De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE39ALCA aluminium op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lisa 13-12-2021

Super koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 5 verschillende koelkasten geprobeerd te hebben van diverse merken die allemaal een management hadden, hebben wij in deze Bosch koelkast ons juiste exemplaar gevonden. Heel fijn, koelt goed, weinig geluid. Heel erg blij mee!

Albert 01-12-2021

Prima koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koel/vries combinatie. Indeling is overzichtelijk en geeft gemak in het gebruik.

Asiye 25-11-2021

BOSCH

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne koelkast.. goede binnenkant.. maakt geen ijs aan.. mooie lengte.. ik ben er tevreden mee !

Super koelkast 31-10-2021

Mooie ruime koelkast!

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn meer dan tevreden over deze koelkast.
Hij is enorm ruim en handig in te delen.

Bij komend voordeel, onze zoon wil nog weleens de koelkast open laten staan. Dat word nu opgemerkt door een alarm, fijn en milieu vriendelijk.

Roos 20-10-2021

Prima aanschaf!

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

De koelkast is heel erg stil. Het alarm is zeer handig. De vleeslade is waterdicht en makkelijk schoon te maken.
Minpunten: de onderste lade in de koelkast heeft een te dun frontje. Én de deur moet volledig open om deze lade te kunnen openen.
Wat betreft het vriesvak: het onderste laatje valt snel, het zou fijn zijn als er ook een nokje zat waar het achter blijft hangen...

Jeroen 15-10-2021

Wat een licht!

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds enkele maanden hebben wij deze koelvriescombinatie in gebruik. Wat meteen opvalt is hoeveel licht de led-lamp geeft die erin zit! Zodra de koelkast open gaat kun je alles meteen goed vinden. Heel anders dan zijn voorganger, waarin het vaak tasten in het donker was. Ook fijn zijn de grote groentela en de nulgraden-la. Maar eigenlijk vergeet ik dan bijna het allerbelangrijkste. De koelvriescombi staat bij ons in de open woonkeuken en je hoort deze bijna niet! Daarnaast is het ook nog eens een beauty om te zien. We hopen er nog jaren plezier van te hebben.

Ingeborg 13-10-2021

fijne koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] veel plezier van mijn nieuwe koelvriescombinatie. Erg veel ruimte en goede indeling. De aparte groente en vleeslade zijn heel handig. De grote bak in het vriesgedeelte is ook erg fijn. Hij ziet er erg mooi uit. De reden dat ik geen 5 sterren geef is dat hij best lawaai maakt .

Tony D. 06-10-2021

Zeer kosteneffectieve huishoudelijke apparatuur

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor een stille koelkast met grote capaciteit kan het Fresh-systeem de slechte geur van het koelvak elimineren en allerlei ingrediënten vers houden. Het energieverbruik C is de vorige A+++, wat elektriciteit bespaart; het enige nadeel is dat het vriesvak nodig heeft elk jaar te ontdooien.

Lucas 05-10-2021

Great Product

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] I strongly recommend it, coming from Brazil to the Netherlands I missed a good fridge/freezer and I couldn't be happier with it.

Erna claassens 05-10-2021

Fantastisch en overzichtelijk en veel ruimte

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

Mijn zussen twee vriendinnen hebben deze koel/diepvriescombinatie en waren tevreden over dit apparaat qua indeling, dus niet verder gezocht en meteen gekocht, spier tevreden

Pluspunten

• Ruim
  • De lades zijn super

m**t@h**l.com 23-09-2021

Erg stil, geen gezoom zoals met een anti-vries. Stijlvol en veel ruimte. Prijs is ook erg netjes.

Koelvriescombinatie 22-09-2021

Geweldig

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelvriescombinatie is fantastisch!
Hij is overzichtelijk en ruim

la-la2011@live.nl 17-09-2021

Aanrader

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

Zeer goeie koelkast, weinig geluid en ziet er modern uit. Bovendien gaat er een alarm af als je de koelkast bent vergeten dicht te doen. Kort om een top aankoop en nog goedkoop ook.

Pluspunten

• alarm voor openstaande deur
  • weinig geluid
  • veel ruimte voor voedsel

g**d@h**l.com 11-09-2021

Stille Koelkast.

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

Dacht een mooie witte met mooie rode Boschletters te hebben gekocht,zoals mijn vorige Bosch(15 jaar werkzaam)maar had niet de zilveren schaduw on line gezien...Hoe dan ook, deze is ook wel goed en ben er toch wel blij mee!

Pluspunten

• Grote koelbak
  • Veel ruimte

Minpunten

• Randen van deurrekjes wat laag
  • Led licht niet zo warm,maar zal wel wennen

Thijs 03-09-2021

Bosch KGE39ALCA

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

Zeer mooie en goed in te delen koelvries-combinatie. Luxe uitstraling met een duidelijk display. De twee vita fresh lades zijn top! Echt een aanrader.

Pluspunten

• grote koeling
  • diepe diepvriesbakken
  • flessen rek
  • 2x een Fresh lade
  • snel invries en koel functie

stormskevin1@gmail.com 23-08-2021

Goeie koel-vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

De koelkast is makkelijk in gebruik. Fijn apparaat. Maakt weinig tot geen geluid

• Zuinig
  • Gebruikers comfort
  • Goed te verplaatsen

Minpunten

• Krast/ duikt makkelijk

Anton Korovin 22-08-2021

Silenst fridge

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

In general, I like the refrigerator. It has a large vegetable chamber and the zero chamber. The food does not dry out. It works quietly and this is a big advantage. We chose it because of the price-quality ratio. As a disadvantage: very easily soiled, we have a silver refrigerator, all traces are visible on it. It was also delivered to us with a broken part that holds the shelf, but this is the carrier's fault. Also I think that it seems big, but inside there is not too much space, for sure the next one we will choose Bosh, but bigger.

Pluspunten

• Silent
  • Nice

Minpunten

• handles are not the best

H.M. 21-08-2021

Fijne en mooie koel vrieskast

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel blij met de koel vrieskast mooie kleur en makkelijk schoon te houden.

n**n@h**l.com 24-07-2021

degelijke koelkast voor een schappelijke prijs.

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

mooie koelvries Combinatie van Bosch gekocht. Super ruim en met vita fresh lade waarbij je verse producten wel 2x zolang houdbaar blijven. Ik heb dit product nu een aantal weken inhuis en ben erg tevreden over de koelkast. Had ik veel eerder moeten aanschaffen.

Pluspunten

• veel ruimte
  • Vita Fresh lades
  • mooi vormgeving

Baycan 23-07-2021

Super kwaliteit bosch

Geschreven voor: Bosch KGE39ALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze bosch heb ik gekocht omdat mijn oude koelkast niet paste in de nieuwe keuken, dit ding is perfect.