De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS6HA8891B1 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**e@g**l.com 27-06-2022

Samsung Family Hub zwart

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

Top product! Super mooi design met handig touchscreen scherm. Daarnaast erg veel ruimte om te koelen en te vriezen. Er gaat makkelijk een doos wijn en een krat bier in.

Pluspunten

• Groot
  • Touchscreen

Minpunten

• niet

C Walraven 18-06-2022

Heerlijk veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een aantal jaar een gewoon formaat koelvroescombinatie gehad te hebben, deze aangeschaft. Wat een zee aan ruimte. In het scherm zet ik mijn weekmenu inclusief recepten, ook heb ik door Bixby te activeren altijd een " kookwekker" bij de hand. Ideaal zo'n slimme koelkast in verbinding met mijn telefoon.

Sal22 15-06-2022

The Best Fridge

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] This American Fridge is really Smart, I am so excited to get it.
The design is nice, wish it was a bit bigger but still the tab makes it worth it

A Jaali 11-06-2022

Pas aangeschafte ik ben heel blij mee

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had eerder een andere Samsung koelkast na 10 van trouwe dienst is de tijd gekomen voor een andere model

a**n@z**o.nl 06-06-2022

onze nieuwe koelkast is erg mooi

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

mooie koelkast ziet er goed uit. Staat net nog geen gebruikers ervaring
leuk om muziek te hebben in de keuken en de foto's van je kleinkinderen te zien op de koelkast

Pluspunten

• gekoeld water en ijsblokjes
  • mooie koelkast om te zien
  • grote inhoud

Annelies 27-05-2022

Top koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

Mooie grote koelkast met een super mooi scherm.
Super helder. Koelt goed.
Hij is ook super stil. Nog geen een keer de koelkast gehoord
Deuren sluiten mooi zacht.
En er kan gewoon mega veel in!
Aanrader
Helaas de ijsblokjes nog niet kunnen proberen doordat hij nog niet aangesloten kan worden.

Pluspunten

• Veel inhoud
  • Erg stil
  • Boodschappen doen op de koelkast zelf!
  • Nooit meer ontdooien

Minpunten

• Geen minpunten

h**r@g**l.com 22-02-2022

Een luxe aanrader

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

Een pracht van een koelkast met heel veel mogelijkheden en ook gewoon goede ruimte voor diepvries en koelproducten.
Daarnaast gewoon ook een luxe speeltje.....

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • zowel crushed ice, als ijsblokjes en gekoeld water
  • voldoende ruimte voor je producten

Minpunten

• je moet er wel de ruimte voor hebben,

Ali ka 19-02-2022

Mooi en handig

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie koelkast je kan er echt alles mee. Enigste wat fijn zou zijn een filmpje hoe alle optie werken en kan gebruiken.

Anoniem 14-02-2022

New level of life

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] it is not an only fridge

it is a friend who wants to make your life easier it can understand what you are looking for then make it ready for you.

Adam Familyhub 12-02-2022

Super mooie koelkast.

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een leuke plaatje in de keuken. En het scherm is echt geweldig. Koelen en vriezen gaat supersnel. Mooie grote inhoud.

Frank b o z 10-02-2022

Zeer mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is weer een leuk speeltje
Koelkast met tablet
En het werkt best goed
Zou het een ander zeker aan raden mits open keuken

Nvdeng 09-02-2022

Samsung familie hub koelkast

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

De koelkast is boven verwachting. Wat een mooie snufjes zitten erop, zoals het scherm waar je muziek of internet op kan afspelen. Ook de camera is een leuke toevoeging. En wat een ruimte. Hele fijne koelkast die niet veel plaats inneemt. Valt mooi weg in onze kastenwand. Ik raad het iedereen aan die een Amerikaanse koelkast zoekt.

Tarik1981 21-01-2022

Goed en ziet er mooi uit

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

Heb hem net binnen ziet er heel netjes uit en strak
We zien later of hij aan de eisen voldoet op dit moment is die oke

Anoniem 08-01-2022

Prachtig Design & zo veel ruimte !

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

Zoveel ruimte , prachtig design !!
Prachtige eyecatcher in onze woning !!!
Werking streeft perfectie na !!

Casper O 04-01-2022

Wat een topper!!

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

Online de Family hub Amerikaanse koelkast besteld. Wat een feestje om in de keuken te hebben. Hij maakt amper geluid ziet er super strak uit en boordevol met opties.
Tablet met al zijn functionaliteiten is een echte meerwaarde.
Een echte aanrader dus

Anoniem 17-12-2021

Family Hub Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

Net 1 dag in bezit van deze prachtige koelkast wat een eyecatcher in onze nieuwe keuken. Deze koelkast is een echte aanrader in een nieuwe moderne keuken hoort gewoon deze koelkast. Muziek, tv, apps en de inhoud van je koelkast op afstand zien wat wil je nog meer. De koelkast hoort bij deze tijd!!

Haleh 28-11-2021

Een echte eyecatcher

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

Wat een geweldig product. Echt een eyecatcher!
Je kan zoveel met deze koelkast. Muziek luisteren, tv kijken, gebruiken als agenda, boodschappenlijst maken…. Noem maar op.
De koelkast is ideaal voor een groot gezin. Er past zoveel in. Met verjaardagen is het ook super handig. Lekker cocktails maken crushed ijs en in de zomer altijd lekker gekield water en ijs tot je beschikking.
Als ik een minpuntje moet noemen, is het de camera binnen in de koelkast. Deze is gericht op een klein gedeelte van de koelkast. Een aantal camera’s was idealer geweest.

Pluspunten

• Groot
  • Watertrap
  • Mooi scherm met veel mogelijkheden

Minpunten

• Beperkte Camera

Nanno 25-11-2021

Koelkast als gadget

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vroeger had je een telefoon als koelkast, nu heb je een koelkast als telefoon;-)
Verder is het een mooie strak design dat goed in onze keuken past.
Oorspronkelijk gepost op The Insiders

Snijderss 22-11-2021

Koelkast als gadget

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

Vroeger had je een telefoon als koelkast, nu heb je een koelkast als telefoon;-) Deze koelkast is zo vernuftig dat het bijna te gek voor woorden is. Een kleine opsomming: je kan ermee bellen, je kan er televisie op kijken zodat je in de keuken je programma verder kan kijken wat je op je tv aan het kijken was, je kan er Spotify op afspelen (en het geluid is best wel goed), je kan je agenda met de koelkast delen zodat je een gezamenlijke agenda/kalender hebt, je kan er een leuke foto collage opzetten (van je eigen foto's), je kan ermee op internet surfen (handig, want zelfs de kinderen gebruiken nu de koelkast om er snappet op te doen), er is een whiteboard waar je een (leuke) boodschap op kan schrijven voor 1 van je gezinsleden zodat die de dag goed beginnen, je kan daarin ook een gesproken boodschap verwerken, de kinderen kunnen er creatief op tekenen en kleuren (wel digitaal te verstaan;-)) en nog heel wat dingen meer maar ik heb nog niet alles ontdekt. Handig is ook de camera in de deur zodat je de deur niet open hoeft te doen om te zien wat erin zit en als je de koelkast met de app hebt gekoppeld kan je op afstand ook zien wat er in de koelkast zit. Een verbeterpunt hiervoor is dat je niet de hele inhoud van de koelkast ziet. Het mooie van de app is dat je via de app de temperatuur van het koel- en vriesgedeelte kan veranderen. Daarnaast krijg je via de app een melding als de deur van de koelkast te lang openstaat. Altijd handig! Ook de ijsblokjes maker werkt erg goed en is ontzettend fijn in gebruik. Verder is de koelkast ook lekker stil. Ondanks dat deze koelkast iets kleiner is dan onze vorige amerikaanse koelkast, hebben we als gezin met 4 personen voldoende ruimte om onze boodschappen kwijt te kunnen. Verder is het een mooie strak design dat goed in onze keuken past.

Pluspunten

• design
  • gadgets
  • stil

Minpunten

• camera
  • prijs

Ed K 09-11-2021

Fantastische koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1 zwart

Alles aan deze koelkast is top. Sowieso qua capaciteit super natuurlijk, maar de gadgets die erop zitten maken het helemaal compleet. Zo kan je je Samsung tv en mobiel koppelen en synchroniseren met de koelkast, wat super handig is.