Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens ED731FQ15E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p**d@c**a.nl 06-03-2022

Prachtige en krachtige inductiekookplaat van Siemens

Geschreven voor: Siemens ED731FQ15E

Deze inductiekookplaat van Siemens is prachtig om te zien en kinderlijk eenvoudig in de bediening. De afzuiger in het midden van de kookplaat is redelijk geluidsarm en kan -indien nodig- in een boosterstand worden gezet waardoor hij nog krachtiger afzuigt. De kookplaten kunnen in tweetallen gekoppeld worden, waardoor je ook grotere pannen of schalen kunt verhitten. Wel uitkijken met zware voorwerpen: laat ze niet op de kookplaat vallen, want dan kan die beschadigd raken.

Pluspunten

• eenvoudig in de bediening
  • warmt pannen heel snel
  • afzuiger is krachtig en redelijk stil

j**3@h**l.com 31-01-2022

Bevalt heel erg goed

Geschreven voor: Siemens ED731FQ15E

Een te mooi Pronkstuk in de keuken

Prachtige uitstraling in me keueknblad
Veel complimenten gekregen over de uitstraling van de Inductiekookplaat,

We zijn er erg blij mee goede afzuigen en makkelijk om mee te werken.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Fijne bediening
  • Goede afzuiging
  • Makkelijk schoon te maken
  • Juweeltje in het aanrecht blad

Minpunten

• Kan er geen 1 verzinnen

D van der Linden 23-12-2021

Prachtige kookplaat en werkt perfect, aanrader

Geschreven voor: Siemens ED731FQ15E

Prachtig apparaat. Valt op met zijn luxe uitstraling en werkt perfect. Was in het begin sceptisch over de werking van de afzuiging maar dat werkt zeer goed met krachtige afzuiging. Daarnaast werkt de touchfunctie precies en doet wat je ervan verwacht. Aanrader!

Pluspunten

• Look and feel
  • Afzuiging
  • Touch bediening

Minpunten

• Voedsel in afzuiging, makkelijk uitschuiven

Tom B 25-10-2021

Zuigt prima af

Geschreven voor: Siemens ED731FQ15E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt goed af, de filters ben ik nog iets minder enthousiast over. De lucht die teruggeblazen wordt is nog niet top bij het bakken van bv pannenkoeken. Lijkt alsof dat te veel is. Maar gemiddeld genomen erg tevreden

Danny 05-06-2021

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens ED731FQ15E

Voor ons is dit de perfecte kookplaat. Hij werkt gewoon prettig en intuïtief. De afzuiging werkt boven verwachting goed! Iniddels hebben we er ook een losse grillplaat bij gekocht en dat kan ik zeker iedereen aanraden. Wederom een aanrader!

JosV 28-05-2021

Het apparaat presteert boven verwachting

Geschreven voor: Siemens ED731FQ15E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat is zoals je dat van een Siemens mag verwachten, maar de afzuiging heeft mij in positieve zin verrast. Het eten wordt nog nét niet uit je pan gezogen. Qua inrichting is het erg fraai dat ik geen afzuigkap nodig heb en de afzuiging werkt zó krachtig dat deze vergelijkbaar of misschien wel beter is dan een gewone afzuigkap.

JosV 11-04-2021

Afzuiging werkt perfect

Geschreven voor: Siemens ED731FQ15E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuiging werkt nog beter dan ik had verwacht. Ik maak nu regelmatig de grap dat deze kookplaat nog nét niet de pasta uit m'n pan zuigt. Topproduct!

Ri65 08-10-2020

Redelijk

Geschreven voor: Siemens ED731FQ15E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer dat er nog veel dampen alle kanten op "waaien" en niet in de afzuiging terechtkomen zodat de etensgeuren in de ruimte terecht komen.
Kookplaat functioneert erg goed!