Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Chef XL KVL4110S zilver op Kieskeurig.be.

8,9

Saskia 06-01-2018

Functioneel, degelijk en mooi

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Had eerst een ander merk keukenmachine op het oog maar die viel 'in het echt' een beetje tegen (teveel plastic). Ondanks de wat hogere prijs toch voor de Kenwood Chef XL gevallen. De machine straalt een stoere degelijkheid uit door de metalen buitenkant en is gewoon mooi om te zien, een voordeel als de machine in het zicht staat, zoals bij mij. Natuurlijk is het uiterlijk een kwestie van smaak en geen garantie voor een goede functionaliteit van de machine, dus dezelfde dag nog twee broden en een cake gemaakt. Wat een verbetering en tijdbesparing vergeleken bij de handmixer en het met de hand kneden! De Kenwood Chef XL kneedt het brooddeeg moeiteloos en blijft ook stevig op zijn plek staan. De cake was luchtiger en prachtig gelukt en het brood ook. Noten malen in de blender ging ook super makkelijk en snel. Goed te bedienen en zonder poespas van allerlei knoppen en schakelaars. Wel nog even sparen voor de accessoires die ik op het oog heb. Heel tevreden en gelukkig met deze aankoop!

Rachel 13-04-2021

Great machine

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Such great quality, I am really happy with it. If you are looking for a great blender and mixer, I would recommend this one.

Mathyn 06-04-2021

Kenwood machine met goede klanten service

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

De machine werkt na behoren, Ongelukkig kreeg ik een beschadigt product. Dit werd door de klanten service goed opgelost. Voor de waarde van het geld heb je een goede machine met een extra tool (Keukenblender) Ik ben er zeer te vrede over. Omdat ik zelf ook in het bakkers vak zit.

Pluspunten

• Mooie kwaliteit
  • krachtige moter

Willemijn 05-04-2021

De beste keukenmachine voor hele gezin

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Fantastisch apparaat voor hele gezin - we houden allemaal van koken en bakken en dit robuuste apparaat heeft vele mogelijkheden hiervoor. Eerste smoothies en cakes inmiddels gemaakt. Fijn dat ook alles in de vaatwasser kan.

Pluspunten

• robuust
  • mooi design
  • veel opties

Seyfullah 04-04-2021

Sterke motor

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Het apparaat heeft een grote bak, en een erg krachtige motor. Tot nu toe is alles naar wens, ik hoop dat het ook zo blijft.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Vele accesoires
  • grote bak

Minpunten

• Kan teveel lawaai maken op de hogere standen

Anouschka 11-01-2021

Perfect brooddeeg!

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Ik heb dit product gekocht omdat ik brooddeeg wilde kneden en de reviews goed waren. het product voldoet helemaal aan mijn verwachting. Ik krijg prachtig elastisch brooddeeg in korte tijd. Het apparaat staat stevig en de deeghaak gaat makkelijk door het deeg. in het begin dacht ik dat niet al het bloem in het deeg kwam, maar dit wordt echt allemaal opgenomen.
Het apparaat is makkelijk in gebruik, de accessoires zijn eenvoudig te bevestigen en los te maken. Ook het reinigen gaat makkelijk.
Ideaal is dat er nog een ballongarde, een K-klopper, spatdeksel, spatel en blender bijzitten. De mengkom is mooi groot, ideaal voor brooddeeg.

Pluspunten

• kan stevig deeg aan
  • verschillende accessoires

Ron Kerver 05-01-2021

Super machine

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Ik heb hiervoor ook al een kenwood chef gehad en deze werkte tot 2 weken geleden nog heel goed helaas is door een ongelukje de machine defect geraakt. Nu waren we op zoek naar een nieuwe en hebben we direkt gekozen voor een iets zwaardere machine met meer inhoud. Ik mag zeggen dit bevalt super! Je merkt dat dit een zwaardere uitvoering is en hierdoor krijg je ook grotere hoeveelheden goed gemixt. Ook bij deeg kneden merk je dat de zwaardere motor het veel makkelijker kan verwerken. Ik kook graag maar met deze machine wordt het nog makkelijker om fantastische gerechten op tafel te zetten.

Pluspunten

• grote capaciteit
  • uitbreidingsmogelijkheden
  • meegeleverde accesoires

Bakker Koen 30-12-2020

Product met kwaliteit die jaren mee kan!

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Goeie en degelijke keukenmachine van kwaliteit die niet snel kapot zal gaan. Werkt eenvoudig en heeft enorm veel uitbreidingsmogelijkheden. Koken of bakken wordt zo veel leuker en eenvoudiger!

Pluspunten

• Stevig
  • Uitbreidbaar

Minpunten

• Maakt natuurlijk wat lawaai op de hoogste stand

Tonnalds 30-12-2020

Krachtige keukenmachine voor deeg en beslag

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Een fijne krachtige keukenmachine met goede uitbreidingsmogelijkheden tot een volwaardige alleskunner. De hoge kom en de stevige kneed en mix haken werken heel prettig. Kortom een heel fijne machine voor de thuis-kok en thuisbakker.

Pluspunten

• krachtige motor
  • veel extra uitbreidingsmogelijkheden

Minpunten

• nog niet gevonden

chef XL 26-12-2020

chef XL

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Industrieel mooi, stevig en degelijk. Duidelijke gebruiksaanwijzing zonder poespas. Lekker groot.. gaan er mee aan de slag..

Pluspunten

• stevig
  • duidelijke gebruiksaanwijzing

Bram Priem 25-12-2020

Keukenmachine Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Aangeschaft om deeg mee te maken voor worstenbroodjes en pizzabodems. De ervaringen met de Kenwood Chef XL KVL4110S zijn super. Deeg is perfect en het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. Enorm blij mee!

Pluspunten

• Spettert niet door grote bak en deksel
  • Werkt perfect, maak super deeg
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • Heel compleet pakket met keukenmachine/mixer
  • Uit te breiden met extra features

RON 24-12-2020

IS ONZE TWEEDE MACHINE

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

IK HAD AL EEN KENWOOD KEUKEN MACHINE, MAAR STEED RUZIE MET DE VROUW DIE HEM VEEL GEBRUIKT VOOR CAKE EN GEBAK ETC. DUS NU ER MAAR EEN BIJGEKOCHT. ALLE ACCESOIRES PASSEN OOK OP DE NIEUWE DUS GEEN EXTRA KOSTEN HOEVEN TE MAKEN.

Manti 20-12-2020

Stevige keukenmachine met grote inhoud

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Sinds ik steeds vaker brood en pasta wil maken heb ik besloten om een wat grotere keukenmachine aan te schaffen, deze Kenwood KVL4110 was precies wat ik nodig had. Een grote kom en stevige deeghaak zorgen dat ik een flinke hoeveelheid deeg in een keer kan maken. Er zitten oa ook een garde bij, hier is op de dag van aankomt ook gelijk slagroom mee gemaakt.

De blender is ook gelijk getest, ook deze werkt zonder issues. :) een beetje jammer dat deze van plastic is, maar dat kan de pret niet drukken. (een glazen kan bijbesteld worden)

Voor de komende kerst periode kan ik gelijk een aantal opzetstukken zoals een pasta roller adviseren, een van de voordelen tov andere keukenmachines die ik gehad heb is dat er enorm veel verschillende opzetstukken voor te krijgen zijn. Het nadeel is dat deze best prijzig zijn. Een pasta roller zit gelijk tegen de 80 euro aan, en kan je dan ook alleen sheets pasta mee maken, voor spaghetti mag een andere gekocht worden welke ook tussen de 80 en 100 euro is.

Een dure grap, maar op de lange duur verwacht ik dat deze machine ons een hele hoop plezier gaat opleveren.

Het is een stevig apparaat, met bijzonder veel opties als extra te koop zijn.
Er zitten maar 2 koppen op (openklappen en draaisnelheid) en is heel intuïtief in gebruik.

Pluspunten

• Grote mengkom (6,7 L)
  • Stevige machine met sterke motor

Minpunten

• Prijzige accessoires
  • Het apparaat is groot

Harrie Ehv 16-12-2020

Degelijke, betrouwbare keukenmachine.

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Ik wilde perse een Kenwood hebben vanwege de betrouwbaarheid mbt het degelijk draaien in de bowl. Alle zijdes worden geraakt en er blijven weinig tot geen resten achter in de schaal. Mijn moeder (94) werkt er nu mee, maar ik heb dit apparaat gekocht voor mezelf. De werking is makkelijk en heel goed

Pluspunten

• raakt de gehele bowl
  • krachtig

Kenwood Chef XL 14-12-2020

Mooi degelijke Machine

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Kenwood staat al 20 jaar bovenaan als het om keuken machines gaat, degelijke kwaliteit en betrouwbaar

Pluspunten

• loopt rustig
  • makkelijk te wijzigen van hulpstukken

Run13 07-12-2020

BEAUTY AND THE BEAST

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

I wanted to upgrade my baking skills!
My 'cake by hands' were never really special or good. Using Kenwood CHEF XL opened up the possibilities to do so much more - cakes, breads, pasta, pies. all done beautifully.

Pluspunten

• Strong, powerful, can do all
  • Looks amazing in the kitchen

Minpunten

• Expensive accessories and parts

dubbelup 20-08-2020

Kenwood KVL 4110S

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

We hebben deze machine gekocht om meer te gaan bakken, en na enig zoeken kwamen we dit apparaat tegen lijkt ons een geweldige machine uitpakken was al een feestje.

Mari J 01-08-2020

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Wat kun je hier veel mee, geweldig! Ik heb hem vooral gekocht voor het maken van brooddeeg. Mijn moeder had ook een Kenwood Chef. Zij was dol op dit apparaat, dus ik ken de mogelijkheden en de kracht

Willy 28-07-2020

grote mengkom

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Goede kwaliteit en grote handige mengkom. Ik ben er zeer tevreden mee. Mooie uitstraling. Goed merk.

Joanna 22-07-2020

Prima keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Werkt heel goed. Mooi groot mengkom. Makkelijk te gebruiken. Ik gebruik de keukenmachine vooral om brood te maken maar werkt ook heel goed voor taarten.