Philips CSA240 beige, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA240 beige, grijs op Kieskeurig.be.

7,1

i**2@o**k.com 17-06-2021

Onverwachte tegenvaller Philips!

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Onszelf een nieuw Senseo apparaat cadeau gedaan, de zoveelste al inmiddels. Eigenlijk nooit klachten gehad. Onze vorige was een quadrant. Dit nieuwe apparaat vond ik bij installeren een beetje,..” goedkoop”aandoen. Slap plastic bv. Echter na gebruik lekte het apparaat aan het tuit boven èn aan de onderkant. Alles nagelopen en meerdere keren geprobeerd maar, helaas.
Telkens een nat aanrecht. Retour gezonden dus. Nu opzoek naar een ander mooi model. Want mooi was deze dan weer wel

Pluspunten

Minpunten

• Apparaat lekt

Koffieleut#Rijen 17-09-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Goede warme koffie. Ook is het fijn dat je het knopje indrukt van 1 of 2 kops en hij daarmee gelijk opstart, opwarmt, koffie zet en dan weer uit gaat.
De waterbak is wel een beetje glad en daardoor wat lastiger eruit te halen of erin te zetten.

M.N.215 07-09-2021

prima machine

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

gemakkelijk te bedienen machine, met eenvoudig in te stellen sterkte van de koffie en ziet er ook nog eens goed uit.

Gerdje 28-08-2021

uitstekend product, zeker prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Je hoeft maar 1 maal op de knop te drukken voor een kop koffie. Die verwarmt en maakt koffie met 1 klik. Vroeger was dat opstarten en dan pas kiezen wat voor koffie je wou. Super handig !

mjanssens 28-08-2021

Om terug te doen

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Ik heb deze score gegeven omdat het een goed product is met een zeer mooie prijs, maar met een klein min puntje (koffietuit lekt een beetje) er aan, anders had ik de volle score gekregen.

Intense 28-08-2021

Rappel détartrage

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Le produit est super pratique, j apprécie l effet du café en mode Intense, il n' y a aucun réglage à faire, la seule chose à penser est de détartrer l appareil et pour ça il y a un voyant qui s allumé, idéal pour les grands consommateurs

Mamy claude 28-08-2021

Ce produit es génial

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

J adore ma senseo elle me fait excellent café comme je les aime la machine es belle dommage qu’il ne l ai pas en bleu pale ou rose

Kristof79 24-08-2021

Vervanging van bestaande Senseo

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Dit is ondertussen m'n derde Senseo toestel nadat m'n vorige toestel na bijna 8 jaar begon te lekken aan het waterreservoir. Het nieuwe toestel kent enkele verbeteringen zoals het automatisch uitschakelen nadat de koffie gemaakt is. Ook de selectie van tasgrootte is handig, hoewel de maximaal instelbare grote eigenlijk maar net voldoende is voor mijn grootste tas. Wel vind ik het jammer dat er steeds wat koffie blijft staan in de padhouder waardoor je gemakkelijk morst tijdens het weggooien van de gebruikte pad. Dit was niet het geval bij m'n vorige Senseo toestellen.

Lucky CBR 24-08-2021

Senseo

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

We zijn heel tevreden van onze nieuwe Senseo.Met de 3 standen kan je kiezen hoe sterk je je kopje koffie wil.

J. DL 23-08-2021

Koffie zoals het moet

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Goede temperatuur, uitstekende dosering, alle eigenschappen van mijn vorige Senseo. Een beetje moeilijk om de watertank te plaatsen zonder te smossen.

Café amateur 23-08-2021

Mode café serré impeccable

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Le café est disponible en 3 versions long normal et serré donc un café pour chaque moment de la journée

YPOL 23-08-2021

Zalig!!!

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

De vele mogelijkheden van instellen hoe sterk, of minder sterk, het wil om van het deugddoende potje koffie volop te genieten maakt het verschil om voor de SENSEO® Select CSA240/60 te kiezen

Waelburgs 23-08-2021

Toestel werkt naar behoren

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Heeft wel af en toe kuren: er komt geen koffie uit en maakt veel lawaai. Het wordt nadien wel opgelost.

Genieter. 22-08-2021

Blij met aankoop !!!

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Zeer tevreden met het apparaat, Perfecte werking, temperatuur water (perfect), prijs kwaliteit van coffeepads prima.

Vopperke 21-08-2021

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Zeer mooi ogende machine gemakkelijk in gebruik , de bodemplaat waarop men de tas plaatst was na een week al vol met krassen voor de rest zeer tevreden

Lion 25 22-07-2021

Bon rapport qualité prix

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Facile a utilisé,café bien chaud..., intensité a choisir ,qaund l'eau est chaud il fonctionne automatique, c'est appréciable

Krouwel 08-07-2021

Lekkere koffie, mooie schuimkraag,

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Prima , en eenvoudige apparaat.
Een aanrader voor al degene die van lekkere koffie houden met een mooie schuimkraag

Verbuig 08-07-2021

Fantastisch product

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Een wereld van verschil t.o.v. mijn vorige koffiezet HD6566. Was stuk gegaan en kon gratis genieten van de omruildienst en in vervanging de CSA240/60 gekregen. Zijn meer dan tevreden. Zijn sterke koffiedrinkers en ervaren nu een veel betere koffiesmaak bij gebruik van dezelfde pads

bakkie leut 12-06-2021

Het is een geweldige senseo apparaat

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Met 1 druk op de knop zet hij een lekker kopje koffie en hij schakelt zich zelf weer uit als de koffie is gezet. Handig is dat je de schenktuit in hoogte kan verstellen en dat je de hoeveel- heid koffie kan instellen, van een volle bak tot een espresso

Arjen 11-06-2021

Nieuw apparaat lekt

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Nieuw apparaat lekt achter de tuit waardoor koffie langs de behuizing en langs de lekbak naar onder het apparaat stroomt. Na ieder kopje koffie een grotere plas. Lijkt matige bouwkwaliteit. 1e senseo in 20 jaar die helaas lekt.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Matige kwaliteit