BOURGINI Classic Kitchen Chef Red rood - Reviews

4,5 liter
Aantal snelheden
Kleuren
rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

miranda 03-11-2016

Toppie

Ik heb deze paar week geleden aangeschaft en ben er super tevreden mee en al heerlijke luchtige beslagen/cake van kunnen maken. Op volle stad geeft hij een kleine piep maar als dat het enige is hoor je mij niet klagen. Kom is groot genoeg en kwaliteit is uitstekend en aan het eind makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Grote kom
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Op hoogste stand beetje hard geluid

Monique 23-02-2017

Bourgini keukenmachine

Ik deze machine voor mijn verjaardag gehad. Wilde zo graag een keukenmachine maar die zijn idd niet goedkoop. Ik heb er een mooie taart mee gemaakt en ging uitstekend. Makkelijk in schoonmaak, laat zich makkelijk bedienen, vergrendeld goed, kan niet draaien als jij omhoog staat. Enigste nadeel is aan de mengonderdeken zit een groot zwart beschermkap die het bemoeilijkt om draaiend ingrediënten toe te voegen. Maar verder prima machine😍

Minpunten

• Beschermkap mengonderdelen

lies 28-12-2016

bourgini een hele goede koop

Was al enige tijd op zoek naar een keukenmachine, maar vind de meeste veel te duur. Deze machine was kin de aanbieding en ik vond hem ook er mooi uitzien. Uiteindelijk gekocht en ben er heel blij mee. Hij is zeer gemakkelijk in gebruik en ook makkelijk schoon te maken.

Frouke 12-12-2017

prima machine

Ik heb de machine nu een maand en ben er erg tevreden mee. Cake, brood niks is een probleem. De prijs kwaliteit is boven verwachting. Er is 1 heel klein min puntje op de hoogste stand is het geluid wat hard, maar das dan ook alles.

Pluspunten

• doet wat ie moet doen

Minpunten

• in de hoogste stand ietwat hard geluid

Monique 23-04-2017

Geweldig apparaat

Al een tijdje was op zoek naar een goede keukenmachine voor een redelijke prijs. Deze gevonden bij de blokker. Hij ziet er prachtig uit en doet alles tot nu toe prima. Heb er tot nu toe deeg mee gekneed en 2 keer de mengstand gebruikt. De machine draait er zijn hand niet voor om. De machine en onderdelen zijn makkelijk schoon te maken en de onderdelen zijn bijna allemaal vaatwasbestendig. De mengkom is ook mooi groot. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veiligheid, o.a. automatische uitschakeling
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel standen (6) dus veel mogelijkheden

Minpunten

• Geluid (maar dat is inherent aan zo'n apparaat)

noud 05-01-2018

geweldig blij met mijn kitchen chef van bourgini

Ik heb het apparaat nu 2 maanden in gebruik. In eerste instantie gekocht om brooddeeg mee te kneden wat geweldig gaat. Apparaat staat wel te schudden bij een brooddeeg van 600 gram meel en 400 gram melk, maar dat mag de pret niet drukken. Hij kneedt het deeg fantastisch. Heb zelfs de gisthoeveelheid kunnen verminderen doordat het deeg door het hele goede kenden veel te veel rees in vergelijking met kneden met de hand. Als je zo'n apparaat nou toich hebt dan gebruik je ook de andere hulpstukken.... slagroom, eiwit allemaal geweldig maar wat ik de grootste eyeopener vond was de mengvleugel. Ik hebr er patévlees mee gemengd, Kerststol de krenten en de fijn gesneden vruchten en noten erdoor gemengd, Allerlei cakeachtige beslagen mee gemaakt... Oliebollen beslag noem maar op. Nee ik ben super tevreden. Over de rpisj hoeven we het dan al helemaal niet meer te hebben, die is ronduit gunstig zeker gezien de lol die ik van het apparaat heb.

Pluspunten

• prijs
  • brooddeeg is een makkie nu
  • goede zuignappen onderaan het apparaat

Minpunten

• bij brooddeeg kneden staat hij wel te schudden