Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF880ZT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sjaak 29-05-2022

Een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

De Etna inductiekookplaat is een aanrader. Gebruiksvriendelijk, straks design in de keuken en gemakkelijk schoon te houden. Voldoet aan al onze verwachtingen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 30-05-2022

Beste Sjaak,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je de kookplaat aanraadt voor andere en tevreden bent met de werking en uitstraling van de inductiekookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke
Webcare ETNA

l**r@c**a.nl 07-05-2022

We weten nog niet hoe hij bevalt

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

We hebben deze kookplaat in augustus 2021 gekocht, maar hij schijnt nog steeds niet leverbaar te zijn! Laatste update is week 27 2022. Nu zie ik reviews van kortgeleden en vraag me af of deze kopers ook zo lang hebben moeten wachten. Ik lees daar niets over. Of is er bij mij misschien iets mis gegaan? We zijn zelfs naar Duiven geweest om deze kookplaat te bewonderen en we verheugen ons ook nog steeds op deze kookplaat die zulke goede reviews krijgt.
Officiele reactie van Atag 09-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Op het moment zijn er wereldwijd leverproblemen met betrekking tot onderdelen of nieuw apparatuur. Wij hopen zo snel mogelijk de inductiekookplaat aan u te kunnen leveren.

cjm 17-01-2022

Snel en goed met een goed prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Echt super apparaat. Veel ruimte voor je pannen en makkelijk in bediening. Binnen 2 minuten kookt het water in de pan, dit komt door de EGO spoelen die ook zijn grotere broers Pelgrim, Atag maar ook Miele hanteerd in zijn kookplaten. Echt een aanrader Etna!

Officiele reactie van Atag 19-01-2022

Beste cjm,
Dank voor uw review en geweldige cijfer; een 10! Daar zijn wij blij mee. Fijn dat deze kookplaat makkelijk is te bedienen en voldoende ruimte heeft. Wij wensen u veel kookplezier!

Pieter 17-01-2022

Strakke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Erg strakke en stijlvolle kookplaat. Ook erg fijn dat op elke pit een power functie zit. Twee opmerkingen:

- Er komen snel krassen in de plaat
- Soms is het lastig om je pan goed te centreren op een pit omdat deze enkel met een horizontale streep wordt gemarkeerd. Maar dat had ik vantevoren ook zelf kunnen bedenken

Pluspunten

• Elke pit heeft een power functie

Minpunten

• Krast snel

Officiele reactie van Atag 19-01-2022

Beste Pieter,
Dank u voor deze review. Fijn dat u tevreden bent over het design en de power functie bij elke zone. Uw feedback nemen wij mee om de kookplaat te blijven verbeteren. Misschien een aantal tips:
- Controleer voor het gebruik van de kookplaat of de bodem van de pan en de kookzone schoon en droog zijn.
- Til de pannen op en schuif ze niet over de plaat om krassen op het oppervlak te voorkomen.
- Schil geen groente boven de plaat om te voorkomen dat achtergebleven zandkorrels krassen op het oppervlak veroorzaken.
Wij wensen u veel kookplezier!

Jolanda 14-01-2022

Dit is een topproduct!

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Mooie kookplaat. Stijlvol, strak, moi designe.
Functioneert ook goed. Weinig studie voor nodig om te weten hoe hij werkt.
Er op koken is echt een genot, ik had dit niet verwacht (kookte op gas).
De timerfunctie is ideaal voor zacht sudderen terwijl je andere dingen doet. Hij schakelt na X-tijd uit.
Warmhoud functie is ideaal, er bakt niets aan.

Schoonmaken gaat zo makkelijk dat het elke dag leuk is om te doen (vooral in vergelijking met een gaskookstel).
Kortom een echte aanrader!

Pluspunten

• de looks / mooie uitstraling
  • voldoende ruimte voor alle pannen
  • makkelijk schoonmaken
  • makkelijk te bedienen
  • goede handleiding erbij

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste Jolanda,

Bedankt voor deze uitgebreide review en dit top cijfer. Wat fijn dat wij je overstap van gas naar inductie koken op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden. Leuk om te lezen dat je vooral tevreden bent over de werking van de inductiekookplaat en dat je de kookplaat een aanrader vindt.
Wij wensen je veel kookplezier toe.

k**s@l**e.nl 30-12-2021
Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Mooie, strakke plaat. Even wennen door de omschakeling van gas naar inductie. Werkt als een tierelier; snel, gemakkelijk en hygienisch. Gebruiken InductionMates ter bescherming van de kookplaat. Dit werkt ook prima.
Handig dat er een timer én een meeteller opzit. Bij bepaald lichtinval kijk je soms door de plaat heen, voor ons niet erg storend. Tot nu toe erg tevreden.
Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Al met al een erg tevreden klant; kijk daar doen wij het voor.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Christiaan 10-12-2021

Had is eerder moeten doen

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Van gas naar inductie; wie overweegt het niet in deze tijd. Geen seconde spijt van gehad. Mooie grote plaat met alle ruimte voor de pannen. Bediening is eenvoudig. Je moet de toetsen wel goed aanraken. Ik zie dit als een voordeel dat je niet per ongeluk een andere pit bediend. Onder de kookplaat hebben wij onze bestekla en het bestek wordt echt niet heet. Iets waar ik bang voor was. Ik heb wel een extra rooster onderin mijn aanrechtblok gezaagd om goed te ventileren.
Wij hebben de matte variant en ik vind de verlichting niet goed leesbaar als de verlichting van de afzuigkap aanstaat. Bij de klantenservice zeiden ze dat de glanzende variant dit ook heeft. Ik heb 'm bij Coolblue besteld dus kon niet fysiek vergelijken.
Etna biedt 5 jaar garantie. Dit was voor mij toch wel belangrijk, want je weet 't maar nooit.
Overall.....voor het geld een geweldige kookplaat!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • schoonmaken
  • veel power (ik heb fase 2)

Minpunten

• verlichting als afzuigkapverlichting aan is

Officiele reactie van Atag 13-12-2021

Beste Christiaan,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Wat fijn om te lezen dat we jouw overstap van gas naar inductie, positief hebben kunnen beïnvloeden. Wat leuk dat je tevreden bent over de ruimte op de kookplaat en de werking . De feedback betreffende de verlichting waarderen wij, zo kunnen wij onze producten blijven verbeteren.
Wij wensen je nog jaren kookplezier toe.

Jolanda 02-12-2021

Enthousiaste beginnende gebruiker

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Ik heb mijn inductiekookplaat nog niet lang, dus nog zeker aan het ontdekken maar ik kan alvast zeggen dat ik zeer enthousiast ben. Als eerste de 'looks': ik was bang dat dat het te glimmend/glanzend zou zijn, maar dat valt mee. De kookplaat ziet er echt heel mooi uit.

Gebruiksvriendelijkheid: ik heb de beschrijving nog niet helemaal doorgespit en was voor de eerste stappen van koken ook niet nodig. Het basisgebruik is ook heel logisch. Handige functies: de boost, het warm houden, het zelf uitschakelen wanneer ik het vergeet.

Installatie: heb ik natuurlijk niet zelf gedaan. Dit heeft een lokale installateur gedaan. Hij was ook zeer tevreden over de instructiebeschrijving, hoe de kookplaat beschermd ingepakt was. De installatie was in enkele uurtje gedaan.

Nu nog de uitgebreide kooksessies ontdekken, dat gaat goed komen. Ik heb nu in ieder geval al heel veel plezier van de kookplaat. Het kijken en het gebruik ;-)

Pluspunten

• de looks / mooie uitstraling
  • gebruikaanwijziging
  • de verschillende functies
  • alle ruimte voor 4 of 5 pannen
  • voor nu nog makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 03-12-2021

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening. U noemt al in een paar zinnen een kleine greep van mooie kenmerken. De mooie layout, gebruiksvriendelijkheid en over de installatie. Het is fijn om te lezen dat u erg tevreden bent met uw aankoop.
We wensen u veel kookplezier toe!

Niki Webcareteam ETNA

w**n@o**k.com 24-09-2021

Mijn goede keus

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Mooie plaat met mogelijkheid voor grote pan en makkelijk te bedienen. Strak design, ook mooi als ie uit staat.

Pluspunten

• strak design
  • ook mooi als ie uit is

Officiele reactie van Atag 27-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de kookplaat en deze iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel kookplezier!

Alain 19-05-2021

Mooi strakke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Eindelijk een grote betaalbare inductie kookplaat gevonden ,weg met die losse gaspitten .Nu in 1 beweging alles schoon te maken

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk te bediennen
  • Voldoende power

Officiele reactie van Atag 20-05-2021

Beste Alain,

Wat een mooie beoordeling! We zijn natuurlijk ontzettend blij om te lezen dat deze inductiekookplaat zo goed bevalt en willen je vriendelijk bedanken dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. We wensen je nog vele jaren kookplezier toe!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Kevin Scheijen 18-05-2021

Krachtige uitstraling, veel functionaliteit

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Nadat onze vorige kookplaat kapot is gegaan waren wij op zoek naar een krachtige inductiekookplaat met een strakke moderne uitstraling. De ETNA KIF880ZT voldoet aan dit plaatje. De functionaliteiten van de kookplaat zoals de warmhoud functie en de pauze functie zijn makkelijk in te zetten. Een groot voordeel is dat de kookwekker individueel per pit in te stellen is, maar ook los van de inductieplaat gebruikt kan worden.

Als extraatje hebben wij een grill gekocht om optimaal gebruik te maken van de flexibele zone en de grill functie. Een goeie toevoeging die echt van toegevoegde waarde is bij het kiezen voor een nieuwe kookplaat.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Veel functionaliteit
  • Kookwekker los te gebruiken
  • Flexibele zone

Officiele reactie van Atag 19-05-2021

Beste Kevin,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie, positieve en uitgebreide review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen je veel kookplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA