Philips CSA230 grijs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA230 grijs, rood op Kieskeurig.be.

Nadnad2022 07-09-2021

Machine sensée

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

J ai mis 5 car déjà le design de l appareil es magnifique je l ai prise en rouge elle es facile d utilisation le café est super bon ne fais casi pas de bruit bravo à vous pour avoir fais un nouveau model qui es vraiment magnifique

Dziadzia 28-08-2021

Senséo

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

J'aime le disingn de cet appareil, mais la conception du placement du réservoir d'eau n'est pas pratique, ainsi que du bol récupérateur à l'avant et de ce disque qui glisse à chaque intervention. Ça n'est pas pratique.

Tazounet 23-08-2021

Très bon produit

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Facile d'utilisation et de plus un produit vert, fabriqué avec du plastique recyclé et l'utilisation des pads est plus écologique que les capsules.

Nina Bird 23-08-2021

Goed toestel. Reservoir iets te klein.

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Gemakkelijk te gebruiken maar het reservoir is iets te klein. 3 grote tassen en je mag het water bijvullen.

Chrizzie 21 21-08-2021

La lumière de détartrage reste allumé malgré le dé

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Je dois la détartrer souvent. J’emploie cette machine 4 fois par jour minimum, je recherche une machine plus performante.

h**k@h**l.com 04-07-2021

Geen schuim

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Gisteren nieuwe Senseo aangekocht ,maar ik krijg geen schuim laagje op mijn koffie, teleurgesteld

Pluspunten

• Automatisch
  • Snel

Minpunten

• Geen schuim laagje op de koffie

Kwelgeest 22-05-2021

Redelijke opvolger met kleine missers.

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

De vormgeving is weer wat moderner geworden en het automatisch starten na indrukken knop is even wennen na onze vorige senseo machine. Er zijn wel wat missers. 1= Er staat op de water container alleen een min en géén max aanduiding. Dat kan vervelend zijn omdat de container schuin geplaatst moet worden. 2= Omdat de padhouder schuin staat blijft er veel water in staan en wordt het altijd een rommeltje bij het vervangen van de senseo pad. De koffie die het apparaat maakt is niet anders dan de vorige en dus altijd prima.
Onze eerste senseo apparaat had dezelfde specificaties maar was geborsteld rvs en had een blauw lcd Display en een ontkalk indicator. Dit was onze favoriet en deze nieuwe is goed voor de 2e plaats.

Koffieliefhebbert 11-05-2021

Geen schuim

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Jammer. Afgelopen week gekocht, omdat ons vorige apparaat steeds minder koffie ging geven, maar hij gaat terug.
Na uitgepakt te hebben, gelijk gevuld met water, stekker erin en eerst doorspoelen. Daarna tijd voor koffie dachten wij. Bij het zetten zag ik al dat er geen crema laagje ontstond. Koffie is dan wat slapjes en lijkt te komen uit een automaat. Nee zo hoort het niet. Waarschijnlijk een maandag apparaat gekocht, want deze gaat terug helaas.

Isalievdd 03-05-2021

Veelzijdige Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Ik heb de Senseo nu ondertussen al een tijdje in gebruik , en ik ben zeer tevreden . Het grootste pluspunt is voor mij de keuze in koffiesterkte. Je moet ook niet lang wachten voor je een kopje koffie kan zetten, het is direct gebruiksklaar. Je kan twee kopjes tegelijkertijd zetten . Het onderhoud is zeer eenvoudig , je ksn ook alles zeer goed afspoelen. De Senseo ziet er ook nog eens goed uit waardoor die heel mooi op het aanrecht past .

Pluspunten

• Koffiesterkte kiezen
  • Twee kopjes
  • Warme koffie

Debbie1 12-04-2021

Nieuwe Senseo is goed maar niet erg handig

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het waterreservoir is niet handig ontworpen. Er zit geen handgreep op waardoor je het moeilijk kan vasthouden als het vol water zit. Regelmatig knoeit er dan water.
Verder is het een mooi ontwerp. De koffie start automatisch te lopen na het aanzetten van het toestel. Enig nadeel hieraan: ook zonder koffiepad of zonder het deksel te sluiten loopt de koffie.

Heleen72 09-04-2021

Een top apparaat!

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Senseo Select is makkelijk in gebruik en in onderhoud; wat ik als zeer prettig ervaar. Een leuk aspect is dat je persoonlijke smaken kan kiezen met de verschillende koffiepads. Dit apparaat doet wat hij beloofd en zelfs meer! Ik drink heerlijke koffies op een duurzame manier. De Senseo select heeft namelijk een automatische aan/uit knoop. Voorzien van allemaal leuke tools wat deze Senseo een onmisbaar gadget maakt in een moderne keuken

SluiterH 07-04-2021

Super fijn product met lekker resultaat

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi uiterlijk. Heerlijke koffie. Makkelijk in gebruik en er kunnen 2 kopjes onder.

Danny1987 07-04-2021

Fijn en makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is makkelijk te bedienen. Met 1 druk op de knop wordt je Senseo gezet. Je kunt uit 3 verschillende sterktes kiezen. Het apparaat neemt weinig ruimte in beslag op het aanrecht.

Sofia727 06-04-2021

Upgrade van uw gekend Senseo koffiemachine

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Producttester
Dit koffiemachine is zeker een upgrade van uw gekend Senseo koffiemachine. Een heel mooi design (wat ook wel ieders eigen mening is). Grote of kleine tassen, het is allemaal geen probleem met het verstelbare hoofd. Je kan makkelijk een koffie kiezen naar uw wens door de 3 soorten koffie knoppen (sterk, mild, espresso). Als je sochtends snel naar je werk moet gaan en je hebt geen tijd om te wachten tot wanneer je machine opgewarmd is, moet je zeker deze koffiemachine kiezen. Je duwt op de knop 1 of 2 koffies en de koffie wordt automatisch gemaakt wanneer de machine opgewarmd is. Zeker een aanrader!

Verburgh 05-04-2021

Zeer gemakkelijk en efficiënt

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is compacter en kleiner. Je kan de sterkte van je koffie zelf aanpassen. Verschillende maten van tassen kunnen er onder. De machine maakt weinig lawaai. Je kan zelf de sterkte van je koffie regelen. Makkelijk af te wassen. Werkt automatisch na 1 druk op de knop.

Annita69 04-04-2021

Fijn en innovatief product

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi koffieapparaat met fijne extra functies zoals een espresso maken of een lungo etc. Bij ons lekte wel het waterreservoir en stond er geen max. op om te vullen, dit zal wel aangepast worden door Philips. Je hoeft nu niet meer te wachten om op het knopje te drukken voor je favoriete koffie, want als je het toestel aanzet begint het na het opwarmen direct met zetten van jou koffie. De koffie temperatuur is goed. De lekbak kunt je verwijderen om zo een hoog glas of koffietas te plaatsen. Alleen is het plateau dan wel te smal voor twee hoge glazen of koffietassen. Gemakkelijk is de keuzefunctie tussen espresso, gewoon of twee tassen of een Lungo dmv een schuifknop rechts naast de vulmond. Gemakkelijk in onderhoud en om schoon te maken kun je de vulmond, de lekbak en de andere onderdelen gemakkelijk verwijderen.

Tiramisutje 02-04-2021

Een gemakkelijk en snelle koffie zo voor je neus

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koffiezetmachine is snel en gemakkelijk in gebruik. Hij maakt ook niet veel lawaai en gaat automatisch uit om energie te besparen.
Het enige wat voor mij een minpuntje was is dat het waterreservoir wat glad was om vast te nemen. Er had een anti slip op mogen zitten.

Bastiaan 01-04-2021

Alles bedienen met 1 knop

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben al langere tijd gebruiker van een Senseo apparaat. Maar deze is echt fijn in bediening en is vertrouwd in smaak.
Het enige minpunt vindt ik het waterresservoir, deze glijd makkelijk tussen je vingers door, je moet deze echt goed vastpakken om grip te houden.

Verder gewoon een fijn apparaat die je door het design ook goed op het aanrecht kunt laten staan.

Judge N. 31-03-2021

Geweldig product, doet wat ie moet doen!

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerst en vooral wil ik vermelden dat ik onder de indruk ben van dit product!
Niet alleen heb ik koffie gezet met dit apparaat maar chocolademelk.

Ook op het design valt bijna niets negatiefs te te vermelden.

Bedankt Philips!

Vioontje 30-03-2021

Fijne compactere senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind de nieuwe senseo select een fijn apparaat. Deze is stiller,sneller en compacter als zijn voorganger. Het apparaat schakelt meteen uit wanneer de koffie klaar is. Je kunt ook de sterkte makkelijk instellen met een schuifschakelaar. Al met al is deze senseo gebruiksvriendelijk en zou deze zeker aanraden.