De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG36EALCA aluminium op Kieskeurig.be.

d**n@h**l.nl 28-09-2021

Mooie betaalbare koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KG36EALCA aluminium

In augustus heb ik de sleutel van mijn nieuwe appartement ontvangen. Hier was geen inbouwkoelkast of vriezer aanwezig. Vandaar mijn keuze op deze energiezuinige koelkast.

Pluspunten

• Zuinig in energie
  • Apart vak voor groente
  • Apart van voor vlees en vis

C**k@g**l.com 06-08-2021
Geschreven voor: Siemens KG36EALCA aluminium

Ik wilde een zilver kleurige koel vries combinatie en al snel zag ik dat deze genoeg ruimte had, energie vriendelijk is en betaalbaar! Heb hem nu iets minder dan een maand en enorm tevreden

Bedum 25-07-2021

Aanrader

Geschreven voor: Siemens KG36EALCA aluminium

Prachtige koelvriescombinatie met veel ruimte. Mooie lades en erg gemakkelijk schoon te houden.

Pluspunten

Minpunten

Jean 21-07-2021

Zuinig en mooi

Geschreven voor: Siemens KG36EALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zuinige en stille koel-vriescombinatie met een ruim en mooie indeling.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Chayenne 07-05-2021

Super blij mee, een aanrader!!

Geschreven voor: Siemens KG36EALCA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 20 jaar, staat deze nieuwe koelkast prachtig in de keuken. De flessenrek en de verschillende maten vriesladen maakt deze koelkast helemaal compleet.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com