LG GSJV71PZTE

• Test panel 8.5 dec 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSJV71PZTE op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Giovanni S. 09-12-2021

Lg koel-/vriescombi

Geschreven voor: LG GSJV71PZTE

Deze koelkast werd keurig afgeleverd en geïnstalleerd op een plaats naar keuze.

Het valt direct op welke omvangrijke koelkast je zal hebben. Uitpakken/installeren ging zeer makkelijk.

Eens de koelkast op zijn juiste positie staat, is deze evenwel zeer makkelijk te verschuiven door de kleine wielen onderaan. Superhandige functie om ook rondom de koelkast te poetsen.

Qua design oogt deze koelkast heel mooi, al heb je met kinderen in de buurt wel snel last van ‘vingertjes’ op de buitenkant.

Deze koel-/vriescombinatie heeft heel erg grote vlakken wat er voor zorgt dat je heel veel opbergruimte hebt. In de zijde van de diepvries geef ik echter de voorkeur aan meer schuiven, omdat deze makkelijker te vullen zijn met diepvrieszakken vol groenten.

De lineair cooling doet echt zijn werk. Wij merken echt een verschil met de vorige koelkast. Ons eten blijft langer vers.

De door-in-door is een handige toevoeging voor gezinnen met kinderen. Zo dienen zij enkel dit kleine deurtje te openen.

De water/ijsblokken dispenser is zoals je mag verwachten. Werkt prima. Leuk dat je zowel grote ijsblokken als gecrunched ijs kan kiezen.

Het enige nadeel vinden wij dat de deuren volledig open moeten om de schuiven open te kunnen schuiven. Hierdoor verlies je heel veel ruimte in de berging.

Ik kan deze koelkast alleen maar aanbevelen, wij zijn er uitermate tevreden van. Doet wat het moet! Topper!

Pluspunten

• Opbergruimte
  • Lineair cooling

Minpunten

• Te weinig schuiven in diepvries
  • Vraagt veel ruimte om deuren volledig te openen

Tillo 29-11-2021

Grote, functionele koelkast

Geschreven voor: LG GSJV71PZTE

Deze koelkast werd bij ons geleverd door 2 sympathieke heren. Het is nogal een groot toestel maar in een mum van tijd was de koelkast geïnstalleerd en klaar voor gebruik.
Het design oogt mooi, maar springt er voor ons nu niet echt tussenuit in vergelijking met andere toestellen. Je kan heel wat kwijt in dit toestel, er is meer of voldoende plaats. De grote bakken voor groenten en fruit zijn een pluspunt en gemakkelijk in gebruik. De koelkast zit niet onmiddellijk vol en je kan ze gesplitst insteken om de versheid langer te bewaren.
Instant cooling is een aanrader voor mensen zoals wij die niet altijd alles voorbereiden. Als we last minute nog iets organiseren is alles in een sneltempo koel.
Linear cooling bespaart ons tijd en geld. Wij kopen in het weekend voor de volledige week. Via linear cooling blijft alles voor langere tijd vers in de frigo & moeten we niet invriezen, je merkt echt wel het verschil.
Door-in-door was iets nieuws voor ons. Wat een verrijking en zou in iedere koelkast moeten zitten, zeker voor gezinnen met kinderen. We steken daar nu al onze ‘kids’producten in zodat ze enkel het kleine deurtje moeten opendoen. Want wie van de kinderen laat de deur niet veel te lang open staan om alles eens goed te bekijken? Omdat ze weten dat alles voor hen in de deur staat, gaat alles veel makkelijker, sneller en efficiënter.
Onze drank staat in de doorcooling. Vroeger hadden wij een keukenfrigo en nog een drankfrigo. Met deze koelkast is dat niet nodig. Je hebt plaats voor alles in te steken zodat er geen dingen in een vergeten hoekje komen te zitten die dan over datum gaan.
De diepvries is handig in gebruik, al had 1 of 2 extra lades helemaal perfect geweest.
Conclusie, het is een groot toestel, maar als je plaats hebt om dit te zetten is dit een droom om mee te werken. De verschillende opties zorgen voor een extra die zeker hun geld waard zijn & een groot gebruiksgemak.

Pluspunten

• energievriendelijk
  • veel ruimte
  • door in door

Minpunten

• groot
  • neemt veel plaats in

c*********@s******** 28-11-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: LG GSJV71PZTE

De koelkast hebben we een 3 tal weken in ons bezit om te testen en we zijn er best tevreden van
De koelkast heeft een mooi strak, modern uiterlijk

Zowel het koel als vriesgedeelte zijn ruim genoeg voor ons gezin, ik vind het vooral praktisch dat de deur enkel bovenaan open kan (door in door systeem) om er spullen in te bewaren die je vaak nodig hebt vb, drank, boter, confituur...

De lades in de koelkast en vriezer zijn ruim en gebruik ik voor groenten en fruit (frigo) vlees (diepvries) de groenten en fruit blijven langer vers tot 2 weken doordat het vochtgehalte optimaal is. Ik mis wel iets om mijn voorverpakt charcuterie in te leggen omdat ik nogal veel moet stappelen, ik gebruik nu meer bakjes daarvoor, al onze boodschappen voor een week kunnen vlot weggewerkt worden in de frigo. Ik gebruik nu meer de diepvriezer dan vroeger omdat het ook in mijn keuken zit nu

Via een app en in de koelkast kan je de temperatuur voor de vriezer en koelkast instellen naar je eigen wensen. Wij zijn tevreden over hoe goed de vriezer en koelkast de temperatuur en vochtigheid behoudt. Ook kan je via de app de felheid van het licht bepalen; handig als het donker is en je niet verblindt wordt door het soms felle licht.

Het gekoeld water systeem vind ik super, we gebruiken het via de bak van 4 liter die in de koelkast ingebouwd zit, ik drink nu veel meer water uit de kraan terwijl ik vroeger flessen water gebruik. het ijsblok systeem is heel leuk maar vraag me af of het in de zomer genoeg is. het geluid is niet storend, soms vliegen er wel wat ijsblokjes naast het glas, maar geen probleem

voor ons gezin is dit een ideale koelkast, kan gemakkelijk gereinigd worden met een doek

plus punten

ijsblokjes
extra deur
groenten en fruit lades
temperatuur blijft constant op peil
producten blijven extra lang vers