met de verkopende partij.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.