Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF880ZT op Kieskeurig.be.

Jolanda 02-12-2021

Enthousiaste beginnende gebruiker

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Ik heb mijn inductiekookplaat nog niet lang, dus nog zeker aan het ontdekken maar ik kan alvast zeggen dat ik zeer enthousiast ben. Als eerste de 'looks': ik was bang dat dat het te glimmend/glanzend zou zijn, maar dat valt mee. De kookplaat ziet er echt heel mooi uit.

Gebruiksvriendelijkheid: ik heb de beschrijving nog niet helemaal doorgespit en was voor de eerste stappen van koken ook niet nodig. Het basisgebruik is ook heel logisch. Handige functies: de boost, het warm houden, het zelf uitschakelen wanneer ik het vergeet.

Installatie: heb ik natuurlijk niet zelf gedaan. Dit heeft een lokale installateur gedaan. Hij was ook zeer tevreden over de instructiebeschrijving, hoe de kookplaat beschermd ingepakt was. De installatie was in enkele uurtje gedaan.

Nu nog de uitgebreide kooksessies ontdekken, dat gaat goed komen. Ik heb nu in ieder geval al heel veel plezier van de kookplaat. Het kijken en het gebruik ;-)

Pluspunten

• de looks / mooie uitstraling
  • gebruikaanwijziging
  • de verschillende functies
  • alle ruimte voor 4 of 5 pannen
  • voor nu nog makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog niet ontdekt

w**n@o**k.com 24-09-2021

Mijn goede keus

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Mooie plaat met mogelijkheid voor grote pan en makkelijk te bedienen. Strak design, ook mooi als ie uit staat.

Pluspunten

• strak design
  • ook mooi als ie uit is

Officiele reactie van Atag 27-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de kookplaat en deze iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Alain 19-05-2021

Mooi strakke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Eindelijk een grote betaalbare inductie kookplaat gevonden ,weg met die losse gaspitten .Nu in 1 beweging alles schoon te maken

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk te bediennen
  • Voldoende power

Officiele reactie van Atag 20-05-2021

Beste Alain,

Wat een mooie beoordeling! We zijn natuurlijk ontzettend blij om te lezen dat deze inductiekookplaat zo goed bevalt en willen je vriendelijk bedanken dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. We wensen je nog vele jaren kookplezier toe!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Kevin Scheijen 18-05-2021

Krachtige uitstraling, veel functionaliteit

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Nadat onze vorige kookplaat kapot is gegaan waren wij op zoek naar een krachtige inductiekookplaat met een strakke moderne uitstraling. De ETNA KIF880ZT voldoet aan dit plaatje. De functionaliteiten van de kookplaat zoals de warmhoud functie en de pauze functie zijn makkelijk in te zetten. Een groot voordeel is dat de kookwekker individueel per pit in te stellen is, maar ook los van de inductieplaat gebruikt kan worden.

Als extraatje hebben wij een grill gekocht om optimaal gebruik te maken van de flexibele zone en de grill functie. Een goeie toevoeging die echt van toegevoegde waarde is bij het kiezen voor een nieuwe kookplaat.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Veel functionaliteit
  • Kookwekker los te gebruiken
  • Flexibele zone

Officiele reactie van Atag 19-05-2021

Beste Kevin,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie, positieve en uitgebreide review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen je veel kookplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA