Beste deals -12% prijsdaling
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA230 zwart, wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Edwin 04-07-2022

Topapparaat

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Is een perfecte machine of je nou van niet zo sterke koffie hou of juist wel .
Kan je mooi insteelen voor ieder zijn sterkte.
Snel klaar en super lekere koffie.
Zoek je een apparaat waar je normale wat sterkere en espressokoffie kan zetten?
Maar geen financiele middelen heb voor een duur espresso apparaat?
Dan raad ik deze zeker aan.

Pluspunten

• Lekker koffie
  • Snel gezet
  • Mooi apparaat
  • Meerdere sterkte zetbaar

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken tot nu toe

IvanF 13-06-2022

Mooi design, grote evolutie

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Na jaren trouwe dienst werd de oude Senseo vervangen door het nieuw model. Een enorme verbetering. Eens de pads en tassen geplaatst duw je gewoon op de keuzeknop en iets later hoor je je koffie doorlopen. De sterkte kan met een schuifknop ingesteld worden maar dit wordt in praktijk nooit gebruikt.

Delta2424 13-06-2022

Klein reservoir

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Klein reservoir, zeker niet te vol vullen anders loopt er een deel water uit vanaf je het reservoir plaats

r**t@a**l.com 13-06-2022
Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Prima apparaat alleen duurt het lang voordat hij warm is. Dit maakt koffie serveren voor meerdere mensen een langdurig proces.

De verschillende standen (dus sterkte van de koffie) is wel heel fijn. Zo heeft ieder wat wils.

Amanda 08-04-2022

Prima Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Dit apparaat aangeschaft omdat de vorige Senseo het langzaam begaf na 6 jaar. De werking van het apparaat is hetzelfde, er zit alleen geen aan / uit knop meer op. Je 'klikt' nu de 1 of 2 kops toets aan en hij begint met opwarmen en zet daarna gelijk je kopje koffie. Na het zetten van je koffie schakelt hij dan ook gelijk weer uit, of dit per definitie zal schelen in het stroomgebruik durf ik niet te zeggen. Product werkt wederom prima en hopelijk kunnen we er weer lang plezier van hebben.

Pluspunten

• Compact
  • Prima temperatuur koffie
  • Staat stabiel en 'schuifvast'

Kroesen 08-04-2022

Diverse instellingen

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Na 4 jaar bonen machine weer terug naar Senseo even snel weer een bakje doen nu met al die diverse keuze mogelijkheden en smaken. Hij is stiller als mijn oude eerste serie en smakelijker ook mooier crème laag er op, fijn dat ik ook hier kan kiezen voor lungo mild of expresso. Voelt wel allemaal plastic aan vooral het sluiten van het padje ben benieuwd hoe lang het vol houd.

CH 03-04-2022

Super Senseo slank en Senseo Specials

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Mooi slanke model en kleuren passen goed bij keuken. Heerlijke Senseo Specials bereid. Ben super blij met deze vernieuwde look en krijg weer zin in koffiezetten

a**9@g**l.com 08-03-2022

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Al jaren een Senseo apparaat.
Deze gekocht vanwege meldingslampje om te ontslakken.
Positieve bijkomstigheid is dat de aanknop uit gaat
als het kopje vol is.
Het oudere model bleef hier door iemand onnodig lang aanstaan.
Minpuntje: onder het waterreservoir komt water.

Pluspunten

• Melding voor ontslakken.
  • Aanknop gaat uit bij vol kopje.

Minpunten

• Water onder waterreservoir

Naduri 07-03-2022

Très fonctionnel et beau design

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Il est très pratique d'utilisation et en plus très joli. Il y a trois types de taille de tasse: grande, moyenne et grande.

Vuggelke 08-02-2022

Goeie koffie

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Ik heb al een aantal jaren een senseo apparaat.het systeem is ideaal voor mij als alleenstaande.snel en ik kan zelf de smaak bepalen.het waterreservoir is even wennen en ik vind het oppervlak glad en dus moet je goed in de gaten houden dat je het niet uit je handen laat glippen

R.Pe 06-02-2022

Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Kwalitatief een slecht apparaat, plateau voor de kopjes een dun plastic kapje wat op en neer beweegt, waterreservoir lekt al meteen bij het plaatsen in het apparaat, contact gehad met de klantenservice kon hem meteen terug sturen, dus de service is goed.

Donald Duck 1980 03-02-2022

senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

het is jammer dat hij na elk bakje uit gaan zodat het apparaat iedere keer opnieuw moet opwarmen.Wij hebben iedere keer 2 bakjes koffie achter elkaar met verschillende smaken dus je kunt niet het hulpstuk voor 2 bakjes koffie gebruiken.

#Prinsesje 12-01-2022

mooie vormgeving, kleur en staat mooi in keuken.

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Bediening is simpel en er zijn veel mogelijkheden tot koffiesterkten. Schoonmaken van onderdelen is gemakkelijk. Apparaat werkt na enkele maanden dagelijks gebruik nog uitstekend. Advies: dagelijks naspoelen.

Pads. 31-12-2021

Leuk machientje!

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Werkte in het begin correct; heeft nu na twee maanden reeds meer tijd nodig voor dezelfde handeling. Is twee maal ontkalkt. Het waterreservoir wordt best geheel gevuld , want anders is de watermassa niet voldoende om het ventiel aan de onderkant te sluiten. Doet nog wat het moet; maar voor hoe lang gaat deze versie mee? Onze zesde "Senseo".

j**3@u**l.nl 31-12-2021

leuke koffiezetter met heerlijke senseo smaak

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

ik vindt deze senseo een prachtig design, de kleuren vindt ik mooi om te zien, staat leuk in mijn keuken, het apparaat werkt goed, en fijn is dat je de sterkte kan instellen, naar smaak, staat garant voor een heerlijk kopje koffie, met schuimlaag, het apparaat, is makkelijk te bedienen, en makkelijk schoon maken van de losse onderdelen, ik heb wel een klein min puntje, de koffie is niet zo heet als
het zou moeten zijn, want ik heb nog een ander senseo apparaat, en wordt de koffie veel heter, het verschil is duidelijk te merken, maar ondanks dit min puntje, smaakt de koffie heerlijk, ik ben heel tevreden, met mijn koffie senseo apparaat, ik kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• mooi design
  • zet heerlijke koffie
  • makkelijk te bedienen
  • 3 verschillende sterkte instellingen

Minpunten

• koffie wordt niet zo heet

Fl&Li 26-12-2021

Valt tegen

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Ik had toch liever voor de vierkante uitgave gekozen die ik eerder had, maar deze was helaas overleden. Tip: ga nooit over naar een ander type als je al tevreden was met de gene die je had.

e**5@c**a.nl 19-12-2021

Topaankoop

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Top apparaat voldoet aan onze eisen beslist een aanrader zeker
ook qua prijs en kwaliteit

Pluspunten

• Kwaliteit

Oldenhuis 17-12-2021

Bij het afnemen en vullen lekt de vlotterplaat.

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Jammer. Bij het vullen en afnemen lekt de vlotter opening overmatig water.
Aanrecht is altijd nat. en wij vinden de koffie niet warm genoeg. (lauw)

Janny 08-12-2021

Nieuwe Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Van deze Senseo kan je de sterkte zelf instellen.
Voldoet heel goed, maar het waterresvoir zou wat groter moeten zijn. Ook het vastpakken vergt enige handigheid, maar na een weekje gaat het wel.
Het aan lampje is erg handig, want er gaat wat wachttijd voorbij ,waardoor je tussendoor nog iets klaar kan zetten of serveren

Pluspunten

• Aan/uit lampje
  • Sterkte zelf in te ste

Minpunten

• Nog steeds klein waterreservoir
  • Moeilijk vast te pakken

Carla 60 03-12-2021

goed apparaat

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Wij gebruiken hem nu 1 week , hier voor hadden we de gewone senseo .
Wel even wennen als je de knop indruk dat je dan gelijk de kopjes er onder moet zetten , lekkere koffie 3 verschillende sterkte ook top . Ook 1 nadeel inderdaad het water reservoir glijd makkelijk uit je handen . Verder een top apparaat