De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BRB26715EWW/EF op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 16-06-2022

alles heerlijk koel

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk deze koelvriescombinatie alles makkelijk te verdelen en geen ontdooien meer. Alles blijft langer vers en heerlijk koud

KyledK 10-06-2022

Tevreden over inbouwkoel-vries combinatie

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over de aankoop, snelle gratis levering. Koel-vries combinatie is degelijk en voldoet aan de afwachtingen. Enige punt van kritiek is de groente lade. Deze krijg wij er bijna niet uit (te weinig ruimte dmv de koelkast deur).

p**h@g**l.com 19-05-2022

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF

heb hem net gekocht hopelijk werkt hij goed Beetje problemen tijdens de installatie, omdat er heel weinig marge is voor installatie voor deuren of andere spelingen. Bovenste deel van de koelkast paste zelfs niet omdat er niet genoeg vrije ruimte is

Anne S. 07-05-2022

Degelijk en ruim

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF

Hij is nog maar net geïnstalleerd, maar ben er erg blij mee. Het ziet er allemaal stevig en degelijk uit. Heb er een glazen plank en twee kleine rekjes voor in de deur uit gelaten zodat er wat meer ruimte is voor grotere producten. Op papier had deze een iets kleiner inhoud dan mijn oude koelkast, maar dat lijkt helemaal niet zo. Je kunt er een hoop in kwijt.

Pluspunten

• Ruim
  • Degelijk gebouwd

m**g@g**l.com 23-02-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF

Gekocht ter vervanging van 26 jaar oude (!) Zanussi koelvriesinbouw combinatie. Nu 1 week in gebruik. Bevalt goed.
Pluspunten:
1. Diepvries en koelkast apart instelbaar met regelbare temperatuur in graden
2. Vakantiestand koelgedeelte
3. In vergelijking met oude Zanussi minder lawaaiig
Minpunt:
1. Slechts 2 diepvriesladen (Zanussi had er 3), waardoor netto minder vriesruimte

Pluspunten

• Aparte regeling koelkast en vriesgedeelte
  • Temperatuur in graden instelbaar
  • Vakantie instelling

Minpunten

• Beperkte vriescapaciteit (slechts 2 laden)
  • Onderste vrieslade slechts ten dele uitschuifbaar

Mouma 23-02-2022

Bevalt goed, tevreden klant

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gekocht ter vervanging van 26 jaar oude (1) Zanussi koelvriesinbouw combinatie. Nu 1 week in gebruik.
Pluspunten:
1. temperatuur koelkast en vriesgedeelte apart instelbaar in graden
2. vakantiestand koelgedeelte
Minpunt:
1. vriesgedeelte bevat slechts 2 laden, waardoor kleinere vriescapaciteit
2. onderste diepvrieslade slechts beperkt te openen, onhandig bij spullen in- of uitnemen

Nicholas73 05-01-2022

Goed werkende koel/vries kombinatie

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF

Ik ben erg blij met mijn keuze voor deze koel/vries kombinatie. Ziet er strak uit en is heel goed ingedeeld. Koelt snel en koud.

Anoniem 19-10-2021

Super koelvriezer

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF

Wat een geweldige koelvriescombinaties zeer zuinig in gebruik en goede indeling van laden en planken makkelijke instelling van koelen en vriezen een groot verschil met onze vorige koelvriescombinaties wij zijn een fan geworden van Samsung eerst een frame tv van samsung gekocht super mooi beeld en nu deze topper
Allebei een aanrader