Bosch MC812M844

Inhoud mengbeker
2,4 liter
Rotatiesnelheid
15000 rpm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MC812M844 op Kieskeurig.be.

dfrenner 22-10-2018

Alles in één keukenhulp!

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Deze foodprocessor van Bosch is eigenlijk drie apparaten in één. Met de grote ronde bak is het een keukenmachine die kan kloppen, hakken, snijden, raspen en bijvoorbeeld sinaasappels kan persen. Met de blender erop, is het vanzelfsprekend een blender. En met de hakmachine erop, heb je binnen een paar seconden een uitje (of iets anders) gesneden, zonder dat je de hele bak en messen daarna hoeft schoon te maken. Het is een kleine hakmolen, die supersnel te gebruiken is, door de geïntegreerde messen. Al met al kan iedereen wel zo'm krachtpatser in de keuken gebruiken, al weten sommigen het misschien nog niet. Natuurlijk kun je ook iedere avond met messen en snijplanken in de weer, maar het scheelt zo veel tijd, die je beter met de kinderen kan besteden!

Het eerste gerecht wat we geprobeerd hebben is Guacamole. Alles in de mini hakmolen. Een uitje, teentje knoflook en een rode peper. Later nog avocado en tomaat aan toegevoegd. Het ging zo snel dat je moet oppassen dat je niet te lang laat mixen. Om te voorkomen dat het een gladde puree wordt. Het resultaat mocht er zijn, nog nooit eerder hadden we zo snel een lekkere guacamole op tafel voor bij de nacho chips. Video van de guacamole: https://youtu.be/rjSkoZIT-HU?t=277

Waar we nu heel vaak sinaasappelsap in de winkel vers persen, kun je met deze Bosch ook zelf thuis sinaasappels persen. Een paar netten gekocht en lekker persen. Door de grote bak, kun je lekker door blijven persen tot je genoeg sap hebt voor het hele gezin. In ons geval net iets meer dan een liter sinaasappelsap. Je hoeft hem niet erg hoog te zetten om de goede pers werking te garanderen. Een rustige stand en persen maar. Hij heeft een fijne greep, waardoor je lekker door blijft persen! Video van het persen van sinaasappels: https://youtu.be/rjSkoZIT-HU?t=471

We gaan lekker door met uitproberen, maar wat een goed apparaat!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Krachtig
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Sommige onderdelen voelen was plastic aan

Ilsje2000 09-01-2020

Top apparaat, Multifunctioneel

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Gekozen voor deze multifunctionele hulp in de keuken omdat mijn staafmixer het begeven had en ik toe was aan wat meer power.
Snijden van noten, groenten en fruit gaat top.
Blenden van een smoothie is supersnel klaar en noten gaan ook gewoon mee.
Nu nog proberen om frites te snijden en dan kunnen er buiten de staafmixer nog een aantal andere apparaten de keuken uit. Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Supersnel en krachtig blenden
  • Multifunctioneel
  • Snijdt noten met gemak

Minpunten

• geen opbergmogelijkheid voor alle onderdelen

Sven 06-01-2020

Alleskunner

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Veel te lang gewacht met kopen van een goede foodprocessor. En deze Bosch kan echt alles. Is ook nog eens krachtig. Zit gewoon een stofzuiger motor in zo krachtig! Tip: Lees het boekje niet, maar op youtube vind je precies hoe hij werkt. Veel sneller dan een boekwerk lezen.

Pluspunten

• Krachtig!
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Youtube kijken wat en hoe
  • Vormgeving mag hipper

Tom 05-01-2020

Bosch MC812M844 keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Een machine die zeker in de keuken hoort en perfect de gerechten snijdt/blendt voor de voorbereiding van het eten.
Zeker een dikke tien.

Marcus 03-01-2020

Een aangename verrassing van een foodprocessor

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Mijn vrouw en ik houden van samen koken en ons oude hakmolentje hield er laatst mee op. Wij zochten dus naar een vervanger zonder gelijk een hele keukenmachine aan te schaffen, want die hadden we al - zij het zonder foodprocessormogelijkheid. Het was dus zoeken naar a) een goede hakmolen/foodprocessor, b) niet gelijk een monsterapparaat met alle mogelijk denkbare toeters en bellen.
Na een beetje online zoeken kwamen we bij de Bosch MC812M844 uit. Dat serienummer zei en zegt ons weinig - het schijnt dat hetzelfde model in een andere kleur een ander serienummer heeft: erg verwarrend. Maar hoe dan ook: we kozen deze omdat 'ie aan onze eisen voldeed, en bovendien van Bosch was (ik ben redelijk fan van Bosch gereedschap).
We kochten hem, pakten hem thuis uit en waren verbaasd over de features waar we online nog niet over hadden gelezen (shame on you, online webwinkels). De machine kan enkele dingen meer dan de grote foodprocessor die we al hebben, en dat voor een stuk kleiner apparaat. De motor is krachtig en wat ook meteen duidelijk is, is dat elk opzetstuk op zijn eigen ontworpen snelheid draait, ondanks het grote vermogen.
Al met al een machtig mooi apparaat. De minpunten die ik zou kunnen noemen zit hem vooral in de communicatie: het is niet geheel duidelijk van de volledige 'range' van Bosch foodprocessors welke features je wel en niet meegeleverd krijgt. Die serienummeropbouw is echt waardeloos voor de consument. Maar dat is allemaal kleinigheid: mijn vrouw en ik hebben nu al veel plezier van dit apparaat.

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Compleet
  • Krachtig
  • Elk opzetstuk draait op de eigen snelheid
  • Kan meer dan menig keukenmachine

Minpunten

• Serienummers zeggen de consument niks
  • Meegeleverde features vooraf niet duidelijk

Henny 03-01-2020

De voordelen van een keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Eindelijk over de streep en dat met name om mijn moeder van 84 te helpen met het wecken van rode kool. De machine werkt geweldig: in een handomdraai de rode kool in kleine stukjes. En ik weet nu ook het recept van haar overheerlijke rode kool. Zelf heb ik hem ook al gebruikt voor het raspen van wortels en het kleinmaken van noten voor een wortel/noten cake. Gekozen voor Bosch vanwege goede ervaringen met de blender van Bosch. Keukenmachine vervangt dus ook deze blender alsook onze electrische persmachine. En eindelijk af van de handraspen die altijd kapot gaan.

Pluspunten

• Keukenmachine ipv blender nu op het aanrecht
  • makkelijk schoon te maken
  • vervangt blender, handrasp en citruspers

Minpunten

• nog niet ondekt

Ricardo 27-12-2019

Super machine

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Gekocht voor verjaardag van mijn vrouw en was zeer content met cadeau [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

marcel 27-12-2019

prima keuken ,machine

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Prima keukenmachine die alles doet wat je er van mag verwachten, was grote hulp bij maken kerstmenu voor 6 personen. Slagroom kloppen, deeg maken, hakken, snijden en raspen ging allemaal prima. Schoonmaken ook niet echt een probleem. wel altijd even goed opletten bij het monteren, het luisterd vrij nauw en als je het niet precies goed doet werkt de machine niet. Ik ben er erg blij mee, goede aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Brenda 22-12-2019

Modern veelzijdig keukenapparaat

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Ontbrekende accessoires.... Ik had voor deze prijs wel wat meer accessoires mogen verwachten. Zeer jammer dat de accessoirebag er niet bij zit en ik niet is na te bestellen.

Maaike 21-12-2019

Geweldig apperaat

Geschreven voor: Bosch MC812M844

De foodprocessor is gemakkelijk in gebruik. Hij neemt niet te veel ruimte in op het aanrecht, maar de mengkom is lekker groot. Ook handig dat je een kleinere kom kunt gebruiken voor bijvoorbeeld kleine hoeveelheden hakken. Ben erg tevreden.

Pluspunten

• Makkelijk
  • niet te groot

Minpunten

• hij maakte niet zulke mooie blokjes

Max 21-12-2019

Veel power

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Al een tijd op zoek naar een goede foodprocessor en erg blij met deze aankoop. Pluspunten zijn de grote mengkom en het vermogen. En er worden veel accessoires meegeleverd. Als je al het eea in de keuken hebt dan zullen bepaalde onderdelen overbodig zijn (denk blender, hakmolen etc.)

Pluspunten

• Grote mengkom
  • Vermogen
  • Scherpe messen

Ron 14-12-2019

Geweldige bedieningsknop

Geschreven voor: Bosch MC812M844

De bedieningsknop valt meteen op. Het is een soort van soft button. Geweldig om ermee te werken. Ik raspte tot gisteren de wortels op de hand. Nu is het in een mum van tijd gedaan. Dank je wel Bosch.

Pluspunten

• Bedieningsknop
  • Licht gewicht
  • Geen lawaai bij het draaien
  • je hoeft niet bij te staan bij het draaien.

Paul Verheijde 09-12-2019

Voor die prijs, ongelooflijk goed en veelzijdig !

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Foodprocessor met een mooie look; voor elke keukenprins(es) voldoende mogelijkheden met de vele, ook na te bestellen, accessoires; goed regelbare krachtige motor. Feitelijk is het de vervanger voor heel wat keukenapparaten.
Klein, bijkomstig, minpuntje: geen opberging voor de accessoires (te denken is aan een compacte zacht-plastic doos); enkele onderdelen zijn niet even makkelijk te reinigen.
Zeker qua prijs-kwaliteitsverhouding een must voor iedere kookliefhebber, mijns inziens zelfs voor de professional .

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • krachtige motor
  • mooie uitstraling
  • zeer gunstige prijs-kwaliteitsverhouding

Minpunten

• geen opberging voor accessoires
  • niet alle onderdelen even makkelijk te reinigen

Suzan Wesselius 22-11-2019

Krachtig apparaat

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Een geweldige machine, compact voor op het aanrecht. Uitermate handig in gebruik voor vele doeleinden

Astrid 18-11-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Ontzettend blij met de aanschaf van dit apparaat. Hij doet echt alles met groot gemak.
In het begin even puzzelen hoe alles werkt , gelukkig goede beschrijving erbij.
Het apparaat is ontzettend krachtig en hakt snijdt alles met groot gemaakt.
Ben ook ontzettend blij met de garde die ook top werkt..
Kortom een aanrader

Karlijn 22-10-2019

Supercomplete stille multifunctionele kracht

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Na een zeer gedegen voorlichting door de Bosch klantenservice heb ik voor dit apparaat gekozen. Deze foodprocessor is multifunctioneel, snel, stil, krachtig, zeer divers in gebruiksmogelijkheden door alle verschillende toebehoren. Hakken, snijden, mengen, schaven, alles kan en het gebruik van alle toebehoren wijst zich vanzelf.
Enige jammere is dat het opbergen van het snoer niet gaat zoals bij een stofzuiger oid, maar dat je het handmatig in het apparaat moet prutsen. Dat past eigenlijk niet bij de kwaliteit en mogelijkheden van het apparaat.
Oh, en een opbergtas voor alle toebehoren is ook niet meegeleverd. Dat zou handig zijn (en is volgens de doos wel een optie, die je er blijkbaar bij kan kopen).

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Geluidsarm
  • Intuitief in gebruik

Minpunten

• Snoer opbergen gaat beetje onhandig
  • Opbergtas oid voor toebehoren mist

Elise 04-06-2019

Echt een top apparaat!

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Het is een heel veelzijdig apparaat, meer dan dit apparaat heb je eigenlijk niet nodig in de keuken voor dagelijks gebruik. Hij is ook heel makkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Veel accessoires
  • Meer heb je niet nodig

Minpunten

• Groot

dyaman 14-03-2019

My best helper

Geschreven voor: Bosch MC812M844

I loved this product! It’s easy to use, you can add accessories if you want. its really fast. I have more time for other works to do. To make food for my baby and my little boy is so easy and fun. But there is one thing I couldn’t understand. Why an accessory bag didn’t come out of the box.

Daphne 30-01-2019

Superhandig!

Geschreven voor: Bosch MC812M844

De Bosch MultiTalent 8 vind ik superhandig in het gebruik. Nootjes fijnhakken, deeg kneden, fruitsmoothies maken; in een handomdraai is het gedaan! Ik koos de Bosch MultiTalent 8 om zijn krachtige motor en die is inderdaad krachtig genoeg om brood- of pizzadeeg te kneden of de dadels en muesli te malen. Het enige jammere is dat ik de bijgeleverde schijven niet kan gebruiken om groente te snijden; daarvoor is weer een apart onderdeel nodig dat niet meegeleverd is.

Wietse en Gudrun Breukink 09-01-2019

Professionele machine voor relatief weinig geld

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Het apparaat doet precies wat je ervan verwacht snel en goed. fijn gesneden of grof gesneden .Gemakkelijk om te bouwen tot blender. Mooie kleine hak molen. Blij met deze aankoop!!!

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijk schoon te houden
  • niet te groot

Minpunten

• veel onderdelen
  • moeilijk op te bergen