Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA240 grijs, rood op Kieskeurig.be.

w**n@g**l.com 28-11-2021

Mooi design

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

De Senseo heeft een mooie design, volgens beschrijving zou die een mooi cremig laagje maken, maar dat vind ik tegenvallen. Verder vond ik dat mijn oude Senseo sneller een kop koffie gezet had.
Ook is t goed dat ie meteen uitschakelt voor `t milieu, allen als je er 2 achter elkaar wil maken is het een nadeel, dat de boiler weer verwarmd moet worden, bij mijn oude kon je meteen weer starten.

Pluspunten

• Gaat na bakkie meteen uit

Minpunten

• Duurt vrij lang voor bakkie gezet is

Thea 19-11-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Geweldig apparaat. Nu enkele maanden in bezit en het is erg fijn dat je de koffiesterkte kunt instellen. Het enige minpunt is dat het reservoir wat lekt als je hem eruit haalt om het water bij te vullen. Dit los ik nu op met een doekje eronder te leggen.

Pluspunten

• Koffiesterkte in te stellen
  • Ziet er mooi uit
  • Goed warm

Minpunten

• reservoir lekt bij het uithalen

i**2@o**k.com 17-06-2021

Onverwachte tegenvaller Philips!

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Onszelf een nieuw Senseo apparaat cadeau gedaan, de zoveelste al inmiddels. Eigenlijk nooit klachten gehad. Onze vorige was een quadrant. Dit nieuwe apparaat vond ik bij installeren een beetje,..” goedkoop”aandoen. Slap plastic bv. Echter na gebruik lekte het apparaat aan het tuit boven èn aan de onderkant. Alles nagelopen en meerdere keren geprobeerd maar, helaas.
Telkens een nat aanrecht. Retour gezonden dus. Nu opzoek naar een ander mooi model. Want mooi was deze dan weer wel

Pluspunten

Minpunten

• Apparaat lekt

Arjen 11-06-2021

Nieuw apparaat lekt

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Nieuw apparaat lekt achter de tuit waardoor koffie langs de behuizing en langs de lekbak naar onder het apparaat stroomt. Na ieder kopje koffie een grotere plas. Lijkt matige bouwkwaliteit. 1e senseo in 20 jaar die helaas lekt.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Matige kwaliteit

Verbruggenk 22-04-2021

Zeer fijne verbetering !

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Ik heb deze Senseo ondertussen al een paar weken in gebruik( deze bevalt me prima! Met zijn mooie design staat hij super mooi op ons aanrecht . Het grote voordeel van deze Senseo is dat je keuze hebt uit verschillende koffiesterktes. Ik verkies de middelste stand. Het toestel is ook direct gebruiksklaar. Je kan twee tassen tegelijkertijd zetten. Het toestel is zeer onderhoudsvriendelijk.
Nog een groot pluspunt is de verstelbare tuit, zowel een kleine tas als een grote tas past hier perfect onder zonder geknoei .

• Gebruiksklaar
  • Verschillende koffiesterktes
  • Twee tassen

Twig 12-04-2021

Senseo select

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Leuk en makkelijk toestel. Snel koffie en je kan de sterkte van je koffie kiezen. Groter waterreservoir dan mijn vorig toestel. Ook handig dat je de tuit kan verschuiven mits ik veel verschillende kopjes in huis heb. De pads zijn ook wel goedkoper dan degene die ik nodig had bij mijn vorig toestel.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Lekkere koffie, sterkte kiezen

Debbie 09-04-2021

Mooi toestel maar niet heel praktisch

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Het waterreservoir is niet handig ontworpen. Er zit geen handgreep op waardoor je het moeilijk kan vasthouden als het vol water zit. Regelmatig knoeit er dan water.
Verder is het een mooi ontwerp. De koffie start automatisch te lopen na het aanzetten van het toestel. Enig nadeel hieraan: ook zonder koffiepad of zonder het deksel te sluiten loopt de koffie.

Nanda 07-04-2021

verschillende koffiesterktes en mooi design

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Ik vind het geweldig dat ik nu super makkelijk verschillende koffiesterktes kan zetten. Ik gebruik voornamelijk de normale en sterke koffie. Een vooruitgang ten opzichte van mijn vorige Senseo is dat ik nu koffie kan zetten met 1 druk op de knop (niet eerst verwarmen en dan op de knop drukken om te zetten). Na het zetten van de koffie gaat het apparaat automatisch uit (ipv opnieuw te verwarmen), dit werkt dus energie besparend. De in hoogte verstelbare tuit is superhandig, ik kan hem instellen voor een espressokopje, maar ook voor een grote koffiemok, geen onnodig opspattende koffie dus. Ik vind het design van de Senseo mooi. Het enige nadeel vind ik dat het lekbakje los is, het staat wel over een deel van het apparaat heen, maar staat er niet strak aan vast, daardoor kan hij bewegen als je er tegen aankomt. Verder lijkt het lampje dat aangeeft wanneer ik het apparaat moet ontkalken me erg handig, maar ik heb het apparaat nog niet lang genoeg om te weten hoe goed dit werkt. Al met al ben in erg blij met dit apparaat.

Pluspunten

• automatisch uitschakelen
  • 3 koffiesterkte instellingen
  • koffiezetten met 1 druk op de knop

Minpunten

• losse lekbak sluit niet mooi aan

Productestter1 06-04-2021

Upgrade van uw gekend Senseo koffiemachine

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Lekkere koffie. Voor elk wat wils (mild, sterk en espresso). Handig dat de koffie vanzelf begint wanneer de machine is opgewarmd.

Robby 06-04-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Met een strak design doet deze senseo het voortreffelijk. De auto aan/uit functie is handig en de eigen sterkte/memo functie is een pluspunt. Alle maten tassen passen er onder door de verschuifbare druppelaar. Het waterreservoir in en uit halen mocht naar mijn mening iets makkelijker maar dit weegt niet op tegen al de pro's.

Pluspunten

• Automatisch in en uit
  • Auto uit functie
  • Memo functie

Minpunten

• Waterreservoir in en uit halen

Annita69 04-04-2021

Fijn en innovatief product

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Mooi koffieapparaat met fijne extra functies zoals een espresso maken of een lungo etc. Bij ons lekte wel het waterreservoir en stond er geen max. op om te vullen, dit zal wel aangepast worden door Philips. Je hoeft nu niet meer te wachten om op het knopje te drukken voor je favoriete koffie, want als je het toestel aanzet begint het na het opwarmen direct met zetten van jou koffie. De koffie temperatuur is goed. De lekbak kunt je verwijderen om zo een hoog glas of koffietas te plaatsen. Alleen is het plateau dan wel te smal voor twee hoge glazen of koffietassen. Gemakkelijk is de keuzefunctie tussen espresso, gewoon of twee tassen of een Lungo dmv een schuifknop rechts naast de vulmond. Gemakkelijk in onderhoud en om schoon te maken kun je de vulmond, de lekbak en de andere onderdelen gemakkelijk verwijderen.

Pluspunten

• keuze schakelaar voor diverse koffies
  • geluidsniveau

Minpunten

• zonder lekbak, plateau te klein