Philips N INNOPHHD754620 - Reviews

koffie

7,9

rutger13 30-08-2014 Product jaar of meer in bezit

6,6
Na 1 jaar blijft de koffie niet langer dan een uurtje meer warm in de kan. Na 3 jaar defect. Openschroeven leert dat het element lek is door galvanische corrosie: er zit op de bodem een nutteloos staalplaatje tegen het aluminium geschroefd. Dit lijkt bewust gedaan om na een aantal jaren een lek te veroorzaken.

Jan de Koffiekan 18-01-2014 Product paar weken in bezit

6,4
Hoewel tevreden over het gebruik en bedieningsgemak, moet mij van het hart dat de smaak van de koffie wordt overheerst door een penetrante en vrij bittere kunststof / PTFE smaak die zelfs je tong doet prikkelen. Tijdens het stoken van de koffie ruik je eveneens het plastic door de koffiedampen heen. Apparaat nu een paar weken in bezit en hierin komt weinig verandering. Kan niet gezond zijn....

peterwoody 22-02-2015 Product jaar of meer in bezit

Dit is het beste koffiezetapparaat wat ik ooit heb gehad en ik ben een echte koffieleut,nu al meer dan 2 jaar in gebruik.
Hij zet echt lekkere hete koffie, hij schakelt meteen uit als de koffie is doorgelopen(energiezuinig) en vangt het op een een prima thermos koffiekan.Ik gebruik hem op een schakelklok zodat als ik s morgens op sta de koffie al lekker klaar staat.
Dit is nu echt een bijna perfect product .
Een klein minpuntje is, als je schenkt blijft er vaak een druppeltje aan de kan hangen zodat je ooit een vlekje op je tafel hebt.

Wijnand Klaver 04-12-2014 Product jaar of meer in bezit

Heb hem nu 4 jaar. Werkt nog steeds prima. Koffie lang genoeg heet. Zet nooit meer dan 3 bekers. Daarna eventueel weer opnieuw.
Alleen het plaatje, waar de kan op moet, beschadigt, door het inschuiven van de kan.

Erik W 16-02-2013 Product paar weken in bezit

Tot nu toe erg tevreden over deze Philips.
- Goed hete koffie (was bij onze vorige Philips niet zo)
- Schakelt automatisch uit als koffiezetten klaar is.
- thermoskan houd het goed heet (heb een test gedaan: half kan koffie een uur laten staan en dan drinken, was nog verrassend heet).
Baalde wel: had hem bet gekocht, en een week later bij dezelfde winkel in de aanbieding, maar das dan pech.

marijke018 02-12-2012 Product jaar of meer in bezit

6,8
ik dacht ik koop een goed nederlands product, want philips staat toch goed bekend. En in het begin was het een ideaal apparaat, lekkere koffie, makkelijk in gebruik. Vooral de thermoskan eronder was ik heel blij mee. Maar nu is sinds kort het waterreservoir gaan lekken, zelfs bij 4 of 6 kopjes koffie lekt er water aan de onderkant van het apparaat. Heel jammer.
de slogan van philips : lets make things better kunnen ze nu beter veranderen in : lets make things wetter.
natuurlijk is de garantie termijn weer net verlopen en zit ik nu met te sterke koffie omdat het water eruit lekt en een nat aanrecht. jammer.

Officiele reactie van Philips Nederland 06-12-2012

Goedendag Marijke018,

Wat vervelend te lezen dat uw HD7546 is gaan lekken.

Philips geeft twee jaar fabrieksgarantie op de HD7546. Wanneer uw apparaat hier nog binnen valt kunt u contact met Philips opnemen.
Buiten de garantietermijn kunt u terug naar de winkel waar u het apparaat gekocht heeft.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Oylun 14-12-2014 Product paar dagen in bezit

4,2
Toen we het koffie maakte was het heel koud en het coolt ook snel af dus ik ga hem snel weer snel teruggefen.

hoogie35 15-12-2014

serieus?

wijnands 25-11-2014 Product jaar of meer in bezit

Inmiddels is net de 2e in een kleine vier jaar stuk gegaan. Nummer een had een lekkage, bij nummer 2 werkt de schakelaar niet meer.

Die schakelaar is trouwens een irritatie punt bij dit ding, eenmaal aangezet gaat 'ie pas uit als de koffie gezet is. Mocht je 'm per vergissing dus aanzetten dan moet je de stekker eruit trekken.

De thermoskan is een aardige feature, de koffie blijft langer warm maar kookt niet door. De dop is goed schoon te maken. De filterhouder is wat lastiger schoon te maken, de druppelstop kan eigenlijk niet goed los.

Al met al best een aardig apparaat maar ze gaan zo kort mee, de braun die ik ervoor had hield het bijna 10 jaar uit.

Hans Ver 02-04-2014 Product kwartaal in bezit

5,4
Wij hebben dit apparaat nu een aantal maanden en waren met name over de thermoskan erg ontevreden. Zeker als je geen volle pot zet moet je de koffie snel drinken anders is deze teveel afgekoeld om nog met smaak te drinken. Ik heb vele malen gepoogd om met Philips hierover in contact te komen maar kwam niet verder dan de site en daar kreeg ik niet anders dan opnieuw de gebruiksaanwijzing. Wel is op een zeker moment gemaild dat men contact op zou nemen maar dat is niet gebeurd. Erg teleurstellend dus.

robsmittenaar 03-04-2014

Over het behoud van de temperatuur hebben we nooit problemen gehad. Integendeel, vergeleken met eerdere ervaringen zijn wat dit betreft de ervaringen positief.
Wel hebben we problemen met de schakelaar. Deze moeten we nu een aantal keren indrukken voordat die aanblijft. Ook daar is weinig over te vinden bij Philips en er wordt ook niet gereageerd wanneer je hier melding van maakt. Een meer actieve opstelling zou wel zo prettig zijn.

Ellen 47 30-12-2014

Bij aankoop werd ons geadviseerd om de kan met heet water om te spoelen voorieder gebruik en dat werkt prima, koffie blijft goed heet.

ellebelle0703 15-02-2014 Product jaar of meer in bezit

5,8
Ons tweede apparaat van hetzelfde type lekte ook al binnen 3 jaar, leverde kortsluiting op! Dus hoewel leuk vormgegeven en handig, voor ons absoluut geen Philips meer!!!

hesseldejong 29-12-2014

Als het koffie apparaat lek moet je hem uit elkaar halen dan zit er een rood rubbertje dat is kapot als je dat vervangt is hij weer goed.
Heleen

janjonker 16-11-2013 Product jaar of meer in bezit

5,8
de koffiezetter heb ik nu meer dan 3 jaar en de koffie die hij zet is niet echt warm (laat staan heet) ook in de thermoskan
wordt deze binnen een uur helemaal koud
heb dus maar een nieuwe gekocht

aevansoest 11-10-2013 Product jaar of meer in bezit

9,6
We hebben deze machine nu ruim 3 jaar. Het is onze beste koffiezetter ooit! Superstil, mooie vormgeving, en de koffie blijft best een poosje warm in de kan. Wij zetten dagelijks diverse bakjes koffie. Solide apparaat, die ik iedereen zou aanraden!
Als de pot van binnen wat aanslag bevat is de oplossing makkelijk. Eén vatwasblokje erin met lauwwater, en de volgende dag is hij helemaal schoon. Een opmerking hieronder dat de rand loslaat kan niet, want de wand is gewoon van metaal.
Qua koffiezetters ben ik erg tevreden over Philips, en zeker dit apparaat!

snoepen 10-10-2013 Product jaar of meer in bezit

4,2
Helemaal blij waren wij met dit koffiezetapparaat...Koffie blijft warm en lekker.
Na twee jaar begint het apparaat ondanks regelmatig ontkalken, te lekken, van kwaad tot erger, het lijken de Nicuragua Falls wel.
En dat voor een gerenomeerd merk....
Contact opgenomen met Philips, maar meer dan een kortingsbon geven van 20 % doen ze dus niet.Terwijl meerder mensen het probleem hebben, lijkt het op een productiefout.
Schandalig dus, ze kunnen er beter van maken: 'plens and plens', aangezien onze waterkoker, tevens van Philips, ook na anderhalf jaar richting grofvuil kon om dezelfde reden.

roel49 07-02-2014

roel49

Wij hebben exact dezelfde ervaring met deze koffiezetter van Philips. Elke maand ontkalkt, maar hij lekt binnen twee jaar als een gieter.
Het vorige apparaat (zelfde type) kon ook binnen twee jaar richting vuilstort, met hetzelfde euvel...
Goed reclame voor Philips koffiezetters...

Nico_1972 11-06-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik heb dit toestel al weer bijna 3 jaar en ben er zeer tevreden over. Vorig jaar zelfs mee op vakantie genomen. Er zit wel een scheurtje in de behuizing bovenaan bij het waterreservoir maar dit belemmert de werking verder niet. De smaak en kwaliteit van de gezette koffie blijft langer dankzij de thermoskan. Een eenvoudige koffiezetter met een prima prijs/kwaliteitverhouding.

forno 24-01-2013 Product jaar of meer in bezit

6,2
Wij hebben dit koffiezetapparaat amper een jaar en hij is kapot. Begon met kleine lekkages tot aan grote lekkages. Dat is blijkbaar een ontwerpfout want dat overkomt meer mensen, lees ik hier. Nu is er iets intern doorgebrand want hij reageert niet meer op de aan/uit knop. Wij dachten voor 50 EUR een kwalitatief goed apparaat te hebben gekocht. Helaas.

Ben de bon natuurlijk kwijt. Ga morgen eens bellen of ik hem nog kan laten repareren onder garantie. Anders is het exit Philips.

Kwaliteit van de koffie en snelheid van het apparaat zijn prima. Maar als hij het niet doet heb je er niets aan.

Officiele reactie van Philips Nederland 29-01-2013

Beste Forno,

Uit uw review begrijp ik dat u niet geheel tevreden bent over uw koffiezetapparaat. Ik vind het jammer om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat u een dergelijk euvel ervaart met het apparaat, ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Zodra u niet meer in het bezit bent van een aankoopbewijs, kunnen we aan de hand van het serienummer bepalen of het apparaat binnen de garantie valt. U heeft 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat.

Als blijkt dat het apparaat binnen de garantie valt, zullen we overgaan tot het vergeven van een nieuw exemplaar (mits deze op voorraad zijn). Ik ga ervan uit dat u reeds contact met onze klantenservice heeft gehad en dat met u de mogelijkheden zijn doorgesproken.

Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u contact met ons opnemen.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgende telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

cobi58 22-02-2013

Je bent "de bon natuurlijk kwijt"? Van aankopen met één of twee jaar garantie bewaar ik de bon altijd gedurende zeker 5 jaar. Ook na de garantie kun je daar soms nog wel iets aan hebben.
Beetje dom om de bon weg te gooien.
volgende keer bewaren dus.

whoppy 03-01-2013 Product half jaar in bezit

Idd ja , daar ben ik laatst achtergekomen,filters gehaald bij de lidl of aldi van het merk aromata nr 4 en niet gebleikt(zeggen ze),geen last meer gehad,en had privat kaffee african blue gehaald bij de rewe in duitsland,die bonen kan je daar zelf malen,mmmm best lekkere koffie,ach ja voor die prijs van het koffiezetapparaat is het eigenlijk best een goeie,ff een beetje positiever naar de dingen kijken in 2013,gr whoppy

alboe 26-12-2012 Product paar dagen in bezit

6,2
Apparaat ging een paar maand na afloop garantietermijn lekken, iets wat kennelijk vaker voor komt. Niet te repareren maar wel 35 euro onderzoekskosten (heb ik niet betaald!). Ik heb besloten geen Philips apparaten meer te kopen.

jfjboone 21-12-2012 Product jaar of meer in bezit

9,6
Het apparaat werkt goed en de koffie smaakt heerlijk zoals je van een product van Philips mag verwachten.
Echter.... de sierrand om de schakelaar is aan het barsten, dus vandaag of morgrn druk ik de hele schakelaar naar binnen.
Ik hoop dat ik ergens zo'n schakelaar kan kopen en vervangen, zodat ik nog langer van dit apparaat kan genieten, op de site kan ik nergens zo'n schakelaar vinden en dat is weer jammer.

whoppy 13-12-2012 Product half jaar in bezit

2,4
Ok ok ok,dacht ik heb een goede deal gemaakt door te kijken op deze site,zag allemaal goede reviews,heb hem nu een half jaar,vanmorgen voor de zoveelste keer slappe koffie,filter weer een dubbel geklapt,en ook nog 2 keer achter elkaar pffff,dure koffie zo,en zo lekker is de koffie ook weer niet want het water loopt er veel te snel doorheen,en echt snelll,daarom moet ik er meer koffie in doen dan normaal ,anders smaakt die ook weer slap,ik begin langzaam aan te balen van dit apparaat,heb er spijt van.groetjes whoppy

wijnands 30-11-2012 Product jaar of meer in bezit

6,2
En ook de mijne is na een jaar of 3 gaan lekken. Heb helaas de bon niet meer. Beetje jammer, je komt er zelf niet bij om het te maken. Ik vind dat ik van een koffiezet apparaat meer mag verwachten dan dit.

De idioot korte levensduur terzijde is het op zich een goed apparaat. Koffie is goed heet blijf lekker warm, vrijwel alles is goed schoon te maken alleen de deksel van de thermos is wat lastig.

Eiegenaardigheidje is dat als je 'm per vergissing aan zet je je 'm vervolgens niet kan uit zetten.

Voor mijn nieuwe maar weer bij Braun kijken denk ik.

Officiele reactie van Philips Nederland 05-12-2012

Goedendag Wijnands,

Wat vervelend te lezen dat uw HD7546 is gaan lekken buiten de tweejarige fabrieksgarantie van Philips.
Ik vind het wel fijn om te horen dat het model verder goed bevallen is.
Buiten de tweejarige fabrieksgarantie moet ik u verwijzen naar de winkel voor eventuele verdere garantie.

Mocht u vragen hebben dan kunt u natuurlijk altijd weer contact met Philips opnemen.

Officiele reactie van Philips Nederland 03-12-2014

Beste wijnands,

Bedankt voor uw review. U krijgt twee garantie bij uw koffieapparaat. Als het apparaat nog onder garantie valt, wil ik u aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice dan kunnen we de schakelaar voor u herstellen.

Interessante feedback over de schakelaar ook. Ik begrijp dat dit voor irritatie kan zorgen. Ik geef dit zeker door aan het development team.