Philips Daily Collection HD743520 - Reviews

Ingebouwd display

7,9

Dirk 27-11-2015 Product paar dagen in bezit

4,5
Het apparaat zit vol vervelende frutsels waardoor onhandig in het gebruik. Het filter kan bijvoorbeeld niet zelfstandig rechtop staan. Alleen maar geschikt voor filter nr 1 bij een groter filter werkt de zwenkarm niet meer. Een rare zg aromageleider in de kan waardoor je niet handig met de afwasborstel in de kan schoonmaakt.
Duurzaamheid nvt want na eenmalig gebruik retour naar de winkel.

daninos 07-07-2015 Product maand in bezit

9,4
Nu een maandje gebruikt, blijkt dit apparaat prima voor mij en mijn vriendin. heel fijn om ´s ochtends en ´s avonds twee koppen mee te zetten. Het duurt wel iets langer voor de kopjes klaar zijn, maar is wel heel zuinig in gebruik. Compact en een heel mooi design. Erg handig in gebruik.

kemphaas 26-06-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat voor enkele koppen koffie. Duidelijk een stuk compacter dan een normaal koffiezetapparaat, maar dan ook minder koppen tegelijk te zetten. Zettijd is iets langer dan een groot apparaat, vermogen is dan ook minder dus wel zuiniger. Prima gebruikersgemak en mooi design.

Chant0506 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ideaal apparaat , omdat hij lekker compact is kan je ook lekker bakje koffie zetten en blijft ie lekker vers

kroaitje 25-06-2015 Product paar weken in bezit

de Philips HD7435-20 is erg makkelijk in gebruik. Alles is simpel en eenvoudig, maar wel degelijk.
Het apparaat is geschikt om voor 1 of twee personen heerlijke koffie te zetten. Niet geschikt voor veel meer personen tegelijk.
Het gebruikte wattage (stroom) van het apparaat is laag, waardoor deze overal gebruikt kan worden. Nadeel is wel dat het 'doorlopen' voor een volle pot (1 liter) veel tijd kost. Prettig is de automatische uitschakeling, is alleen wel snel, na een half uur gaat het apparaat alweer uit.

Kortom, een eenvoudig maar goed apparaat.

jubke47 14-01-2016

dat uitschakelen vind ik niet prettig,ik kan dat in de beschrijving ook niet vinden.

lister1308 23-06-2015 Product paar weken in bezit

Gekocht voor op de camping en dankzij compact formaat ideaal daar. Drinken meestal met z'n tweeen koffie en 4 koppen kunnen hier dan makkelijk in. Ideaal voor op de vakantie.