Braun KF 7125

gemalen koffie
Type
filterzetter
Koffiesterkte instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun KF 7125 op Kieskeurig.be.

3,3

• Slecht

Fam. de Beer 16-04-2018

Mooi design maar niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Braun KF 7125

Apparaat gekocht nav positieve recensie in het AD. Mooi design maar niet echt gebruiksvriendelijk. Water in het apparaat gieten is bijna niet te doen met de grote kan. Moeilijk om vast te stellen hoeveel water voor hoeveel kopjes. Binnenin het waterreservoir zitten groene blokjes, die geven het waterpeil aan. Je moet wel goed kijken om het te zien. Inschenken van de koffie lukt nooit zonder knoeien, erg vervelend. We hebben het apparaat nog niet zo lang en nu al brand het ontkalken lampje. Al met al een tegenvaller.

• Koffie blijft lang warm

Minpunten

• Knoeikan
  • Waterreservoir

valliage 30-03-2019

Heb spijt dat ik hem gekocht heb !!!!

Geschreven voor: Braun KF 7125

één grote mors boel tijdens het inschenken, slecht zicht met water vullen en de hoeveelheid, je krijgt automatisch een signaal als de koffie klaar is .d.w.z enorme herrie aan geluid water pruttelen. Neen al met al jammer van dit type apparaat want hij ziet er leuk en mooi uit !!!

Officiele reactie van Braun 09-04-2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie op Kieskeurig.nl.
Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent met uw Braun KF 7125 koffiezetter.
Graag komen wij met u in contact hierover. U kunt via de volgende link met ons in contact komen:

serviceteam Braun huishoudelijk

Joop Jansen 09-10-2018

Slechte koop.

Geschreven voor: Braun KF 7125

De vormgeving is het enige wat positief is, voor de rest is het een ergelijk apparaat. Om te weten hoeveel water je er in doet kun je er het beste een maatbeker gebruiken. Dit is namelijk bijna niet te zien. De deksel is echt onhandig en koffie inschenken zonder te knoeien lukt niet met deze koffiezetter. Ook met de deksel eraf lukt het niet om niet te knoeien. Dat zoiets nog verkocht wordt. Gekocht bij Expert, verkoper heeft hierover geen enkele informatie gegeven. Volgende keer online kopen, kun je hem zo terugsturen. Slechtste koop in jaren.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Aflezen waterniveau.
  • Knoeien bij inschenken
  • Deksel

monica elsinghorst 21-08-2018

grote kan

Geschreven voor: Braun KF 7125

Ik heb dit product gekozen omdat het een grote kan heeft.
Echter heeft dit apparaat rededelijk wat nadelen.
Het waterreservoir vullen is onhandig omdat de klep in de weg zit. je kunt de kan niet leegschenken.
Je ziet aan de buitenkant niet hoeveel kopjes je zet hiervoor moet je in het reservoir kijken wat moeilijk en slecht te zien is.
En ergernis top 1 is dat de kan niet goed schenkt het is een geknoei om de koffie in je kopje te krijgen.
Dit apparaat is echt geen aanrader

Pluspunten

• koffie is goed warm

Minpunten

• hoeveelheid kopjes aanduiding
  • vullen van waterreservoir
  • kan schenkt slecht