Melitta Single 5 - Reviews

Soorten koffie
koffie

7,1

elpo 16-12-2015 Product paar weken in bezit

Nadat mijn tweede Melitta Single na 2,5 jaar kapot ging, heb ik bij Melitta gereclameerd. Ik kreeg het aankoopbedrag terug. Daarvan een Philips gekocht, die na 2 weken stuk ging. Geld terug bij Blokker. Vervolgens maar weer een Melitta Single 5 gekocht bij Kijkshop. Er zit nu een beveiliging op: na 45 min gaat de verwarming van de warmhoudplaat uit. Apparaat zet prima koffie en is zeer gemakkelijk in gebruik.

elpo 28-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Onze eerste Single 5 van juli 2007 ging in november 2012 stuk (verwarmingselement).
Op 25-11-2012 via bol.com een nieuwe gekocht. Deze is nu 28-8-2015 stuk gegaan.
De duurzaamheid is daarom zeer slecht beoordeeld. Het apparaat werkt verder prima. Goede koffiesmaak en goed warmhoudplaatje.

beusje-2 09-03-2014 Product kwartaal in bezit

Aanvulling op eerdere review.
Ben nog steeds blij met dit apparaat. Door speciaal klepje gaat het water pas de filter in als het heet is. Dat geeft meteen hete koffie.
Een minpuntje; ik kan met mijn hand niet in het kannetje, dus moet steeds met azijn de kalk- en koffieaanslag verwijderen. Dat is niet handig.

beusje-2 01-11-2013 Product paar dagen in bezit

Leuk, klein apparaat, voor kleine huishoudens. Fijn kannetje, schenkt zonder te druppen, goed en prettig handvat. Inderdaad is het wat onhandig om het water in het reservoir te gieten.
Koffie is goed heet meteen na het zetten maar een enkel kopje in de kan wordt snel lauw.

Anja59 28-04-2012 Product half jaar in bezit

5,6
Apparaat in mei 2011 gekocht.Begin januari 2012 teruggebracht naar leverancier ivm verwarmingsdefect. Vier weken later nieuw apparaat gekregen.Op 19 maart 2012 wéér verwarmingsdefect.Hetzelfde euvel als bij het eerste apparaat.Teruggebracht naar de leverancier en 26 april 2012 nieuw apparaat gekregen.Dus drie apparaten binnen één jaar in gebruik.Het is,dat er 2 jaar garantie op zit,daarom doe ik nog moeite om het terug te brengen.Maar gezien de huidige benzineprijs is het bijna niet meer lonend.Op naar het volgende defect denk ik, over vier maanden???

FriSe 28-02-2012 Product jaar of meer in bezit

Apparaat in 2009 aangeschaft. Na een half jaar defect (verwarmingselement de geest gegeven).Omdat het garantie betrof, een nieuw apparaat gekregen.Ook dat apparaat na een half jaar dezelfde klacht, maar nu geldt de garantie niet meer.
Een prima apparaat als je er maar een half jaar plezier van wilt hebben. Ik kijk nu toch naar een ander merk!!

Birgit_rs 10-02-2010 Product paar dagen in bezit

Een bijzonder fijn koffiezetapparaat. Het apparaat is bedoeld voor kleinere hoeveelheden. Mijn eerdere ervaringen met dergelijke apparaten was dat de koffie dan lauw was. Niet bij de Melitta. De koffie is heet en goed van smaak. Het gebruik is eenvoudig. Enige puntje van kritiek is het waterresevoir. Voor mij geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat het vooral voor oudere mensen of als je wat trilt wat lastig schenken is.

Robert2008 02-05-2008 Product maand in bezit

7,6
Het apparaat zet prima koffie, goed van temperatuur. Er zit zelfs een voorziening op die het eerste doorgestroomde water, wat nog niet op temperatuur is terugvoert naar het reservoir. Het enige minpunt is dat het erg lastig is om het water in het reservoir te gieten. Zeker voor oudere mensen, die zullen er regelmatig naast gieten.