De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA MKV581 rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HenkH 27-04-2022

vrij gemakkelijke keuze

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

De dubbele deuren spraken mij zeer aan bij de overweging om toch voor een 'amerikaanse' koelkast te gaan. Je hoeft daardoor niet het hele koel- of vriescompartiment open te trekken, zoals bij de standaard modellen. Daarbij vind ik het energielabel belangrijk; dat is bij deze koel-vriescombi gunstiger dan bij het gros van zulk model. Het geheel maakt een stabiele indruk en de gebruikte materialen voelen stevig genoeg aan in relatie tot de prijs. De prijs-kwaliteitsverhouding was ook een van de overwegingen om te kiezen voor een Etna, evenals de verlengde garantie tot 5 jaar. En, niet geheel onbelangrijk: het oog wil ook wat en dat is prima in orde!!

Pluspunten

• dubbele deuren in koel- en vriescompartiment
  • prijs-kwaliteit
  • 5 jaar garantie
  • niet te hoog voor minder lange personen

Minpunten

• ijscrusher heeft voor mij geen toegevoegde waarde
  • nog niet ontdekt, nét binnen

Officiele reactie van Atag 28-04-2022

Beste Henk,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide beoordeling.
Wat fijn dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Wij zijn blij dat de dubbele deur, de indeling en het gunstige energielabel van deze koel- vriescombinatie zo goed bevalt.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

Ellen
Webcareteam ETNA

Tim 28-12-2021

Mooie stylish Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

Net de koelkast neergezet en ziet er mooi en stylish uit. Veel ruimte in het koelgedeelte alleen konden de bakken van de vriezer iets groter zijn.

Pluspunten

• Ruim koelgedeelte
  • Stylish
  • Veel vriezerbakken

Minpunten

• Kleine vriezerbakken

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste Tim,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de MKV581RVS zo goed bevalt.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Jeffrey 13-10-2021

Mooi koelkast.

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

Een mooi ogende brede koelkast met 4 deuren. Hij is fluisterstil. Gisteren in gebruik genomen. Een zee van ruimte, zal alleen nog aan de indeling moeten wennen. De rekjes in de deuren zijn niet in hoogte verstelbaar, en ook niet handig om de ei-houders in te plaatsen (te hoge rand). Ook mis ik een aanduiding van de temperatuur.
Al met al vind ik het een hele mooie koelkast die goed in mijn keuken past en de tijd zal het leren hoe in te delen.

• Ruimte
  • Fluisterstil

Minpunten

• Rekjes in de deur niet in hoogte verstelbaar

Officiele reactie van Atag 14-10-2021

Beste Jeffrey,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen.
Zo te lezen is er nog ruimte voor verbetering, dit gaan wij doorgeven aan de desbetreffende afdeling, dank hiervoor.

Wij wensen je veel koelplezier toe met de MKV581RVS van ETNA.

Alice Webcareteam ETNA

i**o@d**j.nl 09-10-2021

zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

Geweldige koel/vriescombinatie met een zee van ruimte. Ook het energielabel is voor ons belangrijk.
De ijsblokjesmaker in het vriesgedeelte is een welkom hulpmiddel.
De deuren sluiten perfect.

Pluspunten

• veel ruimte
  • deuren sluiten perfect
  • ijsblokjesmaker in vriesgedeelte

Minpunten

• je moet er wel de ruimte voor hebben

Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review en uw mooie cijfer, hier worden wij blij van. Voor ons is het belangrijk dat u tevreden bent met de koelkast! Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met de ruimte in uw koelkast, ondanks de ijsblokjesmaker die erin zit, waar ik persoonlijk heel jaloers om ben 😉.
Wij wensen u nog veel jaren met koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA