Melitta Molino - Reviews

6,8

rob 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Na een kleine aanpassing O.K.

Ik heb hem opengemaakt en hem op simpele wijze aangepast zodat hij nu wel goed is voor een normale portafilter,niet de pressurized filters die standaard op de goedkope modellen zitten. Hij is nu ook goed voor alle espressoapparaten ZONDER pressurized filter.Ik kon kiezen tussen deze en zelf een lipje wegbreken of een van 750.- Euro kopen,meer is er hier niet te koop in Amsterdam,schaam jullie diep winkeliers, en als die tegenvalt voel je je niet zo prettig achteraf.De tips over koffie gerelateerde apparaten lees ik op coffeegeek.Nu heb ik heel veel plezier van het molentje.

rob 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

ongeschikt voor espresso

Leuk voor snelfilterkoffie,dat wel.Of misschien een mocapot,Een espressoapparaat met presurized filter raakt verstopt.Grof gemalen is poeder en grof door elkaar.Niet consistent.Ik dacht 't wel en voel me niet bekocht. Voor een espresso geschikte molen moet je meer uitgeven.Het vervelende was dat ik hem moest bestellen, bij mediamarkt verkoopt men wel espressoapparaten van 2000.- maar geen koffiemolen,Blokker had hem ook niet,maar heeft 'm besteld.Niet klagen over weinig omzet als je niet kan leveren!

dekips 20-02-2016 Product kwartaal in bezit

Werkt nog steeds prima. Goed schoon te maken. Beetje voorzichtig met de plastic onderdelen is wel aan te raden denk ik.

dekips 01-11-2015 Product maand in bezit

Maalt ook prima espressokoffie. Speciaal daarvoor gekocht want ik heb geen volautomatische espressomachine doch eentje met een piston. Makkelijke bediening. Maakt niet veel lawaai tijdens het malen. Geen grote sta-in-de-weg. Makkelijk schoon te maken (maar dat hoeft niet vaak). Veel plastic onderdelen die een beetje fragiel aanvoelen maar met beleid houdt-ie het wel uit lijkt me. Bakje voor gemalen koffie soms een beetje statisch geladen.