Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 103 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7546/20 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Bert 14-06-2022

Geen warme koffie

De koffie is niet warm bij het zetten van 4/6 kopjes
Zeker bij het zetten van 2 kopjes
We moeten eerst water koken om warme koffie te krijgen

Minpunten

• Wil men warme koffie dan moet eerst water koken

Koen Koffie 22-03-2022

Prima koffiezetapparaat met een (zeldzame) zwakte

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Coating aan binnen- en buitenkant van thermoskan laat na enige tijd los. Blijkens recensies zal dit waarschijnlijk slechts bij een klein percentage van de exemplaren optreden. Op internet kon ik namelijk slechts één gebruiker van de Gaia met dezelfde ervaringen vinden (op een klachtensite). Mijn apparaat is sinds juni 2019 in gebruik.

driver75 19-02-2022

Het apparaat is goed.

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Hete koffie blijft ook heet in de kan. Dat is mijn 2e apparaat.
wel goed ontkalken anders water lekkage. Dan gaat hij jaren mee.

Frank W 06-01-2022

Beste koffiezetapparaat!

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Filterkoffie is gezonder dan koffie volgens andere bereidingswijzen en zo'n klassiek koffiezetapparaat werkt ook makkelijker dan andere bereidingswijzen. Deze Gaia gaat, zo hebben wij ervaren, heel lang mee, zet lekkere koffie en de thermoskan houdt de koffie gratis warm. Het beste koffiezetapparaat dat ik in een lang leven heb gebruikt.

Schbk 22-09-2021

Houdt niet lang warm

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Na enkele maanden blijft de koffie in de thermoskan niet lang heet/warm. In de beginperiode was dit wel zo.

Mijn naam 14-05-2021

Lekker bakkie

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Was al bekend met dit type koffiezetter - voorganger ging na 5 jaar defect op lekkage van verwarmingselement.

Beers 05-05-2021

prima koffiezetter!

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

de koffie is snel klaar, smaakt heel goed, koffiezetter maakt geen herrie, zoals de vorigen.
Daarnaast is het een sieraad in de keuken.
Tot slot, zeker niet onbelangrijk: de koffie blijft in de thermoskan, ook na een half uur, nog steeds heet.
Kortom, een echte aanrader.

Koffie met koek 21-04-2021

Tevreden, maar de vorige was fijner.

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Zo lang als ik me kan herinneren, kopen wij een Philips koffiezetapparaat. Vertrouwd en betrouwbaar.
Onze vorige koffiezetter was geweldig, maar we hebben die vervangen omdat onze thermische kan hard gevallen was, en de schenktuit helemaal kapot was. Een nieuwe thermische kan was bijna net zo prijzig als een nieuw koffiezetapparaat.
Onze vorige: de Intense HD7697/90, was helaas niet meer verkrijgbaar.
Ik kan alleen maar zeggen: Philips, Philips, waaróm hebben jullie dat goede product nu uit de markt gehaald!?! Het afneembare reservoir, (zie foto) zó handig. Het lampje dat pas uitgaat als de waterfilter ook daadwerkelijk is uitgedruppeld.
Niet getreurd, we zijn weer teruggekeerd naar het model van vóór de Intense. Die hadden we ook al eens gehad. Natuurlijk bevalt dit koffiezetapparaat ook goed, de kleur is fijn, je ziet er geen spetters en koffievlekken op. Dat vind ik prettig.
Je moet wel goed opletten dat als het lampje uitgaat, de waterfilter nog niet helemaal doorgedruppeld is, je moet zéker nog ruim een minuut geduld hebben. Heb je dat geduld niet, dan lekt de boel door nadat je de thermische kan hebt weggehaald.
Verder niet getreurd, de koffie smaak is bij al onze koffiezetapparaten net zo lekker.

Henk 21-02-2021

Sissende nageluiden

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Geeft na een aantal weken irritante harde sissende nageluiden. Dit duurt tot wel 4 minuten nadat de koffie klaar is. Gemeld bij de winkel en gelijk een nieuwe gekregen. Na een aantal weken precies hetzelfde.

Minpunten

• Harde sissende nageluiden
  • tot wel 4 minuten nadat de koffie klaar is

WBeve 09-02-2021

Prima koffie zetter

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Koffie zetter werkt uitstekend, is een vervanging voor de oude koffiezetter die na vele jaren trouwe dienst begon te lekken. Koffie blijft heerlijk warm in de kan.

Henry-Pierre 21-01-2021

Loterij

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Het koffiezetapparaat zou zich zelf uit moeten schakelen. Helaas doet hij dat af en toe wel en af en toe niet, dan schakelt hij niet uit. Het blijft oppassen met het apparaat.

Esther 19-12-2020

Philips HD7546/20

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Zet goeie koffie, en blijft heet in de thermoskan. Handig op het aanrecht, neemt niet veel ruimte in.
Mooi om te zien. Genoeg koffie voor visite.

Tom0mie 23-10-2020

Lekkere en warme koffie :)

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Koffie apparaat ziet er mooi uit in mijn strakke keuken.
Koffie smaakt goed (maar dat zal ook afhankelijk zijn hoe je hem zet). De thermoskan houd de koffie lang warm en persoonlijk vindt ik het erg fijn dat er geen warm houd plaat in zit dus nadat je koffie klaar is staat je machine ook meteen uit is.
Alleen jammer dat er op de site staat dat je de de maalgraad kan instellen echter zit er geen knop op om deze koffie sterkte in te stellen.
Wat een klein nadeel is van een thermos kan is dat je niet kan zien hoeveel water je in je kan hebt gedaan om je machine te vullen.

Traas 03-10-2020

Prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Na jarenlang (6 jaar?) gebruik gemaakt te hebben van de voorganger HD7545 van dit koffiezetapparaat maar eens een nieuwe aangeschaft. Het oude apparaat voldeed altijd prima, maar begon nu kuren te vertonen. Af en toe liep de koffie niet meer de kan in, maar over het aanrecht. En de binnenkant van de kan was niet meer schoon te krijgen door de vele aanslag.
Maar al met al toch heel tevreden, dus ongeveer hetzelfde apparaat gekocht. Wel een nieuwer type dat er nog mooier uitziet in de titaniumkleur.
Enige duidelijk verschil is dat er nu een aan- uitknop op zit. Eigenlijk overbodig omdat het apparaat zichzelf uitschakelt als de koffie klaar is.

Pipo en ??? 28-09-2020

Prima

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een heerlijke koffiezetter, loopt snel door en de koffie blijft erg lang warm.

Wouter 22-09-2020

Doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Dit koffiezetapparaat doet precies wat hij moet doen: lekkere koffie zetten en deze warmhouden in de thermoskan. De koffie is snel klaar en het apparaat schakelt automatisch uit zodra deze klaar is. Het stijlvolle apparaat is ook nog eens eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Blijft lang warm
  • Eenvoudig te reinigen
  • Schakelt automatisch uit

Minpunten

• Kan moet recht in het apparaat geplaatst worden

Lassche 22-09-2020

Doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat doet precies wat hij moet doen: koffie zetten en deze warmhouden in de thermoskan. Dankzij de het automatische systeem gaat het apparaat automatisch uit zodra de koffie klaar is. De koffie is snel klaar en van prima kwaliteit, schoonmaken gaat ook eenvoudig. Enige nadeel is dat de kan niet onder elke hoek in het apparaat geplaatst kan worden. Dit is op het begin eventjes wennen.

DGuijken24 21-09-2020

Makkelijk in gebruik en snel

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Super koffiezetapparaat die gewoon doet wat hij zou moeten doen. De thermoskan zorgt ervoor dat de koffie zijn verse smaak behoudt en is groot genoeg om voor een grotere groep mensen koffie te zetten. Zeker aan aanrader. Makkelijk te gebruiken en zeer geschikt voor iedereen die graag verse, goede koffie drinkt.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel
  • Grote thermoskan

Anoniem 21-09-2020

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Laatst de Philips cafe Gaia aangeschaft en nog steeds erg tevreden met het koffiezetapparaat! Op oogopslag is het een chique en elegant apparaat vanwege het RVS stalen frame van de thermoskan en het filtergedeelte.

Het apparaat is erg makkelijk in de omgang vanwege de simpele druk-op-de-knop methode. Daarnaast was ik erg verbaasd over hoe snel de koffie klaar is en dat dit erg snel gaat in verhouding tot andere apparaten. De thermoskan van het apparaat is erg handig voor als je een grote partij koffie hebt gezet en deze blijft dan ook lang warm.

Enige nadeel is het bijvullen van het waterreservoir met de thermoskan.

Sjoevert 21-09-2020

Gezellig

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Na jaren een Philips Senseo te hebben gebruikt was het weer eens leuk om de koffie te horen pruttelen
Gezellig

Pluspunten

• Gezellig om de koffie weer door het huis te ruiken

Minpunten

• 2 kopjes blijven minder lang heet