Philips Original HD6553 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD6553 rood op Kieskeurig.be.

vd Hert 12-06-2020

Zoals van Philips verwacht.

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Op deze Philips site de originele Senseo besteld in een mooie kleur.
De prijs was minder dan bij andere winkels.
Snel geleverd en zoals verwacht een prima apparaat gekregen die volgens verwachting aan de kwaliteit voldoet.

Wals 31-03-2020

druppelgeleider

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Dagelijks, tot nu toe, gebruikt. Voordeel van deze is de "druppelgeleider". Zat niet aan mijn vorige Senseo. Werkt prima. Ik ben er nog steeds heel erg blij mee!

Jomani 20-11-2019

altijd verse koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Nieuw apparaat gekocht omdat de vorige Senseo na 5 jaar aan vervanging toe was.
Gemakkelijk in gebruik en altijd heerlijke verse koffie.

Marcus 07-10-2019

Originele uitvoering: prachtig!

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

De kleur Misty Dawn van het originele model Senseo past prima bij mij. De koffie smaakt ook nog eens hartstikke goed. Ik ben er blij mee.

Xtoff7 26-09-2019

Produit simple d'utilisation

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Cette Senseo a été offerte à ma maman, elle devait être la plus simple possible et c'est le cas. Un bouton marche/arrêt, une ou deux tasses, c'est tout. Je conseillerai cette Senseo pour les personnes plus âgées désirant faire un bon café sans trop de soucis.

Rinus 21-08-2019

Een goed product voor lekker en snel gebruik

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Dit is een mooi en goed apparaat wat doet waar het voor staat , welke nog lekker snel en lekker in gebruik is

Georzie 23-12-2018

Flink nadruppelen bij openen klep

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Nadat het kopje koffie smaakvol is gezet en je wilt een volgende kopje "zetten" dan lopen er tiental druppels uit de 45 gaten plaat uit het deksel op de gebruikt pad in de padhouder.
Het wordt een kliederboel deze pad te verwijderen, een druppelspoor naar de groene bak tot gevolg.

AlleyNL 30-07-2018

Schuimlaag ontbreekt en smaak is minder

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Dit is de 4e Senseo original (nu HD6553/80). Twee zijn er nog in gebruik en geven nog prima koffie mét een prachtige schuimlaag. Héérlijk. Deze laatste aankoop doet het op zich prima, alleen de schuimlaag ontbreekt en smaak minder. Vandaar 3* i.p.v. 5*.

007bont 22-07-2018

Goed product voor zyn geld.

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Zeer hete koffie van deze senseo,ik heb er een groter reservoir voor het water,dit is myn derde senseo al.

kooyoo 26-04-2018

Un percolateur qu'on a envie de montrer

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

La réputation du Senseo n'est plus à faire. Aujourd'hui, grâce aux couleurs tendance et à sa ligne élancée, on est également fier de le laisser bien en vue dans la cuisine.
Attention cependant si vous voulez utiliser vos tasses à café préférées au lieu des tasses de la marque (vendues séparément): il n'est pas possible de prérégler le volume de café et il convient dès lors de garder un œil sur la tasse et un doigt sur l'interrupteur...

kooyoo 03-04-2018

Un percolateur qu'on a envie de montrer

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Avec sa ligne élégante et le choix du coloris, Senseo pose fièrement dans la cuisine en attendant qu'on le sollicite pour une tasse de bon café, corsé et crémeux.
L'utilisation de tasses Senseo ou similaires n'est pas indispensable mais est conseillée si vous ne voulez pas des tasses trop ou trop peu remplies.
Petite mise en garde: les dosettes 'Café Liégeois' ne peuvent PAS être utilisées avec la coupelle DEUX tasses, au risque de bloquer et endommager votre Senseo (papier des dosettes mal calibré, la firme est informée mais ne compte pas modifier).

Snoopy01 20-02-2018

Voldoet precies aan de gestelde wensen

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Wij hadden een wat ouder type Senseo. Deze heeft een betere waterverdeling, waardoor de koffie beter is dan het vorige type.
Maakt ook niet meer zoveel geluid.
Dus ''gewoon'tevreden.

MoniL 20-02-2018

Voldoet precies aan de gestelde wensen

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Maakt ook niet meer zoveel geluid.
Dus ''gewoon'tevreden.

NikkieH 30-11-2017

geweldig product

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Een heerlijk warm kopje koffie met een goede smaak.
Door de extra gaatjes bovenin word de volledig koffiepad benut en daardoor smaakt deze beter dan onze oude Senseo van 10 jaar oud. Hij is ook een stuk stiller.
Ook kan je precies zien door de schenktuitjes waar je je mok eronder kan zetten

Boardbabe 30-11-2017

koffie zetten was nog nooit zo gemakkelijk

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Al enige tijd Senseo-liefhebber. Met dit toestel kan je nu door 2keer indrukken een straffere koffie zetten. Is leuk bij het ontbijt of als je gasten hebt die wel een sterkere koffie lusten. Mooi elegant ontwerp en de nieuwe blauwe kleur is prachtig, doet mij een beetje denken aan een Volkswagen busje en staat erg mooi in onze keuken. Het waterreservoir mocht wat groter zijn. Je kan er 4 kleine tasjes mee zetten. Met pad-systeem kan je verschillende smaken en sterktes gebruiken. Handig in onderhoud, makkelijk om te poetsen. Prijs/kwaliteit een enorme goede deal. Mijn vorige Senseo-toestellen (andere generatie) presteerden niet meer optimaal na een 2-tal jaar, ik heb hier opnieuw een beetje schrik voor, maar ik heb er goede hoop op.

Romi1982 29-11-2017

Zeer smaakvolle koffie!!

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Voor mij blijft dit Senseo koffiezetapparaat een goede aankoop! Ben er altijd al zeer tevreden van geweest! Heb vroeger zo een apparaat gehad, dan een ander apparaat van Senseo aangekocht en nu terug dit apparaat en ik moet zeggen dat het er echt wel op vooruitgegaan is!

marcat32 27-11-2017

lekkere sterke bak koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Wij zijn erg tevreden over deze vernieuwde senseo. Ik dronk hier voor eigenlijk geen senseo. Maar nu met de knop om sterkere koffie te maken wel. Lekker met opgeschuimde melk.

Enige nadeel is dat het een tijdje kost voor hij opgewarmd is. Gelukkig hoeft hij dan niet meer op te warmen tussen de kopjes koffie door.

Altsax 26-11-2017

handig, lekker en snel

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Zeer tevreden over de kwaliteit en hoeveelheid van de koffie. Is bovendien warm genoeg.
Vorige toestel heeft 10 jaar dienst gedaan, dus ik heb er alle vertrouwen in.

natje62 25-11-2017

Topproduct

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Ik ben zeer tevreden van dit toestel. Ik heb de blauwe gekozen, het is een prachtig kleur en gebruiksvriendelijk.

Avc1ram 24-11-2017

Onmisbaar

Geschreven voor: Philips Original HD6553 rood

Eenvoudig toestel, met een zeer gemakkelijk gebruik, waardoor je snel een heerlijke tas koffie hebt. Reservoir had wat groter mogen zijn, maar het stoort niet.